2010-06-14 11:52:04
Utolsó módosítás : 2019-09-18 12:59:17
h i r d e t é s
Összes oldal:
493550786
Napi oldal:
29683
Jelenleg:
383
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam
E-maki webáruház

World Rally Championship 2019
a tizenegyedik futam,
a Turkey Rally után
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
210
2. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
193
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
180
4. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
94
5. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
86
6. J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
84
7. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
83
8. Esapekka Lappi
Citroen C3 WRC
80
9. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
78
teljes táblázat
European Rally Championship
a hatodik futam,
a Barum Rally után
1. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
108
2. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
107
3.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
98
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
75
5. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
5. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
39
7. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
38
8. J.M. Lopez
Citroen C3 R5
35
8. G. Basso
Skoda Fabia R5
35
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a kilencedik futam,
a rigai RX után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
187
2. A. Bakkerud
Audi S1
186
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
179
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
157
5. Janis Baumanis
Ford Fiesta
126
6. T.Timerzyanov
Hyundai i20
122
7. Liam Doran
Audi S1
113
8. Anton Marklund
Renault Megane RS
110
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
93
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
az ötödik futam,
az Ózd-Salgó Rallye után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
151
2. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
88
3.
Hadik András
Ford Fiesta R5
87
4.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
5.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
74
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
45
7. Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
8. Bodolai László
Skoda Fabia R5
34
9. Trencsényi József
Skoda Fabia R5
33
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
az ötödik futam,
az Ózd-Salgó Rallye után
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
111
2. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
99
3.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
96
4.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
90
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
86
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
73
7.
Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
20
8. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
19
9. Tajmel Tibor
BMW
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
45
2.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
3.
Márta János
Peugeot 208 R2
18
4.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
13
5.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
12
6.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
10
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
9
8.
Hibján József
Peugeot 208 R2
8
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
3
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
a hatodik futam,
a Salgó Rallye után
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
5. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
36
7. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
8.
Baksai László
Lada 2107
35
9. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
33
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
32
2. Spindler Jenő
Opel Corsa
22
3.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
13
4. Gyenes András
Lada 2101
14
5. Orosházi Szabolcs
Suzuki Swift GTi
9,5
6.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
9
7.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
8
8. Komjáti Ákos
Lada 2105
4
9. Rácz Tibor
Lada 21011
2
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a 2.Reptér Szlalom Kupa után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
99
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
83
3.
Simon István
Fiat X1/9
83
4.
Söjtöri András
Toyota MR2
78
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
47
6.
Pintér Máté
BMW
39
7.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic VTI 1.8
35
8.
Pintér László
BMW
32
9.
Kajári Ferenc
Renault Clio
18
teljes táblázat

Asi teszten voltam.

Péntek délután DuEn hívott és említette hogy Asi tesztel valahol a Bakonyban...
Hosszas telefonálgatás után Megtudtam hogy hova is kellene pontosan mennem (köszi Imi).
 
Láttam már pár tesztet, de azok valahogy mások voltak.
Itt nem volt semmi felesleges felhajtás, sehol egy jeges vizes dézsa üdítővel, vagy egy ebédlő asztal rágcsálnivalóval.
Sem székek a vendégeknek… A legnagyobb komfort fokozó tényező az egy hűtő táska volt amiben hideg víz lapult.
 

Itt minden csak a tesztről és a hatékony munkavégzésről szólt, minden egyéb dolgot mellőzött a csapat. A felvonulás sem volt nagy mire én odaértem. Zsuzsi, Asi és két szerelőn kívül csak pár srác volt.

 
Reggel 9-től voltak ott kint és folyamatosan finomították a futóművet körről körre.
Egy egész napot rászántak a futóműre, és nem is nagyon lazsáltak, folyamatosan nyomták a köröket. Persze Asira jellemző módon nem ám csak úgy érzésre állítgatták a dolgokat. Mindent dokumentálva, és időeredményeket feljegyezve és figyelembe véve haladtak a jó beállítások felé. Minden tesztkört mértek fotocellával, század másodperces pontossággal, és igaz hogy én csak az utolsó lapot láttam, de nem volt nagy szórása az eredményeknek.
 
Nem vagyok egy ASI FUN, de szimpatikus a hozzá állása versenyzéshez.
Eddig is tudtam hogy Gyuri precíz, de most meg is tapasztaltam.
Minden kanyarban ugyanúgy és ugyanazon a íven fordult el.
Nem volt olyan hogy elfékezte volna magát, vagy kisodródott volna.
Egyetlen egyszer volt hogy egy visszafordítóban kicsit jobban lapjával fordult, de akkor pont mellette ültem, és nagyon élveztem a dologt.
Egyből hozzá is tette Asi hogy ez időbe került...
 
Ültem már WRC-ben murván, de N4-es autóban még nem.
N-es mint széria… Hááát…
A legkevésbé sem jutna eszembe ezek után le utcai autózni egy ilyen N4-es versenyautót. Meggyőző az autó is és a pilóta tudása is. 30 méterre az elindulástól már a megfelelő szögben sodródtunk a kanyaríven úgy hogy a tükör és az autó orra a bozótot ritkította. Aztán az egyenesekben egyenletesen és határozottan gyorsultunk. A következő kanyar előtt minden farcsóválás nélkül optimális határozott fékezéssel már fordultunk rá a következő visszafordító kanyarra, ismét tükörrel a gazban.
Több körön keresztül ülhettem a Jobb1-ben, és minden másodpercét élveztem.
Mesélhetném tovább a kanyarokat és a kanyarvételeket, és egyéb tapasztalatokat de egy mondattal össze lehet foglalni az egészet élményt. Mert az volt... élmény!
 
Ez a srác mindent az adott szakasz legrövidebb időn belüli abszolválásának rendel alá, nagyon nagy higgadtsággal és nagy tudatossággal.
 
Meg kell hogy mondjam nagy mosollyal az arcomon köszöntem meg a fuvart. Nagyon élveztem az autózást, és így már más szemmel fogom nézni Asit. Kezdem kapizsgálni hogy miért is úgy közlekedik a versenypályákon ahogy.
 
Egy végletekig professzionális pilóta mindent felesleges részletett mellőző tesztébe kaptam lehetőséget bepillantani.
Kintről is és bentről is, nekem mint laikusnak is az az érzésem, hogy egy jól beállított autóval így kell közlekedni, ha gyorsan akarunk végig érni egy szakaszon.
 
Azt gondolom nem véletlen van ott az az 1-es rajtszám az autó oldalán.
 
A teszt végére több mint 60 mért kört teljesített autó és pilótája.
A csapat másnap ismét 7kor indultak vissza, és még egy napot teszteltek.
Optimalizálva az autó minden paraméterét.
 
Mi ez ha nem maximalizmus, vagy profizmus?
Ez a blog most jelenik meg 4252. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
KARPACKIE - Groupama Rallye
Bükfürdő
hivatalos honlap
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
09 10 11 12131415
16 17 18 19 202122
23 24 25 26272829
30 01 02 03040506
07 08 09 10 111213
2019.09.21.

hivatalos honlap

2019.09.20-21.

hivatalos honlap

2019.09.26-28.

részletes infóink

2019.10.06.

hivatalos honlap

2019.10.05-06.

információink

2019.10.10-12.

információk

2019.11.08-10.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k