2010-09-20 17:33:32
Utolsó módosítás : 2019-12-08 11:54:47
h i r d e t é s
Összes oldal:
499299710
Napi oldal:
52295
Jelenleg:
471
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam
E-maki webáruház

World Rally Championship 2019
végeredmény
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
263
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
227
3. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
217
4. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
102
5. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
102
6. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
98
7. J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
94
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
89
9. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
89
teljes táblázat
European Rally Championship
végeredmény
1. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
141
2. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
132
3.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
116
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
75
5. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
52
6. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5 Evo
39
6. Nasser Al-Attiyah
Volkswagen Polo GTi R5
39
9. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
végeredmény
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
211
2. A. Bakkerud
Audi S1
211
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
199
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
186
5. T.Timerzyanov
Hyundai i20
142
6. Janis Baumanis
Ford Fiesta
137
7. Anton Marklund
Renault Megane RS
119
8. Liam Doran
Audi S1
114
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
109
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
175
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
125
3. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
125
4.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
114
5.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
61
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
59
8. Bodolai László
Skoda Fabia R5
43
9. Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
végeredmény
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
164
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
148
3. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
129
4.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
105
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
86
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
78
7. Berki Gábor
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
32
8. Tajmel Tibor
BMW
30,5
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
végeredmény
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
67
2.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
47
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
4.
Márta János
Peugeot 208 R2
30
5.
Hibján József
Peugeot 208 R2
22
6.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
20,5
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
19
8.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
11,5
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
1,5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Rácz Tibor
Lada 21011
30
4. Gyenes András
Lada 2101
28,5
5. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
6.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
7. Hoffer Zsolt
Opel Kadett GSi
20
8. Csoma András
Ford Escort RS2000
17,5
9.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
17
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
151
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
121
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
104
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
87
6.
Pintér Máté
BMW
58
7.
Pap Csaba
Arcobaleno
56
8.
Pintér László
BMW
47
9.
Kovács Tamás
Trabant / 750 GSX-R
38
teljes táblázat
Kérlek jelentkezz be, ha hozzá akarsz szólni!
oldalanként | növekvő
összesen: 9 hozzászólás • 1 oldal
9. • 2010-09-25 13:44:34
Figyelmesen olvasom a sorokat...
Szem és fül tanúja voltam,ennek az egész vitának...Megis lepődtem eléggé...
Engem elküldtek onnan,tény nem vagyok fotós,csak saját magunknak fotózom...Nemértettem az egész vita okát,meg hogy miért tiltott hely....egyenesben,nem közvetlen az út mellett egy Fa mögött(Én itt álltam)
A másik,egy trabantos csapatba tartozom,két versenyen egymás után nem kaptuk meg azt,amiért fizettünk,ez már kezd nagyon unalmas lenni,elmegyünk 100 km-t,fizetünk,és nem megyünk,ha megyünk is 3-4 óra csúszással....elgondolkodtató...
7. • 2010-09-23 19:36:49
Hát igen elég rosszul sült el Zamárdi,de számolni kellet a rumlival egy ilyen városi versenyen(NEM AKAROK VÉDENI EZZEL SENKIT)!!!-igazából amiről én írni szeretnék az a VII.Fész kupa Porrogszentkirály,mindenkit megnyugtathatok NEM városi,amihez tudnám hasonlítani az Hőgyész-Gyönk ami nagyon is jó pálya!Amit a TME oldalán láttok pálya ajánlót,messze nem adja vissza azt,ami igazából ott van!AZÉRT MÉG IS CSAK I.OSZTÁLYÚ PÁLYA VOLT!!!!NAGYON REMÉLEM,HOGY A SZERVEZÉS EGY !!!KICSIT!!!JOBBAN SIKERÜL,MERT ITT ESZMÉLETLEN JÓ VERSENYT LEHETNE RENDEZNI!!!
6. • 2010-09-22 10:17:04
Hőgyész-Gyönk egy gyorssal kevesebb, Zamárdiban csak fél versenyt mehettek a résztvevők. Ezek után bevállalni még egy versenyt, ami településeken megy keresztül eléggé rizikós...
5. • 2010-09-22 08:20:18
Reggel félálomba olvastam a TMS hírlevelet, és írták hogy a következő verseny is városi lesz…
3településen keresztül! király
4. • 2010-09-21 15:04:23
Ez a 32 helyett 15 km nagyon kemény. Aki még szponzor futamra is készült az meg ment 40 helyett 15-öt. Ez a méreg nem a cián...

Zoli!
Úgy látszik ez nem a Te éved! Nem tudsz sehol egy jót autózni nemértem
3. • 2010-09-21 14:08:24
Hát én sem így terveztem a dolgot, de tényleg néha kell ilyen is, hogy értékelje a jót.

A szervezők is szenvedő alanyok voltak, a sok bonyodalom miatt, de azért nagy volt ez a falat.
Szűk utcák, veszélyes helyek, úgy hogy nem volt hova félre tenni a mozgásképtelen kocsikat...
Sok volt a jönni-menni akaró helyi, amit azért lehet is érteni.
Szóval azért volt pár tényezőm ami a verseny ellen dolgozott.

De ettől független nem gondolom hogy a 4 x 8km (+1 szponzori futam) meghirdetett gyorsból megtartottak 3 x 5 km-t, és ez normális lenne.
A szponzor futam nélkül is kevesebb mint a felét teljesíthették a versenyzők, 32 km-ből 15-km-t
Ez azért bosszantó mindnekinek, nem csak annak aki fizetett is mind a 32 km-ért.
2. • 2010-09-21 10:18:07
Néha a rosszat is meg kell tapasztalnunk-bármennyire nem szeretnénk, hogy a jót tudjuk értékelni!
de Respect, sajnálom , hogy így jártál.
1. • 2010-09-20 21:51:15
Ezek a sorok is igazolják, milyen "kaotikus volt" a rendezvény. Voltam már egy-két olyan rallyn , hogy az eljövetel kerülgetett. Ez az érzés itt is meg volt. Reggel 7h-tól kb délután 14h-ig csak néztünk ki a fejünkből, és mászkáltunk föl-alá az unalom miatt. 7h-t várni arra, hogy mehessünk 5 percet a pályán, majd újabb 2-3h-t várni 5 perc autókázásért.
A "városi kocsikázás magában nem rossz sem néző sem versenyző részéről, de a hatalmas nevezői létszám , és a rossz időjárás megpecsételte sok ember hétvégi szórakozását! Azért örülünk, hogy eljött a vasárnap 20h-ra, és végre jöhettünk haza.
oldalanként | növekvő
összesen: 9 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
18 19 20 212223 24
25 26 27 28 29 30 01
02 03 04 05 06 0708
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k