Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Így gyúrd magad vb-menőre
World Rally Championship
2016-02-18 20:10:07
Győri Kristóf
h i r d e t é s
Összes oldal:
684331725
Napi oldal:
94514
Jelenleg:
816
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

#1870

Biztos mindenki tisztában van vele, hogy a világbajnokság egyes futamain nem wellness élmény autózni három napig, hiszen előfordul, hogy akár 70 fokra is felhevül az autó belső tere.

Ezt még tetézi a tűzálló overál, a hasonló típusú aláöltözet és persze kesztyű, na meg maszk. Ja és a bukósisak. Lényeg a lényeg, elviselhetetlen tud lenni a hőség a kocsiban. 

Ez főleg amiatt is érdekes, mert a következő futamon Mexikóban kerek 80 kilométert fognak menni egyetlen gyorson. Nem lesz leányálom. Ha valahol, hát ott bizony topon kell lenni a pilótáknak. De hogy Mikkelsen ezt hogy oldja meg? Íme 5 tipp tőle:

Légy fitt a gyorsra, ne a strandra!

"Felkészülni a Rali-világbajnokságra elég speciális munkát igényel. Nálunk a súly meghatározó. Ha már a csapat annyit dolgozik vele, akkor erre nekünk is különösen oda kell figyelni. Vagyis nem a nyári testet építjük, nem izmokat növesztünk a strandra!" - árulta el a norvég, majd belement kicsit a részletekbe: "Erő és energia, amire szükségünk van. Ha súllyal dolgozok, akkor sok ismétlést csinálok, kevés súllyal."

Végül kimondta a kondisok rémálmát, a lábnap elmulasztását. Miután biciklizik és fut eleget, annál többre nincs szüksége.
 
Légy kitartó!
 
"Nagyon sokat dolgozom az állóképességemen, hogy ne lankadjon a koncentrációm az autóban még 60-70 fokos hőségben sem. Az én edzéseim általában az erőfejlesztésről és az állóképességfejlesztésről szólnak." - mondta Mikkelsen, és panaszkodott is egy kicsit: "Nagyon sok intervallum edzést csinálunk, amit ki nem állhatok. Elég kemények, de mindig élmény mikor túl vagy rajta."
 
A stabilitás a kulcs a sikeres szakaszokhoz
 
"Egyetlen dolog van, amin állandóan dolgozom, az a felső test. De nem izmot építek, amint említettem. Rengeteget dolgozom gimnasztikai labdán, számtalan gyakorlat van rá, ami jó a has- és hátizom fejlesztésre. A navigátorommal (Anders Jaegerrel) sokat dolgozunk együtt és állandóan rivalizálunk. Futásban és ehhez hasonló dolgokban jobb nálam, de az erősítő feladatokban én vagyok a jobb."

 Menni squasholni!

"Miután a pályán állandóan harcolunk, ezért ha van lehetőség, edzés közben is próbálunk vetélkedni. Számomra a legjobb módja ennek a squash. Sokat játszom Anderssel és Thierry Neuville-el is. Persze általában megverem. Jó tudni , hogy a Volkswagen a squash pályán is jobb!" - tréfálkozott a norvég. "Komolyra fordítva a szót, a fallabda kiváló sport a fitten tartáshoz. A kéz-szem koordinációt tökéletesen edzi."

Végül, de nem utolsósorban: Mindig tarts szünetet!

 "Nem edzem minden nap. A ralival töltött napok elég stresszesek és sokat utazunk, esélyünk sincs akkor edzeni. Azokon a napokon, mikor nyugalomra vágyom, teljesen kikapcsolok. Ez azt jelenti, hogy hazamegyek és egész más dolgokat csinálok. Vásárolgatok, horgászom és meglátogatom a családot, hogy játszhassak a kutyával" - zárta le végül Andreas Mikkelsen a felkészüléssel kapcsolatos érdekességeit.

Forrás: Redbull.com


Ez a blog most jelenik meg 2123. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
11111
Fotóalbum címkék
Hírblog címkék
Hír címkék
Blog címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k