UNIX - AUTÓ, MOTOR ÉS TUNING SHOW 2024. március 22-24. Budapest, Hungexpo
Neuville-hiba, tehéntalálkozó, Latvala-vezetés
World Rally Championship
2016-03-05 10:24:46
Győri Kristóf
h i r d e t é s
Összes oldal:
679440209
Napi oldal:
39537
Jelenleg:
1541
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

#1887

Tegnap késő délután az első igazi rendes nappal belecsaptak a lecsóba vb-menők Mexikóban. A futam második leghosszabb szakaszát kellett kétszer teljesítsék, illetve egy 15.36 kilométerest plusz utcai szakaszt és szuperspeciálokat.

Rögtön az első El Chocolate megmutatta Neuvillenek, hogy milyen fából faragták. Az 54.21 km-es szakaszt nem adják ingyen. Voltak benne teljesen új részek tavalyhoz képest, lehet ez zavarta meg a belgát, aki 2015-ben is hempergett egyet itt, idén meg kiütötte a bal első futóművet. Holnaptól folytatja.

Ugyanitt Ogier kezdett elsőnek, ami murván nem szokott jó előjel lenni, de ez nem nagyon zavarta a franciát. Megközelíteni nem nagyon tudták, még úgysem, hogy a nagy "tehéntalálkozónak" majdnem megitta a levét Ő is és a haszonállat is. Megúszták és abszolút második időt mentek, ugyanis Latvala sokadikként rajtolva tiszta pályán elég erős időt ment.

A Neuville-hiba és a tehén incidens a videóban:

22.3 másodperccel verte meg Ogiert, közéjük Sordo furakodott be, aki 0.2-el tudta megverni a franciát. Így az összetettben az élre ugrott Jari-Matti, aki zseniálisan versenyzett egész nap. A fordosok közül Camilli továbbra is csalódást keltően versenyez, megint megállt a szakaszon, de folytatta, mindenesetre nem számottevő. Ostberg is rettenetesen kezdett reggel, ezt ő is elismerte, de aztán összekapta magát. Jobb gumit választott délutánra és tudott igyekezni.

A hazaiak csillaga Benito Guerra is korai búcsúra kényszerült, de legalább a nap (szezon? évtized?) ugrását elkövette, csak az autó nem bírta. A Hyundaiosok jól mentek, ők tudják tartani a lépést valamennyire a Volkwagenekkel, persze nem az első kettővel. Sordo harmadik, Paddon ötödik lett a nap végére. De a különbségek jelentősek lettek a párosok között. A legközelebb Ostberg áll Paddonhoz, aki 14.8 másodpercre van lemaradva, ráadásul 10 mp büntetést is kapott korai rajtért a norvég. 

>> Első nap nem hivatalos végeredménye <<

Még egy kis érdekesség, hogy a két Hyundai-pilótának komoly egészségügyi ellátásra volt szüksége a szervízparkban, ugyanis Sordónak valami belement a szemébe, ami nagyon fájdalmas volt (ennél csúnyábban fogalmazott), míg Paddon összeégette a kezét, mert a féktárcsáját összefogdosta. Nincs könnyű napjuk, az egyszer szent.

Összegezve: Latvala szenzációs versenyzéssel egyelőre lepipálja a 100. futamán 35. győzelméért küzdő Ogiert (a másik Sebnek, Loebnek ekkor 37 volt). A különbségek nagyok, nem nagyon fog senki beleszólni az elejébe, maximum egy újabb hiba. Ma délután folytatódik a murvás őrület. Kérdés, hogy Latvala tudja-e tartani 32.1 másodperces előnyét avagy Ogier felszívja magát és ledolgozza. 15:53-kor rajt a 30.38 km-es Ibarillán.

Forrás: autosport.com

Ez a blog most jelenik meg 2543. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
11111
Fotóalbum címkék
Hírblog címkék
Hír címkék
Blog címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
04050607 080910
1112 13 14 151617
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
2024.03.15-19.

részletes infóink

2024.03.16.

részletes infóink

2024.03.16-17.

részletes infóink

2024.03.17.

részletes infóink

2024.03.22-24.

részletes infóink

2024.03.23-24.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k