HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
7. Aranygombos Rally a Polgári Kft. kupáért
Kalandra fel RALLYKEDVELŐK! Szeptember végén Kalandrally!
2017-09-04
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681198822
Napi oldal:
48935
Jelenleg:
1290
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

7aranygombos_rally_a_polgari_kft_kupaert_1

Mi is az a kalandrally, ki nevezhet, hogy lesz szurkolóból versenyrendező… Kalász Istvánt kérdeztük…

Mi az a kalandrally?
Erre a kérdésre a versenykiírásunk 1. pontját idézve válaszolnék:
„A verseny célja, hogy lehetőséget biztosítson tájékozódási autóversenyzésre az autózást, motorozást, túrázást, autóversenyzést kedvelő, amatőröknek, profiknak. Szervezett formában, megismertesse hazánk nevezetességeit. A verseny tájékozódási rali, ahol a KRESZ szabályai – különös tekintettel a sebességhatárokra és korlátozásokra – mindenkor betartandóak és ezekért a versenyzők felelnek. A verseny sikeres teljesítésének előfeltétele, az útvonal helyes megválasztása. A futamokon valamennyi GPS-pont teljesítése a KRESZ betartásával lehetetlen, ezért a csapatoknak ki kell választaniuk a teljesíthető és a kihagyható pontokat. A távot természetszerűleg rövidíthetik a csapatok. A futam célja, a futam időtartama alatt minél több pontszám gyűjtése. A futam időtartama a versenykiírásban szereplő szintidő, mely a rajtidőtől a célba érkezés, illetve a menetlevél sportbírónak történő átadása között eltelt idő. A szintidő kikésése büntetést von maga után.”
Röviden annyi a történet, hogy GPS koordináták alapján egy időintervallum alatt el kell jutni A-ból B-be rengeteg élményt, látnivalót és kalandot szerezve.


Honnan van a RALLY szeretet?
Már általános iskolában elkezdődött, amikor mindig azokat a tv műsorokat kerestem ahol ebből a technikás, improvizatív sportból láthattam képkockákat. A forma 1-et és a pályaversenyzést is csak azért követtem, mert ezekről sokkal többet lehetett látni és hallani a 80-as 90-es években a médiában.

Nem kerülte el a figyelmem semmilyen technikai sportág, de az igazán érdekes és szép mindig  a rally volt számomra.
A RANGA LÁSZLÓ, IFJ. TÓTH JÁNOS, FERJÁNCZ ATTILA, ÉRDI TIBOR korszakban volt szerencsém először a pálya mellett állva beletekinteni a rallyba, amely egy igazán szép korszak valóban nagy nevekkel. A lakóhelyemhez közel eső Kassa Rally 1994 volt az első verseny ahol megcsodálhattam először testközelből a „vasakat”.

Ettől az évtől kezdve egyre több versenyre mentünk ki barátokkal, a 2003-2007-es időszakban az összes magyar bajnoki futamon ott voltunk. WRC áradat és rengeteg Mitsubishi Evo jellemezte ezt a magyar rally fénykorának is nevezhető korszakot, amelyet már egy csapat web-design szerkesztőjeként csináltam végig. Nagy lelkesedéssel szerkesztettem sajtóanyagokat, terveztem készítettem frissítettem a rally.tothesfiai.hu weboldalt a Tóth Tibor – Szabó József párosról szóló információkat, multimédia anyagokat. Mindezek mellett természetesen szurkoltam nekik, akik a Mitsubishi Lancer EVO VI, majd később EVO VIII versenyautóval harcoltak a nívós N csoport bajnoki címért.”


Szurkolóból hogyan lesz versenyrendező?
A weboldal munkálkodása mellett Hidasnémetiben a település népművelőjével -Ureczky Klára Tündével- és a helyi autós iskolával -Bárczi Gáborral- rendeztünk autós ügyességi versenyeket melyek a Hidasi napok – Felvidéki fesztivál keretein belül kerültek megrendezésre. Minden autós rendezvény szervezésében, amit Tündével közösen raktunk össze, a Hidasnémeti Önkormányzat végig partner volt.

A fesztivál programjaiba minden évben megpróbáltunk belecsempészni egy kis rallys programot. 2011-ben a tehetséges Velenczei Ádámot is sikerült meghívnunk, aki egy gumifüstölős - forgolódós show műsorral és közönségautóztatással szórakoztatta a nagyérdeműt Mitsubishi Lancer EVO versenyautójával.

Visszakerült a versenynaptárakba a Zemplén rally, így végre volt hazai versenyünk is, hiszen lakóhelyem, Hidasnémeti a zempléni pályák centrumában helyezkedik el. Mára sajnos nem rendeznek Zemplénben rally versenyt, de talán ez lehet az egyik oka, hogy 2011-ben először rendeztük meg Tündével (Hidasnémeti Művelődési Ház) az Észak-Abaúj Autós Túra – Kalandrally versenyt.
 
Ki nevezhet az Aranygombos rallyra? Kinek ajánlod a versenyt?
A versenyt rallyszurkolóknak találtam ki, hiszen az alapgondolat az, hogy komoly szervezést jelent, amikor arra törekszünk szurkolóként, hogy a nagy területen zajló versenyen a lehető legtöbb alkalommal láthassuk kedvenc versenyzőinket, a leglátványosabb helyeken. Mindezek mellett számolni kell B és C verziókat is, számítva a verseny rendezőjének biztonsági és egyéb okok miatt a gyorsasági szakaszok törlésére, vagy etap útvonallá minősítésére. A gyorsasági szakaszon keresnünk kell az elágazásokat, amelyekre legegyszerűbben GPS koordinátákkal tudunk eljutni, továbbá SMS vagy e-mail-ben küldeni tudjuk a koordinátákat a rally barátoknak. 

A versenyünk tulajdonképpen erről szól, annyi különbséggel hogy nem elágazásokat kell megtalálni, hanem a térség nevezetességeit, amiből szerencsére kifogyhatatlan mennyiségben találunk minden kis településen. Idén szeptemberben már hetedik alkalommal rendezzük meg a versenyt, bízok benne, hogy a nevezői létszám az eddigi tendenciának megfelelően bővülni fog, hiszen van egy kialakult keménymag, akikhez társultak tavaly navigátorok, akik pilótaként versenyeznek a túrán. Idén motorosok is érdeklődnek a versenyről, és a nevezők között a profik is jelen vannak, akik Ázsia Túrát is megjárt versenyzők. A profik mellett ajánljuk versenyünket családoknak, akiknek természetesen továbbra is kedvezményt adunk a nevezésnél, mert nagyon szimpatikus számomra, amikor anya apa gyerekek túráznak és közben törekednek a jó szereplésre a versenyen.

Visszatérő versenyzőink például családanyák, barátok, barátnők, házaspárok, párok akik nem a rally szeretetéért, hanem az együtt töltött idő, a vezetés és a kaland élményért jönnek a versenyre már évek óta. 

A verseny hagyományosan Hidasnémetiből rajtol, majd a térség látványosságait érintve ismét visszatér a versenyt rendező település határában található Nepomuki Szent János szoborhoz. Indulni bármilyen, közúti forgalomban részt vevő járművel lehet. GPS vevő szükséges! Amennyiben nem rendelkezik vele a nevező jeleznie kell a rendező felé, hogy bérléssel megoldja a készülék hiányát. Hála partnereinknek eddig úgy sikerült alakítanunk versenyünket, hogy az útvonalunk egyik pontján délben ebéddel várjuk az indulókat, majd a verseny végén együtt vacsorázik a versenyzői csapat az eredményhirdetés előtt. Ez a verseny arról is szól, hogy „autóversenyezhetünk” kis költséggel kis nevezéssel rendezett keretek között.”
 
Ez a hír most jelenik meg 2767. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k