LCH Tavaszi LADA találkozó
A kanyar közepén lerepültünk az útról
Bútor Robiék miskolc után
2013-05-24
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
684956141
Napi oldal:
56805
Jelenleg:
1316
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

a_kanyar_kozepen_lerepultunk_az_utrol_1

Az év első futamán már úgy tűnt, hogy Bútor Robi kezd újra rátalálni a régi önmagára, ám a miskolci eséssel, újra nehéz helyzetbe került. Nem úgy ismerjük Robit, mint aki feladja, de vajon hogyan sikerül újra kijönnie a gödörből?


Mi történt Miskolcon?
Az a baj, hogy nem tudjuk! Megvan a belsőkamerás felvétel, és megvannak a komputer adatai is, a helyzet pedig, hogy mindhárom körben 120-szal mentünk bele a kanyarba, szinte tized kilométer/órára azonos sebességgel kezdtem el a kanyart. A belső felvételből pedig az látszik, hogy a kanyar közepén lerepülünk az útról, valami oknál fogva elveszik a tapadás az autó jobb elejéről, és nekicsúszunk a korlátnak, egy pillanat műve alatt. Érthetetlen módon, mindenféle előjel nélkül… és amikor ilyen tempóval nekimegy az ember a korlátnak, akkor még reménykedik benne, hogy visszarakja a korlát az útra, de nálunk nem ez történt. A függőleges oszlopok a jobb első futóművet szétszakították, és ha nem szorulunk be a korlát alá, akkor sem tudtunk volna továbbmenni.

Milyen volt addig a verseny?
Azt gondolom, nagyon nehéz volt a verseny, mind a kettő pálya rendkívül bonyolult és nehéz, főképp sötétben. Miskolcon is sikerült nagyjából egyforma időket mennünk Botkáékkal, így szerintem mi nem mentünk rosszabbul, mint Egerben. Norbi volt most sokkal jobb, még önmagához képest is, neki a sötét és az idei év eddig nagyon-nagyon jól működik és a maximális gratulációm az övé! Ő nagyon gyorsan megy, vele nem tudtunk volna harcba szállni, de azt hiszem, hogy már Egerben is elmondtam, én ezzel tisztában vagyok, magamban már teljesen a helyére tettem ezt. Botkáék is nagyon-nagyon gyorsak, és velük most is harcban voltunk, így ez szerintem nem rossz eredmény. Tudnánk mi még gyorsabban is menni… csak egyszerűen még nem sikerül.

 a_kanyar_kozepen_lerepultunk_az_utrol_2

Mi lehet a megoldás, hogy újra a régi legyél?
Még nem tudom, de az biztos, hogy a következő verseny egy teljesen új kihívás, mert a S2000-es autóval én életemben összesen kettő versenyt teljesítettem murván (2011-ben a bükfürdőit, ill. az aradit). Iszonyatosan kevés tapasztalatom van vele, biztos, hogy megint nem lesz egyszerű a dolgunk. Nagyon nehéz ez az év megint csak! Egyszerűen nem akar újra visszatérni az a magabiztosság és az azok az eredmények, amelyek voltak. A sors most valahogy nincs velünk… nehéz dolgom van! Először nekem kell felállnom, mert nem vagyok jól, össze kell raknom magam, ami egy esés után még nehezebb dolog. Eger Rallye végén nagyon jól éreztem magam, jókedvvel szálltam ki az autóból, tudtam, hogy még az eredményen kell faragni, de most megint mélyebbre kerültem, mind anyagilag, mind lelkileg.
Ismét két oldalról kell az építkezést elkezdeni, és még mellé jön az új kihívás, azaz a murva. Nehéz tehát a helyzet, a feladat pedig, hogy felálljak ebből és folytassam tovább! Ezt kell megoldanom a lehető leggyorsabban és a legjobban. Az eddigi pályafutásom során talán ez az elmúlt 2-3 év a legnehezebb… és most már ezt a folyamatosságot kellene megszüntetni, mert ez már unalmas és nyomasztó kezd lenni!

a_kanyar_kozepen_lerepultunk_az_utrol_3

Most két hónap szünet következik a bajnokságban, így talán ez most jól is jön neked. Mivel töltöd ezt az időt?
Sok feladatom lesz ebben az időszakban, az egyik, hogy az anyagi hátteret rendbe kell tennem, a másik, hogy lelkileg is össze kell szednem magam, a harmadik pedig, hogy itt a nyár és szeretnék nagyon sok időt a családommal tölteni. A három dolognak valahogyan egyszerre kell működnie, ezeket együtt kell megvalósítanom. Megmondom őszintén, könnyebb két hónapot terveztem, de most ez sem jött össze nekem!

a_kanyar_kozepen_lerepultunk_az_utrol_4

Ez a hír most jelenik meg 5208. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
19. MojitoLemon Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k