LCH Tavaszi LADA találkozó
A kategóriára összpontosít Balogh Jani
Abszolútban negyedikek, de nem ez számít
2015-07-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685029164
Napi oldal:
129828
Jelenleg:
1295
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

 

a_kategoriara_osszpontosit_balogh_jani_1


Balogh Jani idén átült az N csoportos Mitsubishibe és vezeti a bajnokságot a 3-as kategóriában. Székesfehérváron is nyertek. A pilótával beszélgettünk:

 

Miskolcon és Bükfürdőn is voltak problémáitok az autóval, de Fehérváron már azt gondolom, hogy nem voltak gondjaitok: az abszolút ötödik helyre értetek be az N csoportos Mitsubishivel.
Nagyon szoros a kategóriánk és Fehérváron sem úgy indult a futam, ahogy azt elterveztük.

Kicsit túlvállaltam az elején, jártunk partoldalon, túlcsúsztam. A második gyorsaságin már azt tudtuk hozni, amit szerettünk volna. Gyorsan tudtunk alkalmazkodni a körülményekhez, rájöttünk, hogy nem az a tempó kell ide, amit az első szakaszon bepróbáltunk. Kicsit állítottunk is az autón és próbáltunk gyorsan menni.

a_kategoriara_osszpontosit_balogh_jani_2

 

Vigyáztatok az autóra a murván?
Maradandó károsodásokat nem szenvedett, amit nem volt egy könnyű feladat végrehajtani, de azt nem mondom, hogy túlóvatoskodtuk volna.
Azt vallom, ha az ember nagyon vigyáz, akkor szokott nekimenni egy sziklának, vagy valaminek. A toporgós, vigyázós menés egy darabig működhet, de akkora terhet tesz az emberre, hogy abból csak a baj van.
Összeszorított foggal, de átmentünk mindenhol… ez volt az első nap taktikája :)

Az aszfalt is a taktikáról szólt. Tudtuk, hogy a hosszú gyorson sok minden fog múlni, tudtuk, hogy a rövid szakaszok tavaly sem mentek olyan jól, így a hosszú szakaszra összpontosítottunk és jól is mentünk ott.

a_kategoriara_osszpontosit_balogh_jani_3

 

Abszolútban is jól végeztetek, a negyedik helyen zártátok a futamot.
Az idei négy futamból kétszer tudtunk a legjobb öt között a pódiumon állni. Ami azt gondolom, hogy jó eredmény. Természetesen nem akarjuk túlmisztifikálni. A többiek ott elől szépen keresztbeverik egymást. Mi a kiegyensúlyozott tempónkkal tudtunk előnyt kovácsolni és ezért is vagyunk a negyedik helyen az abszolútban.

A fogcsikorgatásnak és túlzott akarásnak az lett a vége, hogy az abszolútban a srácok többször is hibáztak, a jobb autóval versenyző pilótáknak nem minden sült , emiatt tudunk ilyen jó helyen állni. Ha összekapják magukat az utolsó három futamra, akkor felesleges is ezzel az N-es paripával felvenni ellenük a kesztyűt.

Volt szerencsém a jobb oldalon ülni egy R5-ös autóban… Hát teljesen más dimenzió, az biztos.

Nem is akarunk a nagy abszolútra figyelni, hiszen olyan fába vágnánk a fejszénket, ami nem vezetne jóra. Próbálom magamra erőltetni a ’take it easy’ érzést.

A kategóriára összpontosítunk és szeretnénk hozni azt a teljesítményt, amit ebből az autóból ki tudunk hozni.

a_kategoriara_osszpontosit_balogh_jani_4

 

Kicsit elengedted Holczer Dani kezét, de csak erre a futamra, ugye?
Már év elején megbeszéltük ezt. Mondta, hogy van egy feladata, amit meg kellene oldani és ha menni kell, akkor menni kell. Nem tudjuk pótolni Danit, de helyettesíteni tudjuk. Deák Attilával fogok menni, aki ’saját nevelés’ :) 

Tény és való, hogy ORB futamon már negyedik éve megyek Danival és kellőképpen kiismertük egymást. Kiváncsi vagyok, hogy hogyan fogjuk tudni megoldani a feladatot. Készül rendesen, a pályákkal képbe vagyok. Szerencsére ezek olyan pályák, ahol igazán rallyzni kell. 

Az első nap a lőteret kell abszolválnunk. A Hegyesd – Sáska szakaszt nagyon várom, az egy igazán komoly gyorsasági. A másik két szakasz ismerős, bár a Nulla pont körüli szakaszon kiestünk műszaki probléma miatt tavaly, így az új lesz. Idén remélem, hogy mindkétszer jót megyünk majd.

Ami előnyünk lehet, hogy anno 2007-ben, mikor Balázs Öcsivel és Asival öltük egymást akkor ott tudtunk gyorsan menni.

a csapat partnerei
most_mar_minden_terv_szerint_5

 

Ez a hír most jelenik meg 2796. alkalommal
címkék: Balogh Jani
Share |
Országos Rallye Bajnokság 2015
Székesfehérvár Rallye 2015
Székesfehérvár
részletes információink
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k