|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Vincze Feri az első teljes szezonját versenyzi az idei szezonban. Kuti Péterrel az oldalán félidőben jól állnak a bajnokságban. A veszprémi futam után beszélgettünk a pilótával. Még mindig a harmadik helyen álltok a bajnokságban… Ez szerintem nem rossz. Mi is így gondoljuk. Bár most jó sok pontot elhagytunk a veszprémi versenyen, főleg a másfeles szorzó miatt. De örülök, hogy tudtunk pontot gyűjteni és nem estünk ki.
Teljesen újak voltak Neked ezek a pályák. Korábban az Acropolis Rallye nehézségéhez hasonlították ezeket a szakaszokat, de most talán jobbak voltak annál, nem?
Nem tudom, hogy régebben milyen állapotban voltak. Az első napi szakaszokat majdnem hibátlannak nevezném. Igaz, hogy Várpalotán előkerült egy-két szikla. Aztán a vasárnapi pályák, Kislőd és Hajmáskér voltak nagyon rossz bőrbe. Nem győztük kerülgetni a nagyobb sziklákat, már amelyiket láttuk. Néha elkerülhetetlen volt. Csoda, hogy nem kaptunk defektet, bár néha meg voltam győződve róla, hogy most vagy most defektet kapunk, de mindig leértünk anélkül, hogy a gumink kilyukadt volna. És nagyon örülök, hogy az autó is épen maradt és nem lett benne nagy kár.
Talán túlságosan is beosztottam az autót…
Hajmáskér gyors az maga volt a rémálom, ott már én nem engedtem volna el a mezőnyt a szívem szerint. Egy autógyilkos szakasz volt. Néhol tavakon kellett átmennünk. Olyan sár volt az autóba, amikor a verseny után szétszedtük, hogy rendesen sajnáltam. Az ülések is sarasak voltak. És ami még jobban fájt, hogy azon a szakaszon is hátraestünk még két helyet. Vesztettünk pontokat.
Ahogy nézegettem az időtöket szakaszonként, a Jutaspusztán mentetek negyedik, harmadik és második időt is… Az azért nem rossz!
Az a gyorsasági egy könnyű gyorsasági volt. Még sosem mentünk itt korábban és a hosszú szakaszokat három felírásból nehéz volt megismerni. Ellenben a körgyorson minden alkalommal kétszer mentünk a versenyen és ez egy egyszerűbb szakasz, az itinerünk is jobb volt ide. A Kislőtéren is mehettünk volna jó időket, de ott technikai gondok hátráltattak minket – ahhoz képest nem volt rossz.
Úgy gondolom, hogy az első nap összeszedettebbek voltunk, a második nap szúrtuk el. Volt néhány szakasz, ami után elment a motiváció és így lassabbak voltunk a kelleténél.
Az abszolút nyolcadik helyen végeztetek, 3 tizedre a hetediktől. Nem rossz ez, nincs mit szégyellni!
Örülünk a bajnoki tabellának is, hiszen ahogy mondtad az elején, harmadik helyen állunk. Igaz, még nincs mínuszolásunk, folyamatosan gyűjtjük a pontokat, mindig hozzuk ezeket a biztos helyezéseket. Szeretnénk, ha ez így maradna és év végén majd az legyen a gondunk, hogy melyik pontot mínuszoljunk. Remélem az aszfaltokon még tudunk kicsit gyorsulni.
Norbi már elment, vele nem érdemes számolgatni, de remélem, hogy a második helyért tudunk küzdeni és akik most mögöttünk vannak azokat is tudjuk tartani.
A következő állomás a Székesfehérvár Rallye, ami csak aszfalt. Ezek a pályák már lehetnek ismerősök Neked, hiszen tavaly mentetek itt.
Igen, egy kicsit előrébb vagyunk, mert ugyan szuperrallyztunk, de mentünk ezeken az aszfaltos gyorsokon. Az aszfalt még mindig jobban fekszik nekem, a murva még nagyon új, ott van mit fejlődnünk. Mindenképpen ott szeretnénk majd autózni a fehérvári élmezőnyben és javítani a veszprémi helyezésünkön!
Ez a hír most jelenik meg 1754. alkalommal
2016.06.10-12.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.04.19-24.
részletes infóink 2024.04.18-21.
részletes infóink 2024.04.19-21.
részletes infóink 2024.04.20-21.
részletes infóink 2024.04.20-21.
részletes infóink 2024.04.20-21.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |