HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
A Mitsu után lassított felvétel az ERC
Salgó után újra C2R2 és újra EB futam
2013-06-18
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681185409
Napi oldal:
35522
Jelenleg:
941
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

a_mitsu_utan_lassitott_felvetel_az_erc_1

Lukács Csucsu Kornél legutolsó versenye a Salgó MIDEX Rally volt, ahol egy bajnok navigátorral, Pikó Zsuzsával állt rajthoz az Evo IX-es Mitsubishivel a tatai versenyző.

Három futamról is szeretném, ha mesélnél, de kezdjük talán a miskolci versennyel.
Az egri eredményeken felbuzdulva már az első gyorsasági szakaszon próbáltam gyorsan menni és talán túl görcsössé váltam. Aztán az egész éjszakai menés egy rémálom volt a számunkra. Egyetlen egy gyorsaságit sem tudtunk hiba vagy kaland nélkül teljesíteni. Az első napunk erre a görcsösségre ment rá.
Sikerült magamat kipihenni és a második napon egy sokkal lendületesebb és nyugodtabb autózást tudtunk bemutatni.

a_mitsu_utan_lassitott_felvetel_az_erc_2

Miskolcról közvetlenül repültetek Korzikára, ahol nagyon komolyat autóztatok a kis C2R2 Max-al.
Szerinted számíthat az, hogy egy erős, turbós, négykerekes autóból gyorsan átülsz egy kis kétkerekesbe? Nem olyan érzés, mintha lassított felvételt élnél át?
Pontosan ezt akartam mondani. A sokkal gyorsabb autóból átültünk a kis autóba és nem volt szívünk elvenni a gázt sok helyen, hogy ne lassuljon le az autó és utána újra küzdelmesen fel kelljen gyorsulnia. Próbáltunk lendületesen közlekedni és azt gondolom nagyon jó ritmust találtunk a kanyarokhoz és ez hozta is magával az eredményt.

a_mitsu_utan_lassitott_felvetel_az_erc_3

Akkor egyszerű a recept, minden C2-vel abszolvált ERC  futam előtt menni kell egyet a Mitsubishivel… :)
Igen, most is mentünk a Salgón és két hét múlva megyünk a Belgiumba :) Talán most is segít rajtunk ez.

Salgón Neked új navigátorral mentél. Hogy sikerült az összeszokás Pikó Zsuzsival? És ugye nem jelenti azt, hogy Márk megy a levesbe? A belsőiteket nézve azt gondolom nagyon jól dolgoztok együtt…
Ezt a kérdést sokan feltették az elmúlt hetekben, kérdezték, hogy akkor most lecseréltem Márkot? Erről természetesen szó sincs! Márk a fix navigátorom!
Ez most egy alkalmi páros volt, talán még a Budapest Rallye-n fogunk együtt menni Zsuzsival. Nagyon jó navigátor, nagyon tapasztalt. Az elején még hiányzott egy kicsit az összeszokás, de bármit, amit mondtam, hogy hogyan szeretném, mit és mikor mondja, akkor azonnal tudott alkalmazkodni. Azt gondolom pár szakasz után már elég gyorsan tudtunk menni együtt.

a_mitsu_utan_lassitott_felvetel_az_erc_4

Láttalak többször is most a Salgón és minden kanyarban úgy mozgott az autó, hogy látszott, nagyon élvezed a versenyt. És ahol lehetett, ahol sokan voltak, ott azt gondolom feláldoztál pár másodpercet a nézők oltárán és belenyúltál a kézifékbe is…
Nagyon jól éreztem magam. Reggel nem sikerült túl jól ébrednem, de hamar kizökkentettem magam a rosszul indult napból. A ceredi szakaszt nem éreztem annyira ezzel az autóval, valahogy úgy éreztem, hogy a C2-vel jobban éreztem volna magam. A másik két pályán nagyon nagy élmény volt ezzel az autóval közel kétszáz kilométeres tempóval menni. Nagyon gyors pályák voltak, nagyon élveztem az egész versenyt.
Jó volt a rendezés is. A túrában már megszokott, hogy a nagy mezőny és a kevés pálya miatt elég hosszú gyűjtők vannak, amik lefárasztják az embert és nehéz újra beindítani a rakétákat. De mindenkinek ez van, a feltételek ugyanazok, ehhez kell tudni jól alkalmazkodni.

a_mitsu_utan_lassitott_felvetel_az_erc_5Beszéljünk egy kicsit a további tervekről. Ypres Rally a következő állomás. Nem mentetek még ott, mit tudsz a pályákról, a versenyről?
Egy-két magyar pilótát kérdeztem, akik már voltak ott, ők azt mondták, hogy élvezetes verseny. Igaz, többen mondták, hogy a sok derékszögű kanyar utáni kigyorsítás miatt erősebb autóra lenne szükség, de azt gondolom, hogy a C2-essel is nagyon jól fogjuk érezni magunkat. Próbáljuk minél jobban feldolgozni a pályákat és a lehető leggyorsabban menni.
A legnehezebb lesz a féktávokat eltalálni, és szemben nagyon sok az árok…

Mesélj egy kicsit az ERC mezőnyről. Ahogy látszik, viszonylag kevés az állandó szereplő és a helyiekkel kell küzdeni.
A mezőny változatos és tényleg nagyon sok a helyi menő, akik nem mennek végig a sorozatban. Kevesen vagyunk, akik komolyan gondolják ezt az Európa Bajnokságot, de mindig jól megtalálni azokat a párosokat, akikkel jó felvenni a versenyt. Legyen ez akár a negyedik helyért szóló küzdelem, vagy akár az első helyért. Mindig meg van az az ember, akivel jót lehet vívni egy adott helyezésért. Nagyon várom már, hogy itt milyen pilóták lesznek.

Mit lehet tudni a szezonotokról? Marad a C2 végig? Fogtok menni a Mitsubishivel is?
A második félévben mindenképp szeretnénk négy futamot teljesíteni a C2-vel, hogy a lehető legtöbb pontunk legyen a bajnokságban. És talán, ha marad időnk és energiánk, akkor talán mennénk egyet a Mitsubishivel. Még ez tényleg csak nagyon távoli, nem is gondoltuk át, hogy melyik versenyről lehetne szó esetleg.

Nagyon jó volt szurkolni Nektek még itthonról is a korzikai futamon. Most is figyelni fogunk Rátok az Ypres Rally-n is!

Ez a hír most jelenik meg 6996. alkalommal
Share |
2013.06.15-16.
rally-túra
Salgó MIDEX Rallye 2013
Salgótarján
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k