Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
A naaagy Finálé: a Baranya Kupa
Mindent Komlóról, a rendezőtől!
2012-09-25
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684235858
Napi oldal:
92822
Jelenleg:
894
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

a_naaagy_finale_a_baranya_kupa_1

Rallye1, Rallye2, Historic és Rallye SPRINT a Mecsekben!

thumb_a_naaagy_finale_a_baranya_kupa_3Márciusban talán nem sokan hitték, hogy 2012-ben lesz lehetőségünk a 6. bajnoki versenyről beszélni, hiszen akkor még az elsőről sem volt mit. Az évadot a Marco Racing Team csapata foglalja keretbe, az évet Bükfürdőn velük kezdtük murván, és most, október 19-21-én velük fejezhetjük be Komlón, aszfalton. A részletekről Markó Tibort a csapat vezetőjét faggattuk.


Hogy vagy?

Köszönöm kérdésed! Megfogadtam Rudolf Péter tanácsát: „nenószmókojjá! nenódrinkójjá!” így úgy tűnik, valóban megmaradok. Tényleg köszi!

Mitől is lesz a Baranya Kupa „legnagyobb” hazai rali-verseny?
Talán szerencsésebb, ha úgy fogalmazunk, hogy a hivatalos országos bajnokságok mindegyikének résztvételével válik a Baranya Kupa az idei év „legátfogóbb” rali versenyévé. Itt ér véget a Rallye1-es bajnokság (ORB), a Rallye2 emelt távon, másfeles szorzóval teljesíti a versenyt, a Historic Rallye mezőnye CEZ (Közép Európai Zóna) futamként teljesítheti a versenyt, és ami az igazi újdonság, hogy a „nagyokkal” egy időben és egy helyen, a TR Consult Rallye Sprint Bajnokság mezőnyében az amatőrök is kipróbálhatják magukat a Mecsekben.

Rallye Sprint a Mecsekben?
Úgy van! Az elmúlt években, a Baranya Kupa Rallye2 és Historic Rallye bajnoki volt, és ezen alkalmakkor csatlakozhatott hozzájuk a Rallye Sprint mezőny is. Bár az idén a Rallye1 is itt lesz, ez nem változtat azon, hogy a Sprintesek idén is szóhoz juthassanak. Ha jól tudom, szeptemberben az RTE bajnoksága is véget ér, így az RTE-s versenyzőket is várjuk szeretettel Baranyába, egy extra levezetésre a sprint mezőnybe!

Az világos, hogy mi kell ahhoz, hogy Rallye1-ben, Rallye2-ben vagy Historic-ban elinduljak egy ilyen magas szintű versenyen, de mit kell teljesíteniük a Sprinteseknek az induláshoz?

Természetesen a Sprintesek esetében is a szabályozottság és a biztonság az első! A Baranya Kupa sprint versenye része a TR Consult Rallye Sprint Bajnokságnak, amely MNASZ Amatőr Kupa futam is egyben. Ez azt jelenti, hogy aki ismeri és betartja az MNASz ARK versenyekre, azaz a Sprint versenyekre vonatkozó szabályokat, és rendelkezik egy MNASZ vagy RTE gépkönyves autóval, vagy egy Rallye Sprint bajnokságban technikailag regisztrált autóval, az részt tud venni a versenyen. Nincs szüksége semmilyen extra kiadást jelentő licencre, egyéb dolgokra… Ami azonban fontos, hogy RTE licenc-szel is lehet nevezni a Sprintes mezőnybe! Röviden: duen.hu és pecsiautosport.hu itt lehet megtalálni a Rallye Sprint Bajnokság alapkiírását, technikai szabályait. Ez az alapvető minimum, amit vállalniuk kell az amatőr indulóknak. Távolról sem lehetetlen!

Azt már tudhatjuk, hogy mit vártok el. …és mit kínáltok?
Tulajdonképpen nem kérünk többet tőlük, mint amikor egy sprint versenyünkön indulnak. Azonban bármelyik hazai sprint versenynél többet kapnak! …ráadásul: sprintes áron! Három különböző gyorsasági szakaszon: „A”: 16,15km(!!); „B”: 18,00km(!!!); „C”: 5,50km zajlik majd a Sprintesek küzdelme, összesen 74km gyorsasági kilométerrel! Szerintem ez ma egyedülálló Magyarországon!

Ha már így bele lendültél: a betűkön kívül tudhatunk többet is a pályákról? Mi a programja a többi mezőnynek?
A pályákról egyelőre nem szeretnék többet mondani. Természetesen a mecseki lehetőségek behatároltak, így nekünk is meg van a józanésszel is felmérhető lehetőségeink és korlátaink. Élvezetes és nagyon is „ralis” programot állítottunk össze a versenyzőknek! Mindenkinek!

Röviden…
A verseny hetében, csütörtökön és pénteken járhat be pályát a Rallye1 és a Historic mezőnye, szombaton ismerkedhet a tereppel a Rallye2 és a Sprint társaság. Szombaton a délelőtt az átvételeké, majd délután egy belvárosi Prológgal kezdődik a Baranya Kupa, ahol bemutatkozik a Rallye2 és a Rallye1, valamint a Historic mezőny. Még aznap egy klasszikus pályán rajtol el a Rallye és a Historic kéz a kézben, hogy aztán még egyszer, immáron sötétben is teljesítsék a pályát. Vasárnap 3 újabb helyszínen (amiket korábban említettem) kergetik egymást a mezőnyök. A Rallye1 és a Historic és a Rallye2 9, míg a Sprint 5 gyorsasági szakaszt teljesít vasárnap. Majd a belvárosban célceremónia és díjkiosztó kivétel nélkül minden mezőnynek. Ja! és pénteken még lesz egy komoly teszt is, amennyiben akad elég jelentkező.

Belépők? Prológra? Gyorsokra?
Ez egy állandó és nehéz kérdés. Alapvetően a versenyt úgy terveztük, hogy ne legyen szükség belépő szedésre sehol...

… és most jön a szomorú „de”…
Igen! De! Ha isten és a párt is úgy akarja ezt a tervünket tartani is tudjuk, bár picit fájni fog, lehet.

Azonban - ha már ilyen szépen megfejtettük, hogy nincs belépő – készülünk egy komoly meglepetéssel a nézőknek! Notheisz Attila barátom volt az ötletgazda, én pedig kapva-kaptam az ötletén és azonnal hozzáfogtam a megvalósításához. Munka címe van csupán: Baranya Kupa All Stars vagy Baranya Kupa Rallye Old Stars még nem tudom…

Kosarasok???
Ok. Mondom, mielőtt kitalálsz valami mást is :)!
Balázs Öcsi (Lada); Balatonyi Árpi (Lada); Hodula Misi (Lada); Szajky Pista (Lada); Notheisz Attila (Lancia); Kovács Zoltán (Lada) és talán Varga Cigi (BMW). Szép kis „névshowr” nem?
Rendezőként szeretnék valami extrát, pénzért meg nem vehetőt (még mászterkárddal se nem megvehetőt!), és ugyanakkor élményt jelentő ajándékot adni a nézőknek, akik még mindig kitartanak a szebb napokat is látott, szeretett sportágunk mellett, és talán a fenti nevek visszahoznak a pályák szélére pár régebbi komálóst is.

Mi a terv az urakkal?
Mindegyiküket összetrombitáltam egy olyan „mini válogatottba”, ami sok ezrünkben különleges emlékeket hozhat újra a felszínre és unikális élményt jelenthet most is. Annyit kértem mindegyiküktől, hogy egy feladatot teljesítsenek csupán: közlekedjenek úgy, hogy Ők is és a nézők is vigyorogjanak non-stop! Az idő le van sz@rva! Nem kellett sokáig győzködnöm őket. Köszönöm nekik! Elkiabálni nem merem, de van esély arra, hogy ez kis csipet-csapat még 2db Audival és legénységével kiegészüljön. (olyan igazi „hókotróval”! :o)) Remélhetőleg sikeresen zárulnak az ez irányú tárgyalásaink is. Tisztában vagyunk a szűkös lehetőségeinkkel, és csak remélni merem, hogy a Marco Racing Team egy színvonalas és élményekben gazdag finálét tud a versenyzők és a nézők asztalára tenni! Mindenesetre, amint az talán látható is: dolgozunk rajta!

Nevezési zárlatok:
Sprint előnevezési zárlat:    2012. szeptember 26. (szerda)     
Historic + ORB + Rallye2:    2012. október 3. (szerda)
Sprint nevezési zárlat:        2012. október 3. (szerda)

>> ORB, Rallye2, Historic versenykiírás <<

>> on-line nevezés <<

 

>> Sprint versenykiírás <<

 >> Sprint nevezési lap <<

 

Ez a hír most jelenik meg 6845. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k