|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Krehlik Nándit sokan nem ismerik... Pedig ő és navigátora, Madarász Szabolcs nyerte a Rallye2 bajnokságot egy Lada VFTS-el. Négy futamon is ők lettek a legjobbak. Gratulálok a Rallye2 bajnoki címetekhez! Köszönjük szépen a gratulációt!
Mondj pár szót Magadról! Mikor, hol kezdtél el autóversenyezni? 2010-ben kezdtem el az autóversenyzést, ekkor 14 éves voltam. Az első versenyem a Vadna Park Rally-n volt. Már ezen a versenyen is egy Ladával indultam, és kategória 2. helyezést értünk el.
A következő versenyeim a B.-A.-Z. Rally Sprinteken zajlott, hiszen jogosítvány nélkül ennyi idősen csak itt tudtam versenybe szállni.
Mesélj egy kicsit az autódról! Ki készíti fel, milyen motor, váltó, egyebek…
A versenyautóban 1.9-es kovácsolt motor, tolókerekes váltó, Mitsubishi híd van, ez minden extra, amit megemlítenék. A versenyekre a barátaimmal közösen készítjük fel már jó ideje. Ezt nem olyan könnyű megoldani, mert mindenki dolgozik, de eddig még mindig véghez vittük a következő futamig.
Beszéljünk a tavalyi szezonról!
Az első futamot kihagytad, a másodikon szenvedtetek a motorral.
A szezon első versenyén sajnos nem tudtunk rajthoz állni, mert a tavaly év végi Szilveszter Rally utolsó gyorsasági szakaszán tönkrement a motor. A megrendelt alkatrész pedig csak a verseny napján érkezett meg, így lekéstük.
Az ezt követő Miskolc Rally egészen jól indult számunkra, aztán a motor megmakacsolta magát, de mint később kiderült egy apró repedés miatt az üzemanyagellátással volt gond. Szombathelyen hatalmas csata alakult ki mögöttetek, hárman voltak három másodpercen belül, de Ti nagyon ott hagytátok őket… Igen, a szombathelyi verseny elég szorosan alakult hármunk között, de ez lett az a verseny ahol mellénk állt a szerencse és sikerült győztesen kikerülnünk ebből a küzdelemből. Ez aztán elkísért minket mondhatni a bajnokság végéig.
Székesfehérváron majdnem végig vezettetek… Nem tudtuk kihozni magunkból a maximumot, emellett nem a legmegfelelőbb volt a gumiválasztásunk.
Veszprémben megint az első helyről csúsztatok vissza az utolsó szakaszon… Tetszett a Veszprém Rally féle murva, izgalmas volt, de sajnos akadtak műszaki problémáink. Többek között az egyik gyorsasági szakaszt fék nélkül kellett véghez vinnünk, elszabadult a pótkerék is, ami leütötte az AC-t a helyéről, plusz a talpas is elhajlott az autóban. Ez csak néhány példa volt azok közül, amik ezen a veszprémi versenyen értek minket, ennek ellenére mindent megoldottunk saját magunk a gyorsaságik közben, hogy sikeresen célba tudjunk érni, ez csak részben sikerült. Az utolsó 4 km-en, az ETAP-on megadta magát az autó és be kellett tolnunk a céldobogóig, sajnos emiatt 1 perccel később értünk a beíróba, így a 2. helyről lecsúsztunk, és a 3. helyezéssel zártuk ezt a versenyt.
Komlón sima győzelem volt? Mondhatni igen, az autó tökéletesen teljesített és mi is, semmiféle problémánk nem adódott. Ez volt a 2. győzelmünk az éven.
Salgón kicsit elaludtatok, de aztán a második körtől már uraltátok a versenyt…
A ceredi első gyorsaságin töltés problémával küszködtünk, emiatt kicsit lassabban tudtunk menni, mint ahogy terveztük, valamint a foltokban vizes pályára nehéz volt a gumiválasztás.
Ezek után pedig már próbáltuk ledolgozni a hátrányunkat, ami pedig sikerült is.
Nyíregyházán tettétek fel a pontot az i-re…
A zárófutamot kicsit túl izgultuk, de végül jól sikerült, mondhatni túl is teljesítettük a célunkat, megnyertük ezt a versenyt is. Így ezzel együtt (4 győzelemmel) bebiztosítottuk magunkat a bajnoki címhez.
Komoly küzdelem volt, az utóbbi évek talán legjobb Rallye2 bajnoksága. Milyen volt ez belülről? Milyenek voltak az ellenfelek? Valóban komoly csaták alakultak ki év közben, de emellett mindenkivel összehaverkodtunk. Jó volt így versenyezni, sokszor szorosak voltak az időeredmények. Izgalmas és eredményes évet zárhatunk magunk mögött.
Hova tovább? Lesz előrelépés? Láthatunk Benneteket ORC-ben, vagy megvéditek a Rallye2 bajnoki címeteket? Az autó motorja az idei szabályoknak sajnos nem felel meg, így az abszolút értékelésben nem tudnánk részt venni, ezért még jelen pillanatban is kilátástalan a helyzet, hogy hol fogjuk folytatni a versenyt. Valószínűleg az Eger Rallyn ismét nem fogunk tudni rajthoz állni, mert Rally2-ben ezzel a motorral nem értékelnek.
Szeretnénk a szabályoknak megfelelő motort a kocsiba, de még nem állt rá össze a keret.
Köszönöm szépen!
Mi is! És még mindenképp szeretnénk megköszönni még egyszer a családomnak és csapatunknak az egész éves segítséget! A nézőknek pedig a versenyen való részvételeket és szurkolást!
Ez a hír most jelenik meg 2367. alkalommal
|