Az új autóval is dobogón!
Vincze Feri Bazsó Attilával Miskolcon a harmadik helyen végzett
2017-04-11
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
438700121
Napi oldal:
33944
Jelenleg:
583
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
exceex online
Autószöv Gyöngyös
LAMAX
AutoDekor
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
az olasz futam után
1. S. Ogier
Ford Fiesta WRC '17
141
2.
T. Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
123
3.
Ott Tanak
Ford Fiesta WRC '17
108
4.
J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
107
5.
Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
70
6.
Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC
53
7.
Craig Breen
Citroen C3 WRC
43
8.
Hayden Paddon
Hyundai i20 WRC
33
9.
Juho Hanninen
Toyota Yaris WRC
29
teljes táblázat
European Rally Championship
a kanári futam után
1.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
63
2.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
46
3.
K. Kajetanowicz
Ford Fiesta R5
35
4.
J.M. Lopez
Peugeot 208 R5
27
5.
Marijan Griebel
Skoda Fabia R5
27
6.
Josh Moffet
Ford Fiesta R5
20
7.
Ivan Ares
Hyundai i20 R5
19
8.
Luis Monzon
Ford Fiesta R5
15
9.
Nikolay Gryazin
Skoda Fabia R5
15
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2017
a székesfehérvári utam után
1.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
98
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
88
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
67
4.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
48
5.
Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
41
6.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
38
7.
Ifj.Kiss László
Ford Fiesta R5
26
 
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
26
 
Trencsényi József
Skoda Fabia R5
26
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2017
a szombathelyi utam után
1.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
54
2.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
44
3.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
28
4. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
24
5. Domonkos László
Lada VFTS
22
6.
Bútor Róbert
Peugeot 3026 Maxi
19
  Órai Balázs
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
19
Kronome Ákos
Skoda Fabia
19
9. Friedmann Zsolt
Lada VFTS
18
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2017
a szombathelyi utam után
1.
Csomós Miklós
Citroen C2R2
96,5
2.
Berényi László
Opel Adam R2
61,5
3. Vizelli Károly
Lada VFTS
51
4. Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
48
5.
Ifj. Kanyik Antal
Peugeot 208 R2
39
6.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 R2
36
7.
Hibján József
Citroen C2R2
25
8.
Papp László
Volvo C30
20,5
9.
Riskó Dániel
Honda Civic Type-R
15,5
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2017
a II. futam után
1.
Simon István
Fiat X1/9
47
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
44
3.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic
32
4.
Schebek István
Lotus Elise
25
5.
Kovács Tamás
Trabant 750 GSX-R
22
6.
Söjtöri András
Toyota MR2
17
7.
Hefler Róbert
Honda Civic
16
8.
Simon Robin
Fiat X1/9
16
9.
Deák Tünde
BMW
14
teljes táblázat

az_uj_autoval_is_dobogon_2

Két héttel a szezonnyitó előtt mutatkozott be az új csapat új párosa. Vincze Feri nagyon tehetsége fiatal versenyző és az S-motorsport pilótájaként a 2017-es szezonban egy Skoda Fabia R5-ös versenyautóval szállhat be a küzdelmekbe. Tavaly egy Mitsubishivel végzett a dobogó harmadik fokán, az idei, besűrűsödött hazai mezőnyben az első versenyen is tudta hozni ezt az eredményt, ami nem kis dolog!
A szécsényi pilótával beszélgettünk a Hell 23. Miskolc Rally után:

Új autóval, új navigátorral… Nem egy könnyű évkezdet a Mitsubishis szezonok után…
Hát tényleg nem volt könnyű! Fel voltam készülve, jóra, rosszra. Nem tudtuk magunkat hova tenni, nem tudtuk, hogy mennyit várhatunk magunktól, mennyire megy a közös munka…

az_uj_autoval_is_dobogon_1

Szerencsére Attilával tényleg az első perctől kezdve jól egymásra találtunk, már az első találkozások után kiderült, hogy nem lesz gond a közös munkával, hiszen mindkettőnknek közösek a céljaink és ez a pályabejárás során is csak megerősödött és a futam alatt végig hibátlan munkát végzett!
Az autóval kapcsolatban sem volt viszonyítási alapunk a beállítások terén. Próbáltuk úgy beállítani, hogy komfortosan érezzem magam benne, kicsit testre szabtuk, de ezen még lehet majd finomítani.

az_uj_autoval_is_dobogon_3
 
Milyen volt a futam? Az első körben egyből az élre álltatok. Szerintem ezzel megleptetek minden kétkedőt…
Egy viszonylag húzósat akartam menni az elején. Sajnos a pályával annyira nem voltam képbe, még nem mentem sokszor itt. Van benne jó pár hasonló kanyar van ezen a bükkszenti szakaszon, a navigációban bíztam. Attila tökéletesen elmondta ami le volt írva és mi is meglepődtünk az időn. Úgy éreztük, hogy semmi extrát nem csináltunk és mégis kifejezetten jó lett az eredményünk. Utólag azt gondolom, hogy bealudtak egy kicsit a többiek. Még mindenki téli álmát aludta…
 
Aztán próbáltuk tartani a tempót.
A harmadik gyorson volt egy meleg helyzetünk, egy kisebb kalandunk.


Nem volt veszélyes, de megbeszéltük, hogy egy kicsit mérsékeljünk a tempón és akár a harmadik hely is egy szép eredmény lenne így elsőre, az sem baj, ha Norbi és Frici előttünk végeznek.

 az_uj_autoval_is_dobogon_7
 
Próbáltunk egy jó, biztonságosnak mondható tempót autózni és különleges túlvállalás nélkül a harmadik helyen fejeztük be a versenyt. A végén még próbáltuk behozni Fricit, hiszen nem volt messze az utolsó gyorsasági előtt. A verseny azért verseny, hogy tegyünk meg érte mindent… Az utolsó gyorson megpróbáltam behozni a 4.2 másodperces hátrányunkat, de sajnos egy kis hibával indítottunk és így elúszott a második hely. Még így is megnyertük azt a szakaszt és begyűjtöttük a PowerStage pontokat. Nagyon boldogok voltunk.

az_uj_autoval_is_dobogon_6
 
Mindenki azt mondta, hogy a mályinkai szakasz lesz a vízválasztó. Több, mint 18 kilométer és oda-vissza elég sokat autóztatok rajta… Sok miskolci versenyző volt, akik nagyon ismerik ezt a szakaszt, de végén nem tudott előttetek lenni egy helyi páros sem…
Ezen meg is lepődtem, nem tudom mi történt. Hadik Bandi nyilatkozta, hogy az autó nem volt megfelelő. Ahogy nézegettem az időket és kijelölgettem a szakaszokat és csak a Mályinkát vettem ki, akkor Norbiék előtt végeztünk volna. De ugye ez a szakasz benne volt a programban és gyorsabban kellett volna ott mennünk! :) Az első körben még jót mentünk. Sokat tanultunk arról a pályáról is, legközelebb még gyorsabban megyünk majd.
 
Igen, sokszor szoktam használni, a versenyek után jó dolgokat lehet itt elemezgetni.

az_uj_autoval_is_dobogon_5

Jön a következő futam. Mennyire vagy jóban az ózdi és a salgói szakaszokkal?
A pályákat átnéztem, hogy mire lehet pontosan számítani. Nagyjából képbe vagyok ezekkel a szakaszokkal. Tavaly nem mentünk a tempós, lobogós részeken olyan jókat a Mitsubishivel, mint ahogy azt vártam magunktól. A tarjáni részt, Ceredet nagyon várom! Igaz, Sámsonházán még sosem jártam, azt sem tudom milyen az az út, de a Ceredre és Kazárra nagyon kíváncsi leszek.
 
Mi a programotok? Lesz teszt a futam előtt?
Igen, tervben vagy egy kisebb teszt a futam hetében valahol. A jó minőségű aszfaltra akarjuk jól beállítani az autót. Úgy érzem, hogy a dobálósra már egy viszonylag jó beállításunk van, azt csak finomítani kell még. A tarján környéki utakra kell kitalálnunk valami odavaló setup-ot. Ha jól sikerülnek a beállításaink, akkor lehetünk bizakodóak… Egy kicsit előrébb várnám magunkat, előrébb szeretnénk keveredni. De ha hozzuk ezt az eredményt, akkor sem leszünk szomorúak!
 
Mindenképp szurkolunk!

 

Ez a hír most jelenik meg 1790. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
17 18 19 20 212223
24 25 26 27282930
31 01 02 03040506
07 08 09 10 11 1213
14 15 16 17181920

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k