|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Nagy Mátyás és Nagy Tamás Mitsubishi Lancer Evo IX-es versenyautójukkal megszerezték a 2018-as raly bajnoki szezonban a kategóriájuk bajnoki címét. Ők voltak a leggyorsabbak! Gratulálok a bajnoki címetekhez! Mennyire volt nehéz megszerezni az N4 bajnoki trófeáját? Arra számítottunk, hogy nehéz lesz. Nagyon komolyan készítettük fel az autót, az év elején is és minden egyes versenyre. Ehhez képest, vagy talán ezért is, könnyebb volt.
Megpróbáltam jól megszervezni az évet és a szervezettség azt hozta, hogy nem jöttek elő váratlan dolgok és az autóban sem okoztunk túl nagy kárt, így jöttek az eredmények is, anélkül, hogy nagyon meg kellett volna feszülni. Egy N csoportos autó mindig könnyebben elromlik, hiszen egy utcai autó alapjaira épülő, sok utcai alkatrészt tartalmazó autó könnyebben engedi el az alkatrészeit. Nem volt számottevő technikai hibátok, ami bármelyik futamotok végeredményét befolyásolta volna, ugye? Nem! Ami volt, azt mind én csináltam magamnak!
Valóban az utcai autóban vannak olyan alkatrészek, amik nem annyira strapabíróak, mint egy cső lengőkar, vagy egyéb, versenyre épített alkatrész, viszont nincsen túlfeszítve semmi, minden alkatrészben van egy kis ráhagyás és ezek azok, ami miatt tud működni versenyautóban is.
Így visszanézve 2018-at: változott valami? Murva vagy aszfalt??
Ott voltam előnyben tavaly, ahol viszonylag kevés lehetőség volt pályabejárásra és viszonylag újak voltak a pályák. Ezek közül is a szűk pályák mennek a legjobban.
Gondolok itt a szezon utolsó két versenyén a Máré-várai szakaszra, vagy Goricára. Nyíregyházán pedig az első napi új, keskeny pályáin is nagyon jó érzés volt menni. Úgyhogy azt mondanám: a vékony, koszos aszfalton tudtam meg-meg csípni R5-ös autókat, vagy kicsit közelebb menni hozzájuk. Azt hozzá kell tennem, hogy egész pályafutásom alatt sem versenyeztem ennyit kilométerben, mint a tavalyi versenyszezonban! Olyan még nem volt, hogy elkezdtük, végig versenyeztünk minden futamot. Mindegyiken végigmentünk. Nem volt még korábban ilyen velünk! Meg is lett az eredménye: egy szépen csillogó bajnoki cím! Gratulálok! Ilyenkor megnyílnak a kapuk, egyfolytában csörög a telefon, az ügyvédeid a már egyik oldalon aláírt szerződéseket vizslatják…
Igen! Sokan felhívtak, de elutasítottam őket! :)
Neem, persze hogy nem így van! Minden megkeresésnek örülünk, hiszen próbálunk nagyot álmodni idénre!
Én tudom, de mondd Te, a Te hangod mélyebb! :) :D
Szeretnénk több ERC futamon is elindulni!
Persze szeretnénk az egész szezonban ott lenni és csak mínuszolni a sok begyűjtött pontot, de a realitás talaján maradva már csak úgy mondom: szeretnénk minimum négy futamon elindulni! És közben itthon is mennénk, ahol tudunk. Pontosítsunk: mit jelent az ERC szezon a Ti olvasatotokban? Az már látszik, hogy az Azori-szigetekre nem fogunk tudni menni és a szezon első fele is sok, drága futamot tartogat. Terveink szerint Rómában kezdenénk, a Barum, Cyprus után a Nyíregyháza Rallye-n mennénk. Ugyanakkor az is biztos, hogy Egerben szeretnénk ott lenni a szezonnyitón és meglátjuk még, hogy Miskolcon, vagy murván (értsd: Szombathelyen) folytatjuk. A többi még képlékeny!
Azért ez jól hangzik! Igen! Jól hangzik és nagyon sok munka van/lesz mögötte.
Dolgozunk nagyon, hogy minden összejöjjön!
Mi kell hozzá? Pénz, pénz, pénz! A többi már mind megvan! A csapatunk megvan! Az eltökéltségünk is!
Autót is cseréltetek! Igen! A kilencről tízre léptünk és már egy EvoX-el folytatjuk a versenyzésünket a 2019-es szezonban.
Mi a terv? Ha száz százalékban tudnánk teljesíteni a terveinket, akkor Európa-bajnoki cím is lehetne belőle. Dolgozunk rajta!
Tavaly ilyenkor arról álmodoztunk, hogy a teljes hazai szezonban ott legyünk a rajtnál és bajnokok legyünk! Ha most nem jönnek össze az álmaink és ’csak’ a tavalyit tudjuk végigcsinálni, akkor sem leszünk szomorúak, de ahogy mondtam: nagyon dolgozunk, hogy ebből EB legyen! Minél több EB futam! Ez a hír most jelenik meg 2456. alkalommal
|
|
|||
h i r d e t é s
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.03.30-04.01.
részletes infóink 2024.03.28-31.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.04.12-14.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |