Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Bajnoki interjú Trencsényi Vincével
Egy futammal a vége előtt már bajnokként ünnepelhetettek a Rallye2-ben
2019-09-20
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684172362
Napi oldal:
29326
Jelenleg:
869
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

A Rallye2 bajnokság 2019-es bajnoka a Trencsényi Vince - Pannuska Dávid - Fordt Fiesta R2T trió. A pilótával beszélgettünk:

Gratulálok a bajnoki címetekhez!
Köszönjük szépen !
 
Milyen hosszú út vezet egy Rallye2 bajnoki címhez? Mikor, mivel kezdtél el versenyezni? 
A Rally világába 2013 év végén cseppentem bele úgy igazán. A mikulás rally keretei közt navigáltam apának. Ekkor már egy ideje bontogattam a szárnyaimat a Drift szakágban egy Nissannal. A Mikulás rallytól kezdve azonban fordult a kocka. Tavasszal már MARB-on futottam elő a drift autóval, aztán fokozatosan alakítgattuk a kocsit Rally autó irányban. 2014, 2015-ben MARB mezőnyben versenyeztem a Nissannal, voltak kalandok, de sikerekből is jutott, sokszor összkerekes autókkal is fel tudtuk venni a versenyt. Nagy segítség volt, hogy keresztapámmal, egy tapasztalt navigátorral tudtam kezdeni a pályafutásom.

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_2

2016-ban már kipróbáltam több R2-es autót is, az első éles bevetésünkön Dáviddal az Ózd rallyn meg is nyertük a kategóriát, valamint absz. harmadikok lettünk.
Jól alakult a tempónk 2017-ben is, de a veszprémi zakó egy kicsit nagyra sikeredett, így sajnos ezt az évet el kellett engednem. Az utolsó versenyeket már a Forddal teljesítettük teszt jelleggel. Ezzel az autóval lettünk abszolút másodikak és kategória bajnokok 2018-ban. Egy kicsit csalódott voltam, mert mind a futam győzelmekről mind az abszolút bajnoki címről nagyon kicsivel maradtunk le.

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_3

2019-nek is hasonló felállásban vágtunk neki, de sajnos az Eger rallyn a technika ördöge egyből kibabrált velünk. A Miskolc Rallyn pedig egy defekt miatt maradtam le a futamgyőzelemről ismét. A Székesfehérvár Rally után tartottunk egy kupaktanácsot a csapattal, hogy hol lehet az a pici, ami mindig hibádzik a győzelemhez. Változtattunk több területen is, taktikát váltottam. Ezzel egy időben sikerült egyet lépni, és lecseréltük a Fordunkat a 2019-es fejlesztésre. A hátralévő futamokat magabiztosan nyertük, habár a kalandok és izgalmak nem maradtak el még így sem. :D
 
Kemény volt az idei mezőny, talán az utóbbi évek legkeményebb mezőnye... Min múlott a győzelmetek?
Részben a fent említett megbeszélés és taktika újragondolás, de az autó csere is hozzájárult. Az új autó viselkedése jobban fekszik az én vezetési stílusomhoz, valamint a megbeszélt dolgokat jobban meg tudom valósítani. Valóban erős a mezőny, és fontos megemlíteni, hogy változatosan is alakult a szezon. A változatos időjárási viszonyoknak, valamint az ügyes pilótáknak köszönhetően a kisebb kategóriás autókra is nagyon oda kell figyelni, nem lehet lazsálni sosem. 

 bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_4
 
Ez a győzelem igazi csapatmunka volt, talán most értünk meg a feladatra Dáviddal. Fontos szerepe volt a szerelő csapatunknak is, hisz mindig jól felkészített autót kaptunk, valamint hasznos tanácsokkal tudtak szolgálni. Természetesen édesapám, valamint Verba Gabi is sokat tudott nekünk segíteni tanácsokkal. Itt is köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult! Az egész csapaté ez a bajnoki cím!

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_1
 
Autót váltottatok, upgradeltétek a Fiestat. Mennyivel másabb az új?
Teljesen új autó, az emblémán és a 998 köbcentin kívül minden más. Teljesen más a motor karakterisztikája, agresszívabban kell vele autózni. A futóműve is teljesen más, hátulra okosabb lengéscsillapítókat kapott az autó. Más lett a kocsi viselkedése is, agresszívabb lett ilyen téren is. Sokkal izgágább az autó fara. Talán ez az egyik kulcsfontosságú dolog, ami miatt gyorsabb tudok lenni ezzel a Fiestával, fekszik nekem az a stílus, amit a gép igénye. :)
 
A Steam-en latom, hogy sokszor egymás ellen szimulátoroztok Dáviddal... Ezek szerint ez több, mint "munkakapcsolat", ugye?
Igen, a rally-s sporttársi kapcsolat folyamán alakult ki barátság is. Amikor nekünk épp nincs verseny, szoktunk járni nézni a nagyokat, valamint gyakran megy az adok-kapok a Dirt Rallyban is :D Fontos az összhang a kabinban, ehhez pedig ez is hozzájárul.
 
Pécsen már a Rallye1 mezőnyében, a Peugeot Kupások ellen versenyeztek majd. Hova várod Magatokat?
Valóban tervben van a Mecsek Rallye, a licensz kérelmem már jóváhagyásra került. Mivel édesapámmal egy mezőnyben indulnánk, és egymáshoz közel, valamint mivel az ORB jóval több időt igényel, így még a logisztikán kell dolgozni, de mindenképpen ott szeretnénk lenni. Elsősorban teszt jelleggel vágunk neki a futamnak, mert hosszabb futamon még sosem indultam. Ettől függetlenül reálisnak látom a dobogót, ha jól keverjük a lapjainkat! Mindenképpen sietni fogok.

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_5
 
Rally Hungary és a következő szezon... Mik a tervek?
Nyílt titok, a Mecsek Rally-t elsősorban a Rally Hungary-ra való felkészülésnek szánom. Az ERC mezőnyében fogunk indulni. Remélem el fognak majd jönni az ERC3-as versenyzők, szeretném megmérettetni magam nemzetközi mezőnyben. Szerintem nagy húzó ereje van egy ilyen mezőnynek, sokat lehet tanulni, gyorsulni. Mivel a belvárosi gyorson kívül nem nagyon van még pályaismeretem, így nem igazán lesz előnyöm a külföldi versenyzőkkel szemben, nagyon kíváncsi vagyok mire lesz elég a tempónk ilyen formában! Nagy kihívás lesz a 70km-es futamok után 220 verseny kilométert teljesíteni, de állunk elébe.
 
A 2020-as szezon még nyitott kérdés. A terv a feljebb lépés, de még nem dőlt el, hogy ez milyen formában valósulhat meg.
 

 

Ez a hír most jelenik meg 2592. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k