HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Benik Balázs autója
Egy rövid interjú és a grafikai tervek az autóról
2015-07-06
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681062682
Napi oldal:
84277
Jelenleg:
1703
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Benik Balázs autójának a dekorját készítettük el és közben a tesz élményekről beszélgettünk a visszatérő pilótával:

Mindenki nagyon örül, hogy visszatérsz. Akikkel beszéltem versenyzők és a rallyongók is.
Te mennyire örülsz? Milyen volt a teszt?
Bátran mondhatom, hogy azóta a fellegekben járok!
Nagyon jó érzéssel töltött el a teszt. Hatalmas adrenalin fröccsöt kaptam és ez nagyon jó.
Azóta is mind a mentális, mind a fizikális felkészülésre összpontosítok és nagyon várom a versenyt.
 
Nem akarok közhelyeket mondani és túl diplomatikusnak tűnni, de tényleg nem arról szól a dolog, hogy megbolygassuk a helyezéseket. Hozzánk képest a lehető legtöbbet szeretnénk kihozni magunkból és az autóból. Hogy ez mire lesz elég… Nyilván jó lenne, ha az elejében tudnánk menni, de ha nem, akkor sem leszünk elkeseredve. A hat és fél év kihagyás után mit felejtettünk, ez majd a versenyen kiderül.

benik_balazs_autoja_2   benik_balazs_autoja_3   benik_balazs_autoja_4
 
Sokat tudtam menni az autóval, sok barátot tudtam autókáztatni. Hamar visszajött az egész filling és a murván való meneteléshez kellő mozdulatok. Körről körre jobban élveztem az autózást.
 
Természetesen a két és fél kilométeres tesztpálya szűk keretei magában hordozták, hogy még nagyon sok szituációt majd élesben kell újra megélni, de ami a lényeg: élveztük! Mindenki jól érezte magát!
 
A WRC-hez képest mennyiben másabb ez az autó? Hiányzott valami, vagy esetleg vannak olyan pillanatok, amikor ez az autó jobb?
Vezetési élményre ugyanolyan! Nyilván a WRC nyomatékosabb volt a nagyobb motor miatt. Egy sebességi fokozattal többet lehetett használni, kormányon volt a váltó. Itt botváltó van és emiatt nehezebb kezelni, mint amikor egy kis kart pöcögtetsz fel-le. Kicsit butább az autó, ugyanakkor élvezetre, vezetési élményre adja ugyanazt, mint a Focus WRC adott.

benik_balazs_autoja_5   benik_balazs_autoja_6   benik_balazs_autoja_7
 
Ugyan sokkal kevesebb beállítási lehetőség van a hajtás terén, ott ugye az első, a hátsó és a középső differenciálművet külön lehetett kezelni, itt erre nincs lehetőség, viszont itt mechanikus módon lehet állítgatni több mindent. Sajnos ezeket még nem sikerült mind kitapasztalnom, sok még az ismeretlen, de még ezt is élvezem!
Kihozzuk magunkból a maximumot, de azért nem rugaszkodunk el a földtől: ezt a sok kihagyást nem lehet egy ilyen teszttel behozni.
 
Találkoztunk a teszten, aztán a Halott Pénz koncerten, hol találkozunk legközelebb? :)
Csütörtökön a hivatalos teszten megyünk még az autóval, remélem oda is eljössz! :)
Akkor jön meg az autó, megyünk vele még, aztán pénteken pályabejárás és jöhet a verseny.

benik_balazs_autoja_8   benik_balazs_autoja_9   benik_balazs_autoja_10
 
Beszéltem több pilótával, Herczig Norbival, Turán Fricivel. Mindenki pozitívan vár vissza és azon szorít mindenki, hogy a rali visszakapja a régi elismertségét. Minden esélye megvan ennek, hiszen komoly pilóták, komoly autókkal komoly csatákat vívnak. A magyar mezőny a nemzetközi porondokon is megállná a helyét!
Jó lesz! Nagyon várjuk már!

a renderelt képekért köszönet: atiwrc


a csapat partnerei:


nem_felejtette_el_4
Ez a hír most jelenik meg 7968. alkalommal
címkék: Benik Balázs, R5, Josy
Share |
Sólyi erdő • teszt
2015.07.10-12.
Országos Rallye Bajnokság 2015
22.Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k