Budapest Rallye 2017 - gyorsasági szakaszok
Itt a dupla verseny végleges versenykiírása, benne már a gyorsasági szakaszok teljes neveivel!
2017-08-11
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
491468800
Napi oldal:
91741
Jelenleg:
510
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam
E-maki webáruház

World Rally Championship 2019
a kilencedik futam,
a Rally Finland után
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
180
2. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
158
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
155
4. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
78
5. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
71
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
66
7. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
60
8. Esapekka Lappi
Citroen C3 WRC
58
9. J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
56
teljes táblázat
European Rally Championship
az ötödik futam,
a Rally di Roma után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
105
2.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
98
3. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
82
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
46
5. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. J.M. Lopez
Citroen C3 R5
35
7. G. Basso
Skoda Fabia R5
35
8. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
32
9. Jarri Huttunen
SKODA Fabia R5
30
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a hatodik futam,
Höljes után
1. Kevin Hansen
Peugeot 208
143
2. A. Bakkerud
Audi S1
138
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
129
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
115
5. Janis Baumanis
Ford Fiesta
111
6. T.Timerzyanov
Hyundai i20
102
7. Liam Doran
Audi S1
90
8. Anton Marklund
Renault Megane RS
78
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
72
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
111
2.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
3.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
74
4. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
63
5.
Hadik András
Ford Fiesta R5
58
6.
Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
7. Német Lackó
Skoda Fabia R5
28
8. Trencsényi József
Skoda Fabia R5
25
9.
Osváth Péter
Skoda Fabia R5
20
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
79
2.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
75
3.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
74
4.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
72
5. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
62
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
60
7.
Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
20
8. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
19
9. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
45
2.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
3.
Márta János
Peugeot 208 R2
18
4.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
13
5.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
12
6.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
10
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
9
8.
Hibján József
Peugeot 208 R2
8
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
3
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Lendvai István
Citroen C2 R2
68
2. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
64
3. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
4. Tim Gábor
Opel Adam R2
44
5. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
38
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
36
7.
Baksai László
Lada 2107
35
8. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
26
9. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
14
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
32
2. Spindler Jenő
Opel Corsa
22
3.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
13
4. Gyenes András
Lada 2101
14
5. Orosházi Szabolcs
Suzuki Swift GTi
9,5
6.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
9
7.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
8
8. Komjáti Ákos
Lada 2105
4
9. Rácz Tibor
Lada 21011
2
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a 2.Reptér Szlalom Kupa után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
99
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
83
3.
Simon István
Fiat X1/9
83
4.
Söjtöri András
Toyota MR2
78
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
47
6.
Pintér Máté
BMW
39
7.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic VTI 1.8
35
8.
Pintér László
BMW
32
9.
Kajári Ferenc
Renault Clio
18
teljes táblázat
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
71. • 2013-09-29 15:49:22
De csak óvatosan, nehogy véletlenül gyorskocsikkal találkozz. forgatom a szemem
70. • 2013-09-29 15:11:56
balli!
Méééérkell elmenni hu0olbnak és PerrOnak a csillagokba?
Csak nem űrhajósok? helyeslek
69. • 2013-09-29 11:28:04
Kultúrából csillagos ötös kacsintok

67. • 2013-09-29 10:35:07
Ami biztos, hogy szombatra három szakaszra kértek, és kaptak engedélyt.
SZENTENDRE-VISEGRÁD ez egynyomos erdei út,
PILISMARÓT-DOBOGÓKŐ szintén ilyen út.
A harmadik publikus.
Az első kettő tájvédelmi körzet és sorompó az eleje, vége.
A kilométert meg ki lehet számolni térképen.
Délután végigmegyek kocsival, megnézem.
Üdv.
66. • 2013-09-29 09:55:01
hu0olb, PerrO !

Elmentek má a ******ba!
65. • 2013-09-29 09:46:38
Gyanítom hogy a 17 km-es a régi Királyréti gyorsasági lehet, ami anno még murvás volt. csókollak
64. • 2013-09-29 09:13:26
Szia Hillman!

Nem, mi nem ezt hívjuk rallye-nak!

Elgondolkodtam azon, hogy kb. a nyolcvanas évek elején
változott meg a rallye rendezésének felfogása, miszerint
kis területen, közeli gyorsokon „kell” rendezni a versenyeket,
mert így gazdaságos, energia kímélő, környezet és
nézőbarát stb. Azóta fordult a világ, a műszaki szabályokat
túlbonyolították, a top versenyautók agyig fel vannak húzva,
minden a marketing, és kommunikáció kőbevésett szabályai
szerint van működtetve. Csakhogy a "tudományos"
(marketing és kommunikáció) támogatás ellenére a VB
(szerintem) haldoklik, az IRC, EB. és más egyéb
érdekeltségű sorozatok (pld. ORB) rövid pünkösdi
királykodás után érdektelenségbe fulladnak szinte
törvényszerűen. Ez ellen egyetlen gyógymódjuk van az
illetékeseknek, a műszaki előírások, csoportok, kategóriák
variálása.(lásd: WRC vs. ORB)
Az senkinek nem jut eszébe, hogy a nyolcvanas évek
kezdetén bevezetett versenyrendezési elveket kellene
újravizsgálni, (ha nincs jobb ötlete senkinek) és ezzel más értelmezést kellene adni a rallye-nak. Uram bocsá’, (ahogy
"senki07" is írta más értelemben) vissza kellene térni az
alapokhoz, vagy legalább is meg kellene vizsgálni ennek a
lehetőségét.
(Hosszabb versenytáv, vegyes talaj, országrészeken átívelő útvonal, stb. Ugye nem akarod azt mondani, hogy erre
nincs pénz, mikor jelenleg az ehhez szükséges források
többszörösét költik a csapatok, versenyzők a megjelenésre,
rongyrázásra.) Tudom, hogy a világ megváltozott, de a retro
is a reneszánszát éli...


63. • 2013-09-28 23:09:26
Idézek a cikkből ha már lusták vagytok elolvasni de kommentelni az megy.
" Két pálya lesz a környéken, egy pedig a Lábatlan-Bajna. 17 kilométeres a leghosszabb szakasz, 10.5 a legrövidebb. Célceremónia Szentendrén."
62. • 2013-09-28 15:50:32
ha Ortodoxnak igaza lessz a két "titkos gyorsal"kapcsolatba akkor azok elég rövidek . ennyire telik csak?
61. • 2013-09-28 13:10:27
Ortodox írta, hogy az 1984-es Bp rali két pilisi szakasza lesz a 2 titkos gyors.
Előkotortam '84-es műsorfüzetet, amiben ez áll:
Dobogókői elágazás-Cserepesárok 6,8 km aszfalt

Cserepesárok-Szilvarét 5 km aszfalt-murva ( gondolom azóta már aszfaltozták)

Hátha segít valamit aki a titkosat akarja nézni.
60. • 2013-09-28 12:52:04
A titkos útvonal a rallyen, régen egy bevett szokás volt a versenyeken, pl RAC Rallye, Drei Stadte Rallye, vagy Finnországban is rendeztek ilyeneket, meg voltak nálunk is hasonló versenyek.
Személy szerint nem bánom, mert legalább van egy kis változatosság.
Nézők régóta alig vannak a versenyeken, teljesen mindegy hogy titkos vagy nyilvános, aki szereti a ralit, így-úgy is kimenne. Azért nem mennek az emberek, mert etap, elmarad, lassító, belső íven gumizás, alibizés stb.




59. • 2013-09-28 10:32:23
Nincs baj a titkos szakaszokkal alapjában véve,sőt ez egy jó kezdeményezés,szerintem.

DE! Régen más volt a mentalitás....régen nem a pénzről szólt ez az egész. Ma az embereknek terveznie kell,másak a költségek...régen a " nagy kommunizmusban" az emberek éltek...tehát dolgoztak,hazavitték a fizetésüket és elvoltak...elmentek pihenni,kirándulni, egyebek...ez most az ország nagy százalékának nem megy....sajnos.

Én abszolút szimpatizálok a titkos gyorsokkal...kiderülne,hogy kinek van vér.....ott. De azt is kell látni,hogy más világot élünk mint régen...Régen nem volt gond autót tankolni. Összedobta pár haver a benzinre valót és elmentek akár több száz kilométerre is versenyt nézni...Nekem vannak olyan ismerőseim akik ezt nem igazán tehetik meg 400Ft-os üzemanyagárnál, Nem úgy van,hogy csak egy verseny miatt beugrok a tescoba és veszek kaját,piát...Nincs pénz szállásra,egyszerűen nem tehetik meg és ezt is kell látni. Nincsenek már nézők a pályák mentén. Nem is lesz annyi mint régen,mert van már internet,okos telefon és rengeteg videót, képet lehet nézegetni szinte azonnal...más már minden.

Alapvetően az a baj,hogy nem az a fő csapásvonal,hogy több néző, több versenyző legyen itthon a versenyeken...

Az a fő csapásvonal,hogy minél több pénzt ki lehessen venni mondjuk egy versenyből és úgy gondolom,hogy teljesen jogos hezitálásnak ad okot az,hogy meghirdetik a Budapest Rallyt,majd 4óra múlva kijelentik,hogy elmarad...aztán mégis lesz. Most meg jönnek olyannal,hogy lesz majd 3 kemény gyorsasági,de kettő még titkos...Szerintetek nem fordul meg egy pár ember fejében az,hogy bakter...most tényleg 3 gyors lesz vagy csak bíznak benne...és ha lesz akkor mondjuk nem a Mátrába...mert már volt erre is példa...

Nincs már az MNASZ-nek hitele...nincs a magyar rallynak hitelessége. Aki szereti a rallyt és ez az élete,de mondjuk nem keres havi több százezret az nem tud ilyenre adni...annak terveznie kell és az bizony még mindig nem tudja,hogy a prológra lesz-e belépő,az bizony nem tudja,hogy pest közelében lesz-e a másik két gyors...ez az ember,ezek az emberek így inkább nem is mennek el a versenyre....

Ha évek alatt nem csinálta volna azt az MNASZ amit csinált, akkor gondolom lenne hitelessége a szövetségnek és a nézőkben,versenyzőkben nem lenne kérdőjel,hogy mi lesz és talán bevállalja azt a kis kockázatot,hogy felülkerekedik és valahogy kigazdálkodja,hogy meg tudjon nézni egy f***a Budapest Rallyt.

De most az a képlet,hogy megrendeztetik a versenyt egy éppen most alakult céggel,mindenki tudja,hogy miért....Adott versenyző érdeklődik,hogy esetleg lehetne e indulni, előfutni,de senki nem tud neki semmit mondani,pedig ha lesz összvissz 50autó a s.ggünket a földhöz verhetjük...

Megy a mutyi ezerrel és ez itt a baj. Akinek nincs pénze az ne versenyezzen,akinek meg arra sincs,hogy versenyt nézzen,akkor az ne nézze! Ez itt a hozzáállás és ezt teszi tönkre itthon véglegesen a dolgokat....

58. • 2013-09-28 09:24:02
Kedves Fórumozók!

Érdekes olvasgatni a polemizálásotokat. Én sem értem, hogy mi a probléma ezekkel a titkos gyorsokkal.
1982-ben (tehát a múlt században) úgy engedélyezték a Volán Rallye-t a Bakonyban, hogy a verseny reggelén kaptuk meg az itinert. Az első körben etapként mehettünk át a gyorsokon, és akkor írhattuk fel. A másik két körben versenyezhettünk. (Hillman, te biztosan emlékszel, ti is mentetek.)
Ennek ellenére (a kép tanulsága szerint is) nagyon élveztük.
Igaz akkor még lábon jártunk a versenyautóval a rallye-ra, a Tszker-ből összeválogatott gumit nem kellet megvágni, ha esett akkor is azzal mentünk, és a szakácsunk is jól főzött a megszokott falusi kisvendéglőben.
Örülnék, ha még versenyezhetnék, akár titkos szakaszokon is.
Remélem ez is jó verseny lesz.
57. • 2013-09-28 08:10:41
Hillman,

Ezzel a kis kommenttel tökéletes képet festettél,hogy mi itthon a rally...divat meg csillivilli...fotók készülnek, marketing van,aztán a magyarázkodást felsőfokon végzi már mindenki...szomorú,de ez az igazság......

Régen nem azért autóversenyeznek,amiért régen...azért,mert divat meg nyálverés.....
56. • 2013-09-27 22:35:53
Ha jók az infók és a kilométerszámok, akkor én ezekre a pályákra számítok. Mindkettő végig egysávos, jó minőségű erdészeti aszfaltút.

Évek óta rendszeresen bringázom ezeken az utakon, és azóta gondolkodotam rajta, hogy milyen jó rallyszakaszok lennének. Csak sosem hittem volna, hogy tényleg sikerül megszerezni valakinek, mert asszem mind természetvédelmi terület. Egyébként gondolom ez is a "titkosság" egyik oka, így próbálják távol tartani innen a nézőket, és ezért lesznek ezek nézők elől elzárt szakaszok.
55. • 2013-09-27 22:27:52
dictus magister!
Hagyd Barátom, ez már egy más világ.

A verseny előtt pár nappal házhoz hozzák a "gyári "autót, természetesen mérnökkel és tolmáccsal.
Biztosítanak egy tesztpályát, (jaj, nehogy szembe jöjjön a Hende Csaba helyeslek) .
Az átvételeken és a rajtnál megjelenik a CSAPAT, (formaruha, kísérő csajok, hivatásos fotós, TV riport...)
A szervízparkban ugyan ez, plusz egy jónevű séf által dirigált barbecue (nehogymá lacipecsenye vagy bogrács) kacsintok
amellett gumis kamion, és VIP sátor.
Aztán első gyors után:
sajnos esett az eső-sajnos poros volt az út-vágni kellett volna a gumin- az volt a baj, hogy vágtunk a gumin- puhára hangoltuk a futóművet- keményre hangoltuk a futóművet-a naviga hamar mondta-késő mondta........stb. ...........stb. ...
Különben is nem tudtam magam kipihenni, mert éjfélig a közönségtalálkozón nyálaskodtam.
Na, ez hívjuk rallyenak???

Mondom, ez egy más világ. Nem nekünk való. sírok
54. • 2013-09-27 22:20:45
Biztos, hogy egysávos erdei út, mert sorompos mind a kettő!
Hétvégén megpróbálom megnézni...
53. • 2013-09-27 22:02:59
nemhiszemel,
jó lenne ha igazad lenne, mert az azt jelentené, hogy lesz egysávos erdei út is gyorsaságinak.
mondjuk kilométerben kijön úgy is, hogy mindenhol kétsávos úton megy a gyorsasági szakasz! nemértem
KGT
52. • 2013-09-27 21:02:51
... ezekre kértek zárást
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
12 13 14 15 161718
1920 21 22232425
26 27 28 29 30 31 01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12131415
2019.09.14.

részletes információink

2019.08.23-25.

részletes információink

2019.08.23-24.

hivatalos honlap

2019.08.23-25.

facebook esemény

2019.08.22-25.

hivatalos honlap

2019.08.24.

hivatalos honlap


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k