HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Budapest Rallye 2017 - gyorsasági szakaszok
Itt a dupla verseny végleges versenykiírása, benne már a gyorsasági szakaszok teljes neveivel!
2017-08-11
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681212441
Napi oldal:
62554
Jelenleg:
1092
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
51. • 2013-09-27 20:54:23
"Meg kellene próbálni olyan versenyt rendezni, hogy az
útvonal lapot és az itinert a tényleges rajt előtt 10 perccel
kapnák meg a versenyzők."


Ezt úgy hívják hogy tereprally. kacsintok
50. • 2013-09-27 20:50:17
Szerintem, a két "nem" publikus, ha skanzen a parc ferme akkor onnan ami használható,:
Szentendre-Paprét-Visegrád,
Pilismarót- szentlélek?-Dobogókő.
Ezek sorompós, egysávos, jó minőségű utak.
Ha valakinek van kedve összerakni térkép tervezőn, tegye...:)
49. • 2013-09-27 20:35:41
Na figyelj barátom!
Először is nem három csak kettő, de már ennyi idős koromban is tudok normálisan kommunikálni, nem úgy mint
TE!
Másodszor! - senki sem mondta, hogy vissza akarnak térni a
gyökerekhez, ezt csak Te gondoltad bele a szűk látóköröd
miatt!

Harmadszor! – Azért tart ott a rallye, ahol tart, mert olyan
egyszerű emberek igazgatják (csak az anyagi érdek),
művelik (szintén anyagi érdek, és nagyzási hóbort), és nézik
(mert nekik ez is elég), mint Te is vagy.
Azaz senkik!
NAGY TISZTELET A KIVÉTELNEK!

48. • 2013-09-27 20:12:44
Ezek szerint nem a szervezés kritikán aluli s***, csak vissza akarnak térni a "gyökerekhez"."Most az a baj, hogy titkosak a
gyorsok, ergo nincs fejből menés" te hány éves vagy, három?
47. • 2013-09-27 19:58:27
Nem igazán értem a fanyalgást a gyorsasági szakaszok késői
nyilvánosságra hozatala miatt. Az is rallye, amikor titkos az
útvonal és titkosak az SS-ek. Sőt ez lenne az igazi rallye!
Eddig az volt a probléma, hogy a versenyzők fejből mennek
és tiltott tréningeket csinálnak. Most az a baj, hogy titkosak a
gyorsok, ergo nincs fejből menés, nincs tiltott tréning.
Persze van egy szépséghiba, hogy titkos is meg nem is, mert
a rajt előtt néhány nappal csak nyilvánosságra fognak
kerülni.
Meg kellene próbálni olyan versenyt rendezni, hogy az
útvonal lapot és az itinert a tényleges rajt előtt 10 perccel
kapnák meg a versenyzők. Rögtön megnőne a jelentőségük
a navigátoroknak, a rögtönzési és szervezési képességeknek. A hőskorban voltak ilyen versenyek (pld.
Monte, ha jól emlékszem).
Az újkori rallye rendszeréből ez a fajta rendezés kilógna, de
évente egyszer meg lehetne rendezni, már csak a kihívás
miatt is. Szervizpark nélkül, előre lefoglalt szállások nélkül,
csak úgy régimódian.


46. • 2013-09-27 18:03:16
Ez így akkor is kőkori stílus. Nem is nagyon értem, hogy mi ennek az eljárásnak az oka.

(Egyébként jó szórakozást nektek, meg azoknak, akik mennek! Csináljatok videókat, ha érdemes lesz. Én idén azt hiszem már nem jutok ki versenyre. Esetleg az újhelyi sprint, HA megrendezésre kerül...)
45. • 2013-09-27 16:18:51
Nem értelek fotóspeti!
Szombaton reggel 7-kor van a rajt. Hogy hova megyek van időm eldönteni, mert már csütörtök reggel nyilvánosságra kerül az útvonal. Lényeg, hogy 6 óra előtt a kiszemelt gyorsaságin legyek. A mi esetünkben 4-kor indulunk Miskolcról. Ez azt jelenti, hogy lehet Bikol, Máriahalom, Királyrét, Kerepes,....bármi, mert ennyi időbe belefér. És nem kell szállás, mert egy napos a verseny, legrosszabb esetben is este 10-re tthon vagyunk.
Mit kell ezen aggódni???
helyeslek
44. • 2013-09-27 16:01:02
Én az átlag nézőre gondolok, aki 20-30km-t autózik egy rally-ért, de 50et már nem. 3x ekkora különbség is lehet, ha nem a Pilisben, hanem a Börzsönyben vagy Salgó környékén lesznek a gyorsaságik.
Továbbá aki rajongó és messziről jön az egész hétvégére, az hova tervezzen szállást?
Börzsönybe fel Parassapusztához, vagy Dobogókőre, esetleg a Gerecsébe?

Haverokat hogy hívod meg?
Hello lesz rally, de nemtudom milyen messze, lehet hogy a Karcsiék háza előtt, de lehet, hogy 2óra autózásra? Na, jöttök?

Így értettem, nem úgy, hogy se kutyám-se macskám, csak a rallye van, és tudom, hogy Budapest lesz, aztán majd leszek valamikor-valahol.
Az átlagember nem ilyen, nem így működik; de az átlagember fogja feltölteni a hajtűkanyaroknál a szalag mögötti részt....
43. • 2013-09-27 15:51:50
Mit nem lehet tervezni?
Pénteken megmondják a gyorsokat,szombaton van a verseny.
Azt azért lehet sejteni,hogy nem Ózdon lesz,hanem Szentendre környékén.
42. • 2013-09-27 12:09:59
Én azt javaslom, utólag beszéljünk arról ,hogy s*** volt-éééé' vagy igenis jó. Nem előre kell inni a medve bőrére, vagy jelen esetben a más ember kárára.

Szerintem nem szükséges lovagolni azon napok óta, hogy egy hetekkel ezelőtt alapított cég szervezi.
Ha jó lesz, akkor az sem érdekel, ha egy nyugdíjas bányászkör rendezte. Egyébként sem a cég szervezi a versenyt, hanem a hús vér emberek. Akik szerintem már láttak autóversenyt, nem valami marketingcég diákmunkásai. Ha kérhetem, előlegezzük meg a bizalmat, és majd ha lekúrják, akkor lehet majd kritizálni a sportbírót a főszervezőt a szövetséget, az érintetteket.

Másrészt viszont egyetértek a többséggel abban, hogy ez titkos gyorsasági dolog a hónap f@szsága.
1, Nem lesz néző, mert tervezhetetlen és élhetetlen a nézők-ismerősök-rokonok-családtagok-barátok-autósport szeretőknek.
2, Mindig van-volt-lesz egy csókos társaság, aki tudja már most, hogy pontosan melyik kavicstól-kavicsig, milyen irányban, hány lassítóval lesznek a hipertitkos gyorsaságik, sőt, a fél karomat rátenném, hogy így pénteken dél után van is köztük 1-2 aki éppen pályát jár be 1 metálszürke civil autóval...
3, A kettes pontból adódóan garantáltan gerjeszti a feszültséget, úgy a szakágon belül, mint a versenyzők- és a szurkolók között egyaránt.

Óriási baklövésnek tartom, előnye nincs, csak hátránya; bár ha ez a cél, akkor jók az eszközök. Kérdés, hogy mi a cél a sportvezető urak szerint?!

41. • 2013-09-27 10:28:22
Sajnálom, én gyárilag ilyen "izé" vagyok.
/ettől még érdekelne hogy ki van a háttérben?/
40. • 2013-09-27 10:02:58
Igen...erre írtam én azt,hogy sajnos már a versenyzők nagy százalékának jó is ez így...én szebben fejeztem ki magam...hogy lehetsz ilyen izé:D:D neszóljszám
39. • 2013-09-27 09:57:08
Az lesz majd a szép pillanat, amikor kiderül, hogy melyik versenyzőnek volt az érdeke, ennek a rallynak a megrendezése. Kinek hiányoztak a pontok, illetve kinek csurrant valami a rendezésből?

/mert ezek nem megvetendő dolgok/ neszóljszám
38. • 2013-09-27 09:25:47
Ez erről szól...sajnos. Szerinted mikor egy 1 hónapja megalakult céggel akarják megrendezni a versenyt akkor miről szól,ha nem a pénzről?

Ez semmi másról nem szól mint a mutyiról. Lakatos Robi nem is fogja felvenni neked a telefont és senki nem is fog mondani neked semmit.

Konkrétan valami nemzetközi fennhatóság vizsgálatát kellene bevonni,hogy ezt így tényleg meg lehet rendezni??

Nincs azzal baj,hogy a sport üzlet,régen sem volt ez másképp,de akkor még volt színvonal, odafigyeltek arra,hogy van egy határ amit nem lehet átlépni,mert ha azt átlépik leépül minden...most már ezt a határt többszörösen s.ggbek...ták...nem tudom szebben kifejezni magam...

s***ik itt mindenki mindenre,nem érdekel senkit,hogy mi lesz és hogyan lesz,csak egy számít,hogy minél több pénzt ki tudjanak belőle venni és kész...Hazudoznak össze vissza,hülyének nézik az embert és mondják,hogy legalább meg lesz tartva...nem azon görcsölnek ezek,hogy sikerüljön egy megnyírbált de jó Budapest rally-t összehozni,hanem inkább az a gond,hogy bakter valahogy meg kell rendezni úgy,hogy mégis legyen valami,de érje már meg nekünk...ergo maradjon mani a zsebbe! Ez megy itthon ezerrel, mindenki s***ik mindenre. Ilyen a mentalitás, ezt csinálja az országvezetés is,ezt csinálja mindenki aki a tűz közelében van,mert semmi nem elég neki, nekik...Mint mondom régen sem működtek másképp a dolgok csak tudták hol a határ,most már nincs olyan,hogy határ...most már csak rablás van a köbön.

Nézd meg lesz egy Mecsek rally novemberben...én úgy értelmezem az előzetesből hogy 7 gyorsaságival...hangsúlyozom 7!! gyorsaságival...egy Mecsek Rallyt....hát mit kell azon annyit szervezkedni,mi a francnak akkora nevezés 7 sz.ros gyorsaságiért...minek ahhoz annyi támogató...takarítás az egész oszt szevasz...Sajnos olyan lesz már itthon a rally mint a foci...az is baj,hogy az "autóversenyzők" nagy százalékának ez jó is így...nem kell olyan sokat menni,de mégis megy a csillivilli...versenyzünk,jut is marad is...nincs már senki a mezőnyben,gyorsan sem kell menni...hát ez a hülyének is megéri...most már arról is média anyag készül,ha valaki lemossa a műhely előtt a versenyautót...

Én még fiatal generációnak mondható vagyok,de bánt,hogy ebbe az irányba mennek el a dolgok és ahogy Cigó is megmondta elkorcsosul a világ...nem lesz már olyan semmi mint régen,de valami miatt külföldön mégis színvonal van...az autóversenyzés tényleg autóversenyzés még ha teszem azt sok induló sincs...itthon mi megy...én tényleg nagyon nagyon régen voltam ORB futamon már...egy pár elvetemült ember van még aki kimegy ásítozni meg a sok fotós,mert most már mindenki fotós lett...amivel nincs is baj....

Az a baj,hogy olyan szinten el van már rontva,hogy szerintem ez már jobb nem lesz...én simán el tudom képzelni,hogy az a jövő a költségcsökkentésre hivatkozva,hogy az ORB futamok is lassan 3 max 5 gyorsaságiból fognak állni oszt szevasz...így fogja a legjobban megérni megrendezni. Olvasgass a neten sajtóanyagokat...hát valaki azt nyilatkozza,hogy sikerült a második időt autózni kategóriában...és voltak a kategóriájában 4-en...ááá el van ez már rontva rendesen....sajnos...

Most már az a lényeg,hogy legyen sok kép fent a kocsiról a neten...legyen a pilótán trendi szemüveg...ha nincs bukó legyen fajinul bezselézve a haja és eszméletlen tapasztaltsággal nyilatkozatot tenni,hogy mekkora sztár vagyok...mit érnek már a mostani eredmények a régiekhez képest? Semmit...sz.rt se...mikor volt még Janika,Benik,Szabó Gergő,Tagaiék,...Bútor, Herczig...ők most is vannak,de már nem a régi,pedig miattuk még érdemes kimenni...nézd meg akinek van esze meg pénze inkább megy külföldre versenyezni...

No mindegy,eddig úgy nézki,hogy a 2014 még rosszabb lesz mint az idei év...sok jót nem kecsegtet semmi.....
37. • 2013-09-27 09:04:39
300 fős mezőny? Ne viccelj az maga lenne a csoda...

Ha össz vissz lesz 50 autó az már jónak mondható...sajnos...
36. • 2013-09-27 00:55:07
Ezt találtam a hivatalos oldalán a versenynek:


2013. október 5. szombat
7:00 Rajt – Szentendre, Éjszakai gyűjtő

A gyorsasági szakaszok helyszínei, időpontjai 2013. október 3.-án csütörtökön reggel 8:00-kor kerülnek kihirdetésre.

18:38 Cél – Szentendre

Még az a jó hogy megmondják hol lesz a verseny! helyeslek
35. • 2013-09-26 22:13:47
Hát elszomorítalak,mivel ha lesz hatvan autó ( orb,r2,historic),akkor mindenki csapkodhatja a seggét a földhöz.
Vasárnapra lennének vagy huszonhárman.
34. • 2013-09-26 21:45:20
és a Szilveszter rally merőben más mint egy 300 fős ORB Rally 2 mezőny ott van vasárnap 130 kocsi abból 3 wrc és ennyi..
33. • 2013-09-26 21:43:56
igen tudom.december 27-28 Szilveszter rally már 5 éve kint vagyok,de 7 éve a Budapest rallyn volt a Hungaroring körül is gyors ami most nem lesz...
32. • 2013-09-26 21:22:51
A Hungaroring körűl minden évben van rali.
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k