Budapest Rallye 2017 - gyorsasági szakaszok
Itt a dupla verseny végleges versenykiírása, benne már a gyorsasági szakaszok teljes neveivel!
2017-08-11
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
491511933
Napi oldal:
1013
Jelenleg:
693
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam
E-maki webáruház

World Rally Championship 2019
a kilencedik futam,
a Rally Finland után
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
180
2. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
158
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
155
4. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
78
5. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
71
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
66
7. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
60
8. Esapekka Lappi
Citroen C3 WRC
58
9. J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
56
teljes táblázat
European Rally Championship
az ötödik futam,
a Rally di Roma után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
105
2.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
98
3. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
82
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
46
5. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. J.M. Lopez
Citroen C3 R5
35
7. G. Basso
Skoda Fabia R5
35
8. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
32
9. Jarri Huttunen
SKODA Fabia R5
30
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a hatodik futam,
Höljes után
1. Kevin Hansen
Peugeot 208
143
2. A. Bakkerud
Audi S1
138
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
129
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
115
5. Janis Baumanis
Ford Fiesta
111
6. T.Timerzyanov
Hyundai i20
102
7. Liam Doran
Audi S1
90
8. Anton Marklund
Renault Megane RS
78
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
72
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
111
2.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
3.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
74
4. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
63
5.
Hadik András
Ford Fiesta R5
58
6.
Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
7. Német Lackó
Skoda Fabia R5
28
8. Trencsényi József
Skoda Fabia R5
25
9.
Osváth Péter
Skoda Fabia R5
20
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
79
2.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
75
3.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
74
4.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
72
5. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
62
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
60
7.
Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
20
8. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
19
9. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
45
2.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
3.
Márta János
Peugeot 208 R2
18
4.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
13
5.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
12
6.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
10
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
9
8.
Hibján József
Peugeot 208 R2
8
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
3
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Lendvai István
Citroen C2 R2
68
2. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
64
3. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
4. Tim Gábor
Opel Adam R2
44
5. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
38
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
36
7.
Baksai László
Lada 2107
35
8. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
26
9. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
14
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
32
2. Spindler Jenő
Opel Corsa
22
3.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
13
4. Gyenes András
Lada 2101
14
5. Orosházi Szabolcs
Suzuki Swift GTi
9,5
6.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
9
7.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
8
8. Komjáti Ákos
Lada 2105
4
9. Rácz Tibor
Lada 21011
2
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a 2.Reptér Szlalom Kupa után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
99
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
83
3.
Simon István
Fiat X1/9
83
4.
Söjtöri András
Toyota MR2
78
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
47
6.
Pintér Máté
BMW
39
7.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic VTI 1.8
35
8.
Pintér László
BMW
32
9.
Kajári Ferenc
Renault Clio
18
teljes táblázat
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
51. • 2013-09-27 20:54:23
"Meg kellene próbálni olyan versenyt rendezni, hogy az
útvonal lapot és az itinert a tényleges rajt előtt 10 perccel
kapnák meg a versenyzők."


Ezt úgy hívják hogy tereprally. kacsintok
50. • 2013-09-27 20:50:17
Szerintem, a két "nem" publikus, ha skanzen a parc ferme akkor onnan ami használható,:
Szentendre-Paprét-Visegrád,
Pilismarót- szentlélek?-Dobogókő.
Ezek sorompós, egysávos, jó minőségű utak.
Ha valakinek van kedve összerakni térkép tervezőn, tegye...:)
49. • 2013-09-27 20:35:41
Na figyelj barátom!
Először is nem három csak kettő, de már ennyi idős koromban is tudok normálisan kommunikálni, nem úgy mint
TE!
Másodszor! - senki sem mondta, hogy vissza akarnak térni a
gyökerekhez, ezt csak Te gondoltad bele a szűk látóköröd
miatt!

Harmadszor! – Azért tart ott a rallye, ahol tart, mert olyan
egyszerű emberek igazgatják (csak az anyagi érdek),
művelik (szintén anyagi érdek, és nagyzási hóbort), és nézik
(mert nekik ez is elég), mint Te is vagy.
Azaz senkik!
NAGY TISZTELET A KIVÉTELNEK!

48. • 2013-09-27 20:12:44
Ezek szerint nem a szervezés kritikán aluli s***, csak vissza akarnak térni a "gyökerekhez"."Most az a baj, hogy titkosak a
gyorsok, ergo nincs fejből menés" te hány éves vagy, három?
47. • 2013-09-27 19:58:27
Nem igazán értem a fanyalgást a gyorsasági szakaszok késői
nyilvánosságra hozatala miatt. Az is rallye, amikor titkos az
útvonal és titkosak az SS-ek. Sőt ez lenne az igazi rallye!
Eddig az volt a probléma, hogy a versenyzők fejből mennek
és tiltott tréningeket csinálnak. Most az a baj, hogy titkosak a
gyorsok, ergo nincs fejből menés, nincs tiltott tréning.
Persze van egy szépséghiba, hogy titkos is meg nem is, mert
a rajt előtt néhány nappal csak nyilvánosságra fognak
kerülni.
Meg kellene próbálni olyan versenyt rendezni, hogy az
útvonal lapot és az itinert a tényleges rajt előtt 10 perccel
kapnák meg a versenyzők. Rögtön megnőne a jelentőségük
a navigátoroknak, a rögtönzési és szervezési képességeknek. A hőskorban voltak ilyen versenyek (pld.
Monte, ha jól emlékszem).
Az újkori rallye rendszeréből ez a fajta rendezés kilógna, de
évente egyszer meg lehetne rendezni, már csak a kihívás
miatt is. Szervizpark nélkül, előre lefoglalt szállások nélkül,
csak úgy régimódian.


46. • 2013-09-27 18:03:16
Ez így akkor is kőkori stílus. Nem is nagyon értem, hogy mi ennek az eljárásnak az oka.

(Egyébként jó szórakozást nektek, meg azoknak, akik mennek! Csináljatok videókat, ha érdemes lesz. Én idén azt hiszem már nem jutok ki versenyre. Esetleg az újhelyi sprint, HA megrendezésre kerül...)
45. • 2013-09-27 16:18:51
Nem értelek fotóspeti!
Szombaton reggel 7-kor van a rajt. Hogy hova megyek van időm eldönteni, mert már csütörtök reggel nyilvánosságra kerül az útvonal. Lényeg, hogy 6 óra előtt a kiszemelt gyorsaságin legyek. A mi esetünkben 4-kor indulunk Miskolcról. Ez azt jelenti, hogy lehet Bikol, Máriahalom, Királyrét, Kerepes,....bármi, mert ennyi időbe belefér. És nem kell szállás, mert egy napos a verseny, legrosszabb esetben is este 10-re tthon vagyunk.
Mit kell ezen aggódni???
helyeslek
44. • 2013-09-27 16:01:02
Én az átlag nézőre gondolok, aki 20-30km-t autózik egy rally-ért, de 50et már nem. 3x ekkora különbség is lehet, ha nem a Pilisben, hanem a Börzsönyben vagy Salgó környékén lesznek a gyorsaságik.
Továbbá aki rajongó és messziről jön az egész hétvégére, az hova tervezzen szállást?
Börzsönybe fel Parassapusztához, vagy Dobogókőre, esetleg a Gerecsébe?

Haverokat hogy hívod meg?
Hello lesz rally, de nemtudom milyen messze, lehet hogy a Karcsiék háza előtt, de lehet, hogy 2óra autózásra? Na, jöttök?

Így értettem, nem úgy, hogy se kutyám-se macskám, csak a rallye van, és tudom, hogy Budapest lesz, aztán majd leszek valamikor-valahol.
Az átlagember nem ilyen, nem így működik; de az átlagember fogja feltölteni a hajtűkanyaroknál a szalag mögötti részt....
43. • 2013-09-27 15:51:50
Mit nem lehet tervezni?
Pénteken megmondják a gyorsokat,szombaton van a verseny.
Azt azért lehet sejteni,hogy nem Ózdon lesz,hanem Szentendre környékén.
42. • 2013-09-27 12:09:59
Én azt javaslom, utólag beszéljünk arról ,hogy s*** volt-éééé' vagy igenis jó. Nem előre kell inni a medve bőrére, vagy jelen esetben a más ember kárára.

Szerintem nem szükséges lovagolni azon napok óta, hogy egy hetekkel ezelőtt alapított cég szervezi.
Ha jó lesz, akkor az sem érdekel, ha egy nyugdíjas bányászkör rendezte. Egyébként sem a cég szervezi a versenyt, hanem a hús vér emberek. Akik szerintem már láttak autóversenyt, nem valami marketingcég diákmunkásai. Ha kérhetem, előlegezzük meg a bizalmat, és majd ha lekúrják, akkor lehet majd kritizálni a sportbírót a főszervezőt a szövetséget, az érintetteket.

Másrészt viszont egyetértek a többséggel abban, hogy ez titkos gyorsasági dolog a hónap f@szsága.
1, Nem lesz néző, mert tervezhetetlen és élhetetlen a nézők-ismerősök-rokonok-családtagok-barátok-autósport szeretőknek.
2, Mindig van-volt-lesz egy csókos társaság, aki tudja már most, hogy pontosan melyik kavicstól-kavicsig, milyen irányban, hány lassítóval lesznek a hipertitkos gyorsaságik, sőt, a fél karomat rátenném, hogy így pénteken dél után van is köztük 1-2 aki éppen pályát jár be 1 metálszürke civil autóval...
3, A kettes pontból adódóan garantáltan gerjeszti a feszültséget, úgy a szakágon belül, mint a versenyzők- és a szurkolók között egyaránt.

Óriási baklövésnek tartom, előnye nincs, csak hátránya; bár ha ez a cél, akkor jók az eszközök. Kérdés, hogy mi a cél a sportvezető urak szerint?!

41. • 2013-09-27 10:28:22
Sajnálom, én gyárilag ilyen "izé" vagyok.
/ettől még érdekelne hogy ki van a háttérben?/
40. • 2013-09-27 10:02:58
Igen...erre írtam én azt,hogy sajnos már a versenyzők nagy százalékának jó is ez így...én szebben fejeztem ki magam...hogy lehetsz ilyen izé:D:D neszóljszám
39. • 2013-09-27 09:57:08
Az lesz majd a szép pillanat, amikor kiderül, hogy melyik versenyzőnek volt az érdeke, ennek a rallynak a megrendezése. Kinek hiányoztak a pontok, illetve kinek csurrant valami a rendezésből?

/mert ezek nem megvetendő dolgok/ neszóljszám
38. • 2013-09-27 09:25:47
Ez erről szól...sajnos. Szerinted mikor egy 1 hónapja megalakult céggel akarják megrendezni a versenyt akkor miről szól,ha nem a pénzről?

Ez semmi másról nem szól mint a mutyiról. Lakatos Robi nem is fogja felvenni neked a telefont és senki nem is fog mondani neked semmit.

Konkrétan valami nemzetközi fennhatóság vizsgálatát kellene bevonni,hogy ezt így tényleg meg lehet rendezni??

Nincs azzal baj,hogy a sport üzlet,régen sem volt ez másképp,de akkor még volt színvonal, odafigyeltek arra,hogy van egy határ amit nem lehet átlépni,mert ha azt átlépik leépül minden...most már ezt a határt többszörösen s.ggbek...ták...nem tudom szebben kifejezni magam...

s***ik itt mindenki mindenre,nem érdekel senkit,hogy mi lesz és hogyan lesz,csak egy számít,hogy minél több pénzt ki tudjanak belőle venni és kész...Hazudoznak össze vissza,hülyének nézik az embert és mondják,hogy legalább meg lesz tartva...nem azon görcsölnek ezek,hogy sikerüljön egy megnyírbált de jó Budapest rally-t összehozni,hanem inkább az a gond,hogy bakter valahogy meg kell rendezni úgy,hogy mégis legyen valami,de érje már meg nekünk...ergo maradjon mani a zsebbe! Ez megy itthon ezerrel, mindenki s***ik mindenre. Ilyen a mentalitás, ezt csinálja az országvezetés is,ezt csinálja mindenki aki a tűz közelében van,mert semmi nem elég neki, nekik...Mint mondom régen sem működtek másképp a dolgok csak tudták hol a határ,most már nincs olyan,hogy határ...most már csak rablás van a köbön.

Nézd meg lesz egy Mecsek rally novemberben...én úgy értelmezem az előzetesből hogy 7 gyorsaságival...hangsúlyozom 7!! gyorsaságival...egy Mecsek Rallyt....hát mit kell azon annyit szervezkedni,mi a francnak akkora nevezés 7 sz.ros gyorsaságiért...minek ahhoz annyi támogató...takarítás az egész oszt szevasz...Sajnos olyan lesz már itthon a rally mint a foci...az is baj,hogy az "autóversenyzők" nagy százalékának ez jó is így...nem kell olyan sokat menni,de mégis megy a csillivilli...versenyzünk,jut is marad is...nincs már senki a mezőnyben,gyorsan sem kell menni...hát ez a hülyének is megéri...most már arról is média anyag készül,ha valaki lemossa a műhely előtt a versenyautót...

Én még fiatal generációnak mondható vagyok,de bánt,hogy ebbe az irányba mennek el a dolgok és ahogy Cigó is megmondta elkorcsosul a világ...nem lesz már olyan semmi mint régen,de valami miatt külföldön mégis színvonal van...az autóversenyzés tényleg autóversenyzés még ha teszem azt sok induló sincs...itthon mi megy...én tényleg nagyon nagyon régen voltam ORB futamon már...egy pár elvetemült ember van még aki kimegy ásítozni meg a sok fotós,mert most már mindenki fotós lett...amivel nincs is baj....

Az a baj,hogy olyan szinten el van már rontva,hogy szerintem ez már jobb nem lesz...én simán el tudom képzelni,hogy az a jövő a költségcsökkentésre hivatkozva,hogy az ORB futamok is lassan 3 max 5 gyorsaságiból fognak állni oszt szevasz...így fogja a legjobban megérni megrendezni. Olvasgass a neten sajtóanyagokat...hát valaki azt nyilatkozza,hogy sikerült a második időt autózni kategóriában...és voltak a kategóriájában 4-en...ááá el van ez már rontva rendesen....sajnos...

Most már az a lényeg,hogy legyen sok kép fent a kocsiról a neten...legyen a pilótán trendi szemüveg...ha nincs bukó legyen fajinul bezselézve a haja és eszméletlen tapasztaltsággal nyilatkozatot tenni,hogy mekkora sztár vagyok...mit érnek már a mostani eredmények a régiekhez képest? Semmit...sz.rt se...mikor volt még Janika,Benik,Szabó Gergő,Tagaiék,...Bútor, Herczig...ők most is vannak,de már nem a régi,pedig miattuk még érdemes kimenni...nézd meg akinek van esze meg pénze inkább megy külföldre versenyezni...

No mindegy,eddig úgy nézki,hogy a 2014 még rosszabb lesz mint az idei év...sok jót nem kecsegtet semmi.....
37. • 2013-09-27 09:04:39
300 fős mezőny? Ne viccelj az maga lenne a csoda...

Ha össz vissz lesz 50 autó az már jónak mondható...sajnos...
36. • 2013-09-27 00:55:07
Ezt találtam a hivatalos oldalán a versenynek:


2013. október 5. szombat
7:00 Rajt – Szentendre, Éjszakai gyűjtő

A gyorsasági szakaszok helyszínei, időpontjai 2013. október 3.-án csütörtökön reggel 8:00-kor kerülnek kihirdetésre.

18:38 Cél – Szentendre

Még az a jó hogy megmondják hol lesz a verseny! helyeslek
35. • 2013-09-26 22:13:47
Hát elszomorítalak,mivel ha lesz hatvan autó ( orb,r2,historic),akkor mindenki csapkodhatja a seggét a földhöz.
Vasárnapra lennének vagy huszonhárman.
34. • 2013-09-26 21:45:20
és a Szilveszter rally merőben más mint egy 300 fős ORB Rally 2 mezőny ott van vasárnap 130 kocsi abból 3 wrc és ennyi..
33. • 2013-09-26 21:43:56
igen tudom.december 27-28 Szilveszter rally már 5 éve kint vagyok,de 7 éve a Budapest rallyn volt a Hungaroring körül is gyors ami most nem lesz...
32. • 2013-09-26 21:22:51
A Hungaroring körűl minden évben van rali.
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
12 13 14 15 161718
1920 21 22232425
26 27 28 29 30 31 01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12131415
2019.09.14.

részletes információink

2019.08.23-25.

részletes információink

2019.08.23-24.

hivatalos honlap

2019.08.23-25.

facebook esemény

2019.08.22-25.

hivatalos honlap

2019.08.24.

hivatalos honlap


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k