Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Csak jó lesz a végére!
A Street-Max RPM Racing készül Pécsre
2010-10-14
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
684046797
Napi oldal:
116906
Jelenleg:
754
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

thumb_csak_jo_lesz_a_vegere_5A mecseki futamról sem maradhat le a Street Max - RPM Racing csapata, bár peches évet tudhatnak maguk mögött, még egy utolsó jó kis autókázásban azért bíznak. Hogy mit hoz számukra a záró futam és az időjárás milyenné teszi a pályákat, azt egyelőre még nem tudni, de előzetesen a csapat két pilótájával beszélgettem. Elsőként Fabinyi Bélát kérdeztem.

Hogyan indultok neki a mecseki futamnak?
Önbizalommal feltöltve! A felkészülésre nem volt igazán sem időnk, sem lehetőségünk, így tényleg csak azt mondhatom, hogy nagy reményekkel vágunk neki. A pályák jók, a klasszikus mecseki pályák lesznek idén is a programban. Nekem nagyon tetszik az orfűi is és a camping-árpádtetői is, szeretem ezeket a gyorsasági szakaszokat. Ezzel a futammal kapcsolatban inkább már az lesz a nagy kérdés, hogy milyen időjárási körülmények között fogunk versenyezni, mi jellemzi majd a hétvégét. Október közepén már azon sem lepődnénk meg, ha hó esne, de mi egyelőre csak esőre számítunk. Ha meg mégsem fog esni, akkor szárazon esetleg még gyorsabbak lehetünk.

Milyen volt az idei évetek?
Idén nekünk tényleg semmi sem jött össze, hiszen még célba sem értünk igazán. Az összes létező műszaki problémát produkáltuk az idei évben, így már nem nagyon van olyan az autón, amivel ne lett volna valami, valamelyik futamon. Ennek is köszönhető, hogy túl nagy izgalmak nekünk már nem jutnak a záró futamra, mi egyszerűen csak szeretnénk végre gondmentesen, műszaki hibáktól mentesen a saját szórakoztatásunkra autózni egyet.  Bízunk benne, hogy egy ilyen hétvége is jut nekünk az idei évre. Az idei év elvesztett kilométereit megpróbáljuk most kiautózni, és végre célba érni!

csak_jo_lesz_a_vegere_6

Milyen terveitek vannak még 2010-re?
Csapatszinten gondolkodunk még a Mikulás Rallye-n, de mivel ez az év tényleg sehogy sem sikerült számunkra, így inkább már a jövő évre próbálunk koncentrálni. Már most azon gondolkodunk, hogy 2011-ben hol tudunk majd kezdeni...

Előreláthatólag melyik futamon?
Nem is az a fő kérdés, hogy melyik futamon, hanem, hogy nagyjából mikor. Ezt pedig nagyban fogja befolyásolni, hogy mikorra áll össze az új autó, mikorra tudjuk beszerezni. Mindenképpen lecseréljük az autót, de még egyelőre kérdéses, hogy mi lesz az új típus. Szeretnék kategórián belül maradni, de mindenképp típusváltás lesz. Jelenleg még a válogatás időszakában vagyunk, aztán majd meglátjuk, hogy mit enged meg a pénztárcánk, ill. melyik lesz az, ami a leginkább megtetszik nekünk. Év elején szeretnénk majd az új szerzeménnyel a lehető legtöbb versenyen rajthoz állni, és a lehető legtöbb kilométert menni, hogy megfelelő tapasztalattal vágjunk neki majd a bajnokságnak!


thumb_csak_jo_lesz_a_vegere_1A csapat Mitsubishi-s párosának pilótáját - Molnár Dodót - is megkérdeztem a közelgő mecseki futamról, ill. arról, hogy merre jártak mostanában és mit terveznek még?

Milyen volt a Kassa Rallye?
Vizes! Egész jól sikerült, bár végig motorproblémával küszködtünk, és volt egy kisebb kalandunk is, ugyanis telibe vertünk egy BMW terepjárót.

Gyorsasági közben?
Igen, az első nap az egyik gyorsaságin haladtunk felfelé, majd jött egy bukkanó, ami mögött volt egy vízátfolyás és egy bal 5-ös kanyar. Ez utóbbit már meg sem próbáltuk bevenni, egyenesen haladtunk tovább, ahol hamar választás elé kerültünk, mivel csak azt láttuk, hogy szalag-szalag-szalag-rendőrautó-BMW... Mint a félkarú rablónál meghúztam a kart - én itt most a kéziféket - és vártuk, hogy mit pörget ki nekünk a szerencse. Sokáig úgy tűnt, hogy a rendőrautó lesz, majd végül mégis a BMW-t pörgette ki. Mivel személyi sérülés nem történt folytattuk tovább a versenyt és a gyors végén jelentettük a sportbírónak, hogy mi történt. Azt mondták nincs gond, van a rendezőnek biztosítása, majd rendezik a károkat. Mivel itt a két napot külön értékelték, így a második nap már egész jó helyen végeztünk, ugyanis az N csoport abszolút 4. helyén fejeztük be a futamot.

Milyen volt számotokra a Kazincbarcika Rallye?
Kalandos! Úgy gondoltuk, hogy mivel a mezőny elejével úgysem tudjuk felvenni a versenyt, inkább a nézőkre koncentrálunk és megpróbáljuk őket szórakoztatni. Azt gondolom, hogy ez sikerült is...


Most pedig a mecseki viadalra készültök már?
Várjuk már a versenyt, de nagyon nem készülünk még rá. Fogalmam sincs milyen pályák lesznek, olyan VB-sen fogunk nekiállni a futamnak. Kétszer végigjárjuk a pályákat aztán átgördülünk rajtuk. Mivel a Kassa Rallye-n már jól begyakoroltuk a vizes pályán való versenyzést, nagyon reméljük, hogy most is esni fog.

csak_jo_lesz_a_vegere_2

Bővül a csapatotok...
Igen, befogadtunk még egy EVO IX-est a csapatba, és már a Mecsek Rallye-n is hat autóval fogjuk képviseltetni magunkat. Az előfutók közt mennek majd a csajok, az újonnan befogadott EVO IX-esünkkel pedig Bujdos Miki fog menni.

thumb_csak_jo_lesz_a_vegere_4Milyen versenyre számítasz Pécsen?
Remélem, hogy egy jó verseny lesz majd, ha már ilyen IRC kandidáló futam lesz. Az időtervet ugyan nem nagyon értem, mert szombaton rohanunk végig, 8 gyorsasági szakaszon, vasárnapra meg jutott két gyors összesen... Sajnálom azt is, hogy nem igazán sikerült a rendezőnek megszerezni néhány exkluzív helyszínt, hiszen míg egy Eger Rallye-n a város főteréről rajtolhattunk (és a céldobogó is ott kapott helyet), addig itt kevésbé "díszes" helyeken fogunk megjelenni.
 
Jövő évi tervek?
Szeretnék házat vásárolni, elmenni nyaralni, fogyni 20 kilót... és talán két 18 éves thai lányt is örömmel örökbe fogadnék. Vagy a rallye-ra gondolsz? :-) Ott a fő irányvonal a két EVO IX-es lesz, melyek a télen nagy felújításon esnek át. Szeretnénk jövőre bérbe adni a teljes bajnokságra. Már szlovák és román érdeklődők is vannak rá. Új bázisunk is lett, Szeged mellett, aminek hamarosan meg is tartjuk a nyitó buliját, hogy más is láthassa milyen profi kis műhelyt hoztunk össze. Tényleg európai színvonalú lett az egész, például padlófűtés van a szervizben, hogy fel ne fázzanak a szerelők szerelés közben, mert hát azzal is a munkaidő feleslegesen megy el, ha folyamatosan pisilni járnak :-) Aztán reméljük hamarosan már azt is látjuk, hogy merre mozdul majd el a rallye...

csak_jo_lesz_a_vegere_3

Az egyik legfontosabb dolog az lenne, hogy a nézők elvándorlásának folyamatát megállítsa az MNASZ, hiszen Magyarországon régebben a rallye volt a legnépszerűbb autós szakág, most pedig alig van néző a pályák mellett.

Emlékszem még arra az időre, amikor a fehérvári futamon az 5-fánál úgy fordultam el, hogy nyílt szét a tömeg előttem. Ha ilyen versenyt és ennyi nézőt vissza tudnának hozni, akkor szerintem megint jó irányba haladna minden!

Ez a hír most jelenik meg 2905. alkalommal
Share |
2010.10.15-17.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
43. Allianz Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
222324 25 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-23.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k