HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Egerben itt az első 2010-es Rali-Túra
Grepton Rali-Túra Bajnokság első futama
2010-03-24
interjúk • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
681191158
Napi oldal:
41271
Jelenleg:
1299
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Itt a tavasz, itt van újra…
S ezzel együtt a Rali-Túra.

Igaz az időjósok nem teljesen verőfényes napsütést ígérnek a várva várt első verseny időpontjára. De legyen eső, vihar, vagy akár hurrikán - a megszállott versenyzőket és rajongókat még ez sem tántoríthatja el a Valvoline - Start Autó Eger Rallye-tól, ahol kezdetét veszi a 2010-es Grepton Rali-Túra Bajnokság. A végleges nevezési listán örömmel láttam, hogy az elmúlt évi kategóriánkénti győztesek nevei mind megtalálhatók rajta. Kaptam az alkalmon és interjúra kértem őket. Az interjúkból kiderült, hogy - a szponzorálási lehetőségek bővülése nélkül is - mindenki részéről bizakodó és "harcrakész" a várakozás a szezon-nyitásra; alapos a technikai felkészülés; és készek a murva-pályás új kihívások teljesítésére is.

Akkor lássuk, ki, hogyan vélekedik az idei rali-szezonról:
Végh Dávid, a 2009-es év abszolút és H2 kategória győztese:
Az idei bajnokság sajnos minden valószínűséggel úgy fog alakulni, hogy nem tudunk teljes évet menni. A murvás szakaszokon a Mitshubisik előnyt élveznek a mi BMW-énkkel szemben. De a terv az, hogy minél több versenyen induljunk. A versenyeken továbbra is a megszokott csapat és háttér lesz velünk. Az autó a régi, különösebb technikai újítást nem csináltunk, de azért már olajat cseréltünk. A verseny-helyszínek közül a Baranya kupát hiányolom! Sajnálom, hogy nem lesz.  Azért a lehetőségekhez mérten mindent megteszünk, hogy jól szerepeljünk ebben az idényben is.

A H1-es kategória első beérkezője, Szabó Norbert:
A 2010-es évben is a legjobbakat reméljük, és tervezzük a részvételt mind a 7 versenyen.
Igyekszünk minden alkalommal a célba jutni és persze nem utolsó szempont az is, hogy a bajnoki címünket is megvédjük.
Tavaly sem volt gyenge a mezőny, szoros versenyek alakultak ki a végére. Idén sem lesz könnyebb dolgunk, látva az Eger-Rallye nevezési listáját. A tavalyi Lada autónkkal állunk a rajtvonalhoz idén is, amelyen csak néhány változtatást eszközöltünk. De ettől reméljük, hogy majd még gyorsabbak tudunk lenni. A murvás versenyeket is izgalommal várjuk, hiszen már a Mikulás ralin volt alkalmunk tesztelni élesben. Bár tudjuk, hogy a murvás szakaszokról megoszlik a versenyzők véleménye, mi mégis úgy gondoljuk, hogy ez is egy újabb kihívás, amit mi szeretnénk teljesíteni.

Az N3-as kategória aranyérmese, Zoltán József:
Most már nem N3-as kategóriában indulunk, mert új autónk van. Idén a H3-ban fogjuk magunkat képviseltetni. Egy BMW Compactra esett a választásunk, amivel reméljük, hogy az elsők között tudunk majd végezni. De ugyebár ez egy új, erősebb kocsi és persze a mezőny is erős, úgyhogy majd elválik, hogy mit tudunk kihozni belőle. Már nagyon ki vagyunk éhezve a rallyra, úgyhogy már alig várjuk a hétvégét, és ez a hátra lévő pár nap is elég nehezen telik. Csak a napokban figyeltem fel rá, hogy murvás versenyek is lesznek, s ez szintén jó megmérettetést jelenthet.
 
Üveges Sándor, az A3-as kategória győztese:
A napokban lett kész az autónk, amely kisebb alakításokon esett csak át. Nekem még vissza kell rázódnom a vezetésbe, mert nem annyira kocsikáztam télen. A futóműn alakítottunk, illetve próbáltunk könnyíteni az autón a határokon belül és persze más gumi fajtát fogunk használni a versenyeken. A mezőny tavaly is erős volt, sok a jó pilóta. A lényeg az, hogy célba érjünk. A murvás versenyeken is szeretnénk próbára tenni magunkat, mert régen amatőrként ilyen versenyeken már részt vettem, és az élmény megmaradt. Persze igyekszünk az autót védeni, ezért majd leburkoljuk az alját. Örömmel láttuk, hogy a kedvenc verseny- helyszínek maradtak: Szendrő, Ózd, Esztergom.

Az N2-es kategória győztese, Bartha Aurél:
Úgy néz ki, hogy jól indul ez az év is. Bízunk benne, hogy mind a 7 versenyen ott leszünk. Egy új autót építettünk, egy Honda Civic VTI-t. Sajnos elég kevesen leszünk ebben a kategóriában, de azért jó csatára számítunk. Nagyon kíváncsiak vagyunk a két murvás versenyre is, amelyekre fel is vagyunk készülve. A fő cél az idén is a bajnoki cím megőrzése.
Az egri, és a gyöngyösi pályát nagyon szeretjük, de tudjuk, hogy minden pálya más kihívást jelent. A szponzorunk a tavalyi, de lett egy új is. Ezért is kell majd bizonyítanunk.

Szemán Sándor, az A2-es kategória legfelső dobogósa:
Szeretnénk megismételni a győzelmet. Ugyanaz az autó lesz, mint tavaly. Új futóművet cseréltünk rajta, illetve csak kisebb újításokat csináltunk, mert sajnos idén is hat a válság. A szponzorok maradtak, de egy új is lett. Állítólag erősebb lesz a mezőny és több induló is képviselteti magát ebben a kategóriában. Sajnos, tavaly sok technikai gondunk volt. Kettőn teljesen nulláztunk, három-négy versenyen pedig műszaki gondunk akadt. Reméljük az idén ez már nem így lesz. A murvás versenyeket nagyon várjuk, mert nekem jobban fekszik a murva, mint az aszfalt.

N1-es kategória vezetője, Madari Imre:
Úgy látjuk, hogy mindegyik versenyen tudunk indulni. Nagyon várjuk már az Eger-Rally-t. Az autónk is elkészült - a tavalyit kissé felújítottuk -, és a hét végén teszteltük is. A tesztelés után csak két kisebb technikai hibát kellett orvosolnunk, és most már alig várjuk a hétvégi megmérettetést. Új támogatónk nincs, de sikerült megtartani a tavalyi támogatóinkat. A mezőnyben nem lesz könnyű dolgunk, bár egy kicsit kevesebben leszünk, mint tavaly. A murvás versenyeket már nagyon várjuk és örülünk, hogy bekerültek az RTE versenynaptárába.

Végül, de nem utolsó sorban az A1-es kategória első helyezettje, Brettschneider Zoltán:
Valószínűleg felemás szezonunk lesz anyagi okok miatt. Viszont az autó új lesz az idén. A motor, a váltó változatlan, a kaszni lett újjáépítve, ami egy sokkal erősebb Trabantot jelent majd. Sajnos, az összes régi szponzor visszalépett és helyettük csak egy új lett és ez a versenyzés költségvetéséhez meglehetősen kevés. Még nem terveztük előre, hogy melyik versenyen veszek részt, de ha lesz pénz, akkor majd szépen, sorban. Veszprém kimarad, mert nagyon húzós a pálya. Igaz, régebben egy évig murva-bajnokságban versenyeztem és innét van tapasztalat. Ha lehet, Szombathelyen szeretném a versenyt kipróbálni.
A fenti nyilatkozatok alapján izgalommal várhatjuk az idei szezont és a hétvégi első megmérettetést, ahol igazi, nagy csatákra, a lóerők és technikák összecsapására kerülhet majd sor.

Viszontlátásra Egerben!       

Ez a hír most jelenik meg 9893. alkalommal
címkék: RTE, Eger, GREPTON
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k