Asi: Teszteltük az autót és rengeteg hibát találtunk, amelyek kijavítása folyamatban van. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a verseny előtt észre vettük ezeket a problémákat és időben tudjuk orvosolni. Ezeken a pályákon tavaly nem mentem, így hátrányban érzem magamat a többiekkel szemben. Lalival is össze kell rázódnunk.
Várom a versenyt…
Balázs Öcsi: A tréningen minden rendben volt, tetszenek a pályák.
Az autónk teljesen új, gyönyörű és gyorsabb is mint a régi volt. :)
A beállítások vannak már csak hátra. Készülünk teljes erőbedobással…
Benik Balázs: Jól sikerült a tréning.
A pályák tetszenek, de sok a defektveszélyes pont.
A navigátorom jó és jól tudunk együtt dolgozni.
A legjobbra törekszünk. Nem tudjuk, hogy ez mire lesz elég, de mindent megteszünk a lehető legjobb eredmény érdekében…
Bessenyey Zoltán: Életem első komoly tréningjén vagyok túl. Nagyon sokat mentem a pályákon. A mentorom Tagai Tamás kicsit meg is mosolygott emiatt. Nagyon sok segítséget kaptam tőle. Igazából képben vagyok a gyorsokkal.
Az autóban még nem ültem, csak leálltam a trélerről.
Szeretnék célba érni. Nem akarunk kockázatokat vállalni, de jó volna azért a kategória 10-ben benne lenni. Tisztában vagyunk, hogy sokan vannak a kategóriában, és nem vagyunk tisztában az ellenfelek erejével. A Miskolci versenyre többet tudok majd mondani...
Boroznaki Tibi: Jó gyorsak a pályák… Izgulunk, hogy sikerüljön végigmenni a versenyen.
A kocsink szokás szerint verseny előtti pillanatokban lesz készen.
Pontszerző helyre várjuk magunkat…
Botka Krisztián: A tréning nehéz volt a jó pár hónap kihagyás után. Nem tetszettek a pályák. Nagyon gödrösek. A kocsi készen várja a hétvégét. Dobogós hely a célunk…
Bujdos Miki: Jók a pályák, az utak minősége viszont hagy némi kivetni valót maga után…
A kocsin még vannak beállítási feladatok. Hiba nélkül szeretnénk végig menni.
Örülünk hogy újra itt vagyunk és várjuk a versenyt…
Bútor Robi: Nagyon bizakodóan állunk a verseny előtt.
Életünk nagy álma teljesült... WRC-vel versenyezhetünk.
Eddig versenytempóban 100km-t sikerült megtenni az autóval összehasonlítási alapok nélkül.
Nagyon furcsa még. Az első három gyors után ki fog derülni, hogy gyorsak vagyunk e, és sírni vagy nevetni lesz e okunk! :) :-(
Czakó Janek (pilótája: Ranga László): Minden simán ment a tréningen. Mindkettőnknek nagyon tetszenek a pályák. A kocsit már teszteltük, így az alapbeállításokon túl vagyunk.
A Nagyváradi Zsoltit nem hinnénk, hogy megtudjuk fogni így célunk a dobogó második foka…
Él Pisti: Borzasztóan motivált vagyok. Mosolygok egyfolytában. :)
Szeretnék okosan és gyorsan végigmenni. Fogalmam sincs mire lesz ez elég.
Az autóval még egy métert sem mentem. Szinte csak képről láttam tegnapig. A pályákkal nem lesz gond, egyébként is egri vagyok. A navigátorom nagyon nyugodt, jó hatással lesz rám a verseny alatt.
Az első kör után többet tudok mondani majd…
Hadik Andris: Minden rendben van, tréningezünk.
Az autónkon semmi nem változott. Az új navigátorommal meg vagyok elégedve.
Szeretnénk felvenni a versenyt idén is a kategóriánkkal és reméljük, hogy a dobogón ott tudunk lenni…
Hankó László: Tréningeztünk, de még fogunk a pályákon menni.
Új navigátorom van. Precíz és pontos embernek ismertem meg. Úgy gondolom, hogy be fog válni.
Az autónk felkészítése még folyamatban van. Nem szeretném úgy kezdeni, mint tavaly… (4 km-t mentünk a tavalyi Eger-rallye-n.).
A célbaérés a cél. Nem elsődleges szempont a helyezés. Minél több verseny km-t szeretnénk megtenni. Nagyon erős a kategóriánk. Vannak újoncok is akik gyorsak lehetnek, gondolok itt például a Pintér Lacira is. Szeretnénk helytállni…
Herczig Norbi: Tartottam a féléves kihagyástól, de kellemes meglepetés volt számomra hogy könnyedén felírtuk a pályákat. Olyan volt mintha pár hetet hagytunk volna ki.
Az autót sikerült tesztelni. Találtunk egy erre nagyon alkalmas utat. Úgy gondolom elég km-t sikerült menni az autóval. A beállítások megvannak. A futómű és a hajtás nagyon jó.
Tisztában vagyok vele, hogy nagyon erős a bajnokság és sok a "király-kategóriás" autó, de szeretnénk dobogón végezni. Taktikusan kell versenyezni, és mi erre készülünk…
Holczer Dani: Kellemes meglepetés volt számomra, hogy a mezőny felnőtt a feladathoz és egymás veszélyeztetése nélkül képes tréningezni.
Nagyon tetszenek a pályák. Főleg az a jó hogy közel vannak egymáshoz.
Az autó motorja holnap indul el Hollandiából. Budai Béla megnyugtatott hogy péntekre benne lesz az autóban, úgy hogy készüljünk a versenyre.
Célba érés az elsődleges cél. Ha az első tízbe bele férnénk elégedettek lehetnénk…
Ifj.Tóth János: Próbáltam visszaállni a tréningre mivel tavalyi évben nem versenyeztem.
Jól sikerült a pályabejárás.. Eleget tudtunk menni.
A defektektől tartok a versenyen. Nincsenek túl jó állapotban az utak. A nyomvonalainkat nem tudjuk rendesen használni a gödrök miatt.
Célunk az, hogy minél többet kihozzunk az autóból és magunkból is.
Dobogós helyezést várunk…
Kakuszi Zsolti: A kocsink hétvégén érkezett haza Belgiumból. Egy teljes motorfelújításon esett át. A pályák tetszenek, de számunkra mindenképpen érdekes versenynek nézünk elébe, mert amikor hasonló típusú pályán mentem nem sikerült túl jól a szereplés… :-(
Egy napot sikerült tréningezni idáig. Esőt nem szeretnénk.
Nem elsődleges célunk a győzelem. Szeretnénk befejezni a versenyt…
Dr. Kiss Elemér: Vegyesek a pályák… félig murva félig aszfalt. Eléggé bevállalós szakaszok vannak helyenként. Reméljük, hogy nem lesz eső, mert akkor veszélyessé válhatnak az utak.
Egyébként jó szájízzel vágunk neki az évnek.
Az autó készen van. Apró beállítások vannak hátra.
Az N-csoport közepén szeretnénk beérni…
Magyar Miki: Végre tréningeztünk… Hiányzott már a légkör.
Jól sikerült a pályabejárás. Kemények a pályák de jók. Azzal a kocsival állunk rajthoz, amit tavaly az Eger-rallye-n csuktunk össze. Készen van az autónk felkészítése.
Kategóriában szeretnénk az első hatban benne lenni. A verseny alatt derül majd ki, hogy milyenek az erőviszonyok?!
Várjuk a versenyt nagyon…
Markovics Gyuri: Nem tetszenek a gyorsok. Ha ez aszfalt verseny akarna lenni meg kellene védeni a kanyarok belső ívét a kövektől. Defektveszélyesek a pályák és tele vannak kövekkel.
Véleményem szerint a pályák minősége kritikán aluli. :-(
Ami különösen elborzasztó, hogy mindenkit oda kényszerítenek csütörtökön a tesztre.
A kategóriánk nagyon erős lesz, biztosan nagy küzdelmek várhatók de nem ijedünk meg.
Jöhet eső, jöhet szél, támadunk. :)
Navigátorom a régi (Szabó Gabi).
Az autónkat a K-Speed készítette fel a versenyre. Várjuk a megmérettetést…
Nyírfás Juli (Janzer György navigátora): A tréning jól sikerült, bár a pályák minősége elég rossz. Nagyjából ismertük a gyorsokat így gyorsan tudtunk haladni a pályák bejárásával.
A kocsi készen van. A váltót újra szétszedték… most már jónak kell lennie. Az autón már csak dekorációs munkák vannak.
Mivel külön vették a Super1600-ot, így az idei célunk az hogy megnyerjük a kategóriát. Tisztában vagyunk vele, hogy vannak olyan versenyzők, akik megnehezítik a dolgunkat, például a Balázs Öcsi de szeretnénk harcba szállni. Az elsődleges cél, hogy biztonságban célba érjünk…
Ollé Sasa: Nagyon jó volt a tréning. Elégedett vagyok nagyon.
Balázs nagyon sokat segít a tapasztalataival. Gyorsan megtaláltuk a közös hangot. Szerintem sokat fogunk tudni gyorsulni.
Nincs itt minden kétkerekes "nagy-menők", így a célunk az hogy megnyerjük a Super1600-os géposztályt és ez most reálisnak tűnik számunkra.
A Suzuki megtesz mindent értünk. A Pirelli ellát minket a teljes évadban gumikkal. A Shell az üzemanyag ellátást biztosítja. Tesztelhetünk…
Sose volt ennél ideálisabb a sorsunk. Mindenünk vadonat új.
Reméljük, hogy ez a siker éve lesz, és nem szeretném alább adni…
Ősz Laci: Nagyon jók a pályák… Leginkább a gumisoknak kedveznek… :-( Az idő elég pocsék volt a tréningen, ez hátráltatott kicsit minket.
A kocsink darabokban van, remélem a versenyre elkészül. Többszörös motor-problémáink voltak, de úgy néz ki, hogy megtaláltuk a fő probléma forrását. Sajnos az autó beállításai a verseny alatti időszakra maradnak majd. Viszont új gumikkal megyünk majd. (Yokohama)
A Balázs Öcsivel vívunk majd…. :) :-(
Pálinkás Zsolti: Tetszenek a pályák, de tulajdonképpen ismerősek számomra.
A kocsi egyben van, teljesen készen van a felkészítése.
Szeretnénk befejezni a versenyt, de Tárnok Tomival csatát várunk.
Az idei évben 5 versenyt tervezünk, és ha a bajnoksághoz szükség van pontokra, akkor elindulunk a többi versenyen is…
Pintér Laci: Az alapitiner elkészült, de még kedden megyünk vissza tréningezni, mert némi korrekcióra szorul. Sajnos a kocsin van még mit tenni így a futómű beállítása a verseny előtti pillanatokra fog maradni. A navigátorommal kezdünk összeszokni.
Szeretnénk biztonságosan célba érni, de nem az utolsó helyen…
Spici: Jól sikerült a tréning. :) Jó a hangulat az autóban. :) A navigátorommal teljes mértékben meg vagyok elégedve… :)
Nagyon készülünk. A rallytársakat nézve a dobogóra feljutni nagy siker lenne.
Abszolút nem tudom hova tenni magunkat még. Az első gyors után többet tudok majd mondani. Célunk az autó tanulása és a tisztes helytállás. Rettenetesen várjuk a versenyt… :)
Szabó Gergő: A tréningen túl vagyunk… Leütöttem a kartert a tréningautóról. :-(
Sokat sikerült menni. A kocsiban még nem ültem, de nagyon várom.
10 éve ültem utoljára N-es autóban, de azt a mai technikai-csodákkal nem lehet össze hasonlítani. Navigátor ügyben csereüdültetés van… :) :) :)
Folyamatos navigátorképzésben vagyok… "Bözsi" az elmúlt két évre 4-est kapott. :)
Kálmi nem ismeretlen számomra. Élete első versenyét is velem mente már.
Nem titok hogy szeretnénk bajnokok lenni év végén. Sok a kérdőjel egyelőre. Sokan is vagyunk. Nem leszünk elkeseredve, ha nem nyerünk az első versenyen. Viszont nem aggódok, mert gyorsan tudok alkalmazkodni a változásokhoz…
Táborszki Attila (Vizin László navigátora): Az idő pocsék volt. Nem igazán tetszettek a pályák. Gödrösek és rossz az állapotuk, emellett gyorsak és nem technikásak. Az új gyors még a legszimpatikusabb számunkra. Laci bácsi meg van elégedve ettől függetlenül mindennel. A WRC-vel biztosan jó lesz menni itt.
A kocsiról annyit kell tudni, hogy Zlin-ből van, ahonnan Benik Balázs autója is való.
Még nem sikerült menni vele csak az ülés-próbán vagyunk túl.
6 versenyen készülünk rajthoz állni az évben, főleg az aszfaltos versenyeken…
Turi Tamás: Félig vagyunk kész a pályabejárással. A pályák jók. Úgy érzem minden rendben lesz. A dobogón szeretnénk végezni. Nem tudom, hogy milyen technikák lesznek, minden a versenyen fog kiderülni…
Vingler Attila: Újonc vagyok a rallyban.
A pályák jók voltak, de rossz a talaj minősége. Nagyon sarasak és gödrösek.
Élveztem a hétvégi pályabejárást, de kedden még folytatjuk.
A navigátorom még ugyan "zöldfülű" de meg vagyok elégedve a teljesítményével… :) (Papp Gyuri navigál...)
A tisztes helytállás a célunk…