HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Egri pályabejárás után
pályabejárás után
2005-03-28
interjúk • diki
h i r d e t é s
Összes oldal:
681236531
Napi oldal:
86644
Jelenleg:
1105
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat



Asi: Teszteltük az autót és rengeteg hibát találtunk, amelyek kijavítása folyamatban van. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a verseny előtt észre vettük ezeket a problémákat és időben tudjuk orvosolni. Ezeken a pályákon tavaly nem mentem, így hátrányban érzem magamat a többiekkel szemben. Lalival is össze kell rázódnunk.
Várom a versenyt…

Balázs Öcsi: A tréningen minden rendben volt, tetszenek a pályák.
Az autónk teljesen új, gyönyörű és gyorsabb is mint a régi volt. :)
A beállítások vannak már csak hátra. Készülünk teljes erőbedobással…

Benik Balázs: Jól sikerült a tréning.
A pályák tetszenek, de sok a defektveszélyes pont.
A navigátorom jó és jól tudunk együtt dolgozni.
A legjobbra törekszünk. Nem tudjuk, hogy ez mire lesz elég, de mindent megteszünk a lehető legjobb eredmény érdekében…

Bessenyey Zoltán: Életem első komoly tréningjén vagyok túl. Nagyon sokat mentem a pályákon. A mentorom Tagai Tamás kicsit meg is mosolygott emiatt. Nagyon sok segítséget kaptam tőle. Igazából képben vagyok a gyorsokkal.
Az autóban még nem ültem, csak leálltam a trélerről.
Szeretnék célba érni. Nem akarunk kockázatokat vállalni, de jó volna azért a kategória 10-ben benne lenni. Tisztában vagyunk, hogy sokan vannak a kategóriában, és nem vagyunk tisztában az ellenfelek erejével. A Miskolci versenyre többet tudok majd mondani...

Boroznaki Tibi: Jó gyorsak a pályák… Izgulunk, hogy sikerüljön végigmenni a versenyen.
A kocsink szokás szerint verseny előtti pillanatokban lesz készen.
Pontszerző helyre várjuk magunkat…

Botka Krisztián: A tréning nehéz volt a jó pár hónap kihagyás után. Nem tetszettek a pályák. Nagyon gödrösek. A kocsi készen várja a hétvégét. Dobogós hely a célunk…

Bujdos Miki: Jók a pályák, az utak minősége viszont hagy némi kivetni valót maga után…
A kocsin még vannak beállítási feladatok. Hiba nélkül szeretnénk végig menni.
Örülünk hogy újra itt vagyunk és várjuk a versenyt…

Bútor Robi: Nagyon bizakodóan állunk a verseny előtt.
Életünk nagy álma teljesült...  WRC-vel versenyezhetünk.
Eddig versenytempóban 100km-t sikerült megtenni az autóval összehasonlítási alapok nélkül.
Nagyon furcsa még. Az első három gyors után ki fog derülni, hogy gyorsak vagyunk e, és sírni vagy nevetni lesz e okunk! :) :-(

Czakó Janek (pilótája: Ranga László): Minden simán ment a tréningen. Mindkettőnknek nagyon tetszenek a pályák. A kocsit már teszteltük, így az alapbeállításokon túl vagyunk.
A Nagyváradi Zsoltit nem hinnénk, hogy megtudjuk fogni így célunk a dobogó második foka…

Él Pisti: Borzasztóan motivált vagyok. Mosolygok egyfolytában. :)
Szeretnék okosan és gyorsan végigmenni. Fogalmam sincs mire lesz ez elég.
Az autóval még egy métert sem mentem. Szinte csak képről láttam tegnapig. A pályákkal nem lesz gond, egyébként is egri vagyok. A navigátorom nagyon nyugodt, jó hatással lesz rám a verseny alatt.
Az első kör után többet tudok mondani majd…

Hadik Andris: Minden rendben van, tréningezünk.
Az autónkon semmi nem változott. Az új navigátorommal meg vagyok elégedve.
Szeretnénk felvenni a versenyt idén is a kategóriánkkal és reméljük, hogy a dobogón ott tudunk lenni…

Hankó László: Tréningeztünk, de még fogunk a pályákon menni.
Új navigátorom van. Precíz és pontos embernek ismertem meg. Úgy gondolom, hogy be fog válni.
Az autónk felkészítése még folyamatban van. Nem szeretném úgy kezdeni, mint tavaly… (4 km-t mentünk a tavalyi Eger-rallye-n.).
A célbaérés a cél. Nem elsődleges szempont a helyezés. Minél több verseny km-t szeretnénk megtenni. Nagyon erős a kategóriánk. Vannak újoncok is akik gyorsak lehetnek, gondolok itt például a Pintér Lacira is. Szeretnénk helytállni…

Herczig Norbi:
Tartottam a féléves kihagyástól, de kellemes meglepetés volt számomra hogy könnyedén felírtuk a pályákat. Olyan volt mintha pár hetet hagytunk volna ki.
Az autót sikerült tesztelni. Találtunk egy erre nagyon alkalmas utat. Úgy gondolom elég km-t sikerült menni az autóval. A beállítások megvannak. A futómű és a hajtás nagyon jó.
Tisztában vagyok vele, hogy nagyon erős a bajnokság és sok a "király-kategóriás" autó, de szeretnénk dobogón végezni. Taktikusan kell versenyezni, és mi erre készülünk…

Holczer Dani:
Kellemes meglepetés volt számomra, hogy a mezőny felnőtt a feladathoz és egymás veszélyeztetése nélkül képes tréningezni.
Nagyon tetszenek a pályák. Főleg az a jó hogy közel vannak egymáshoz.
Az autó motorja holnap indul el Hollandiából. Budai Béla megnyugtatott hogy péntekre benne lesz az autóban, úgy hogy készüljünk a versenyre.
Célba érés az elsődleges cél. Ha az első tízbe bele férnénk elégedettek lehetnénk…

Ifj.Tóth János: Próbáltam visszaállni a tréningre mivel tavalyi évben nem versenyeztem.
Jól sikerült a pályabejárás.. Eleget tudtunk menni.
A defektektől tartok a versenyen. Nincsenek túl jó állapotban az utak. A nyomvonalainkat nem tudjuk rendesen használni a gödrök miatt.
Célunk az, hogy minél többet kihozzunk az autóból és magunkból is.
Dobogós helyezést várunk…

Kakuszi Zsolti:
A kocsink hétvégén érkezett haza Belgiumból. Egy teljes motorfelújításon esett át. A pályák tetszenek, de számunkra mindenképpen érdekes versenynek nézünk elébe, mert amikor hasonló típusú pályán mentem nem sikerült túl jól a szereplés… :-(
Egy napot sikerült tréningezni idáig. Esőt nem szeretnénk.
Nem elsődleges célunk a győzelem. Szeretnénk befejezni a versenyt…

Dr. Kiss Elemér: Vegyesek a pályák… félig murva félig aszfalt. Eléggé bevállalós szakaszok vannak helyenként. Reméljük, hogy nem lesz eső, mert akkor veszélyessé válhatnak az utak.
Egyébként jó szájízzel vágunk neki az évnek.
Az autó készen van. Apró beállítások vannak hátra.
Az N-csoport közepén szeretnénk beérni…

Magyar Miki: Végre tréningeztünk… Hiányzott már a légkör.
Jól sikerült a pályabejárás. Kemények a pályák de jók. Azzal a kocsival állunk rajthoz, amit tavaly az Eger-rallye-n csuktunk össze. Készen van az autónk felkészítése.
Kategóriában szeretnénk az első hatban benne lenni. A verseny alatt derül majd ki, hogy milyenek az erőviszonyok?!
Várjuk a versenyt nagyon…

Markovics Gyuri: Nem tetszenek a gyorsok. Ha ez aszfalt verseny akarna lenni meg kellene védeni a kanyarok belső ívét a kövektől. Defektveszélyesek a pályák és tele vannak kövekkel.
Véleményem szerint a pályák minősége kritikán aluli. :-(
Ami különösen elborzasztó, hogy mindenkit oda kényszerítenek csütörtökön a tesztre.
A kategóriánk nagyon erős lesz, biztosan nagy küzdelmek várhatók de nem ijedünk meg.
Jöhet eső, jöhet szél, támadunk. :)
Navigátorom a régi (Szabó Gabi).
Az autónkat a K-Speed készítette fel a versenyre. Várjuk a megmérettetést…

Nyírfás Juli (Janzer György navigátora):
A tréning jól sikerült, bár a pályák minősége elég rossz. Nagyjából ismertük a gyorsokat így gyorsan tudtunk haladni a pályák bejárásával.
A kocsi készen van. A váltót újra szétszedték… most már jónak kell lennie. Az autón már csak dekorációs munkák vannak.
Mivel külön vették a Super1600-ot, így az idei célunk az hogy megnyerjük a kategóriát. Tisztában vagyunk vele, hogy vannak olyan versenyzők, akik megnehezítik a dolgunkat, például a Balázs Öcsi de szeretnénk harcba szállni. Az elsődleges cél, hogy biztonságban célba érjünk…

Ollé Sasa: Nagyon jó volt a tréning. Elégedett vagyok nagyon.
Balázs nagyon sokat segít a tapasztalataival. Gyorsan megtaláltuk a közös hangot. Szerintem sokat fogunk tudni gyorsulni.
Nincs itt minden kétkerekes "nagy-menők", így a célunk az hogy megnyerjük a Super1600-os géposztályt és ez most reálisnak tűnik számunkra.
A Suzuki megtesz mindent értünk. A Pirelli ellát minket a teljes évadban gumikkal. A Shell az üzemanyag ellátást biztosítja. Tesztelhetünk…
Sose volt ennél ideálisabb a sorsunk. Mindenünk vadonat új.
Reméljük, hogy ez a siker éve lesz, és nem szeretném alább adni…

Ősz Laci: Nagyon jók a pályák… Leginkább a gumisoknak kedveznek… :-( Az idő elég pocsék volt a tréningen, ez hátráltatott kicsit minket.
A kocsink darabokban van, remélem a versenyre elkészül. Többszörös motor-problémáink voltak, de úgy néz ki, hogy megtaláltuk a fő probléma forrását. Sajnos az autó beállításai a verseny alatti időszakra maradnak majd. Viszont új gumikkal megyünk majd. (Yokohama)
A Balázs Öcsivel vívunk majd…. :) :-(

Pálinkás Zsolti: Tetszenek a pályák, de tulajdonképpen ismerősek számomra.
A kocsi egyben van, teljesen készen van a felkészítése.
Szeretnénk befejezni a versenyt, de Tárnok Tomival csatát várunk.
Az idei évben 5 versenyt tervezünk, és ha a bajnoksághoz szükség van pontokra, akkor elindulunk a többi versenyen is…

Pintér Laci: Az alapitiner elkészült, de még kedden megyünk vissza tréningezni, mert némi korrekcióra szorul. Sajnos a kocsin van még mit tenni így a futómű beállítása a verseny előtti pillanatokra fog maradni. A navigátorommal kezdünk összeszokni.
Szeretnénk biztonságosan célba érni, de nem az utolsó helyen…

Spici: Jól sikerült a tréning. :)  Jó a hangulat az autóban. :) A navigátorommal teljes mértékben meg vagyok elégedve… :)
Nagyon készülünk. A rallytársakat nézve a dobogóra feljutni nagy siker lenne.
Abszolút nem tudom hova tenni magunkat még. Az első gyors után többet tudok majd mondani. Célunk az autó tanulása és a tisztes helytállás. Rettenetesen várjuk a versenyt… :)

Szabó Gergő: A tréningen túl vagyunk… Leütöttem a kartert a tréningautóról. :-(
Sokat sikerült menni. A kocsiban még nem ültem, de nagyon várom.
10 éve ültem utoljára N-es autóban, de azt a mai technikai-csodákkal nem lehet össze hasonlítani. Navigátor ügyben csereüdültetés van… :) :) :)
Folyamatos navigátorképzésben vagyok… "Bözsi" az elmúlt két évre 4-est kapott. :)
Kálmi nem ismeretlen számomra. Élete első versenyét is velem mente már.
Nem titok hogy szeretnénk bajnokok lenni év végén. Sok a kérdőjel egyelőre. Sokan is vagyunk. Nem leszünk elkeseredve, ha nem nyerünk az első versenyen. Viszont nem aggódok, mert gyorsan tudok alkalmazkodni a változásokhoz…

Táborszki Attila (Vizin László navigátora): Az idő pocsék volt. Nem igazán tetszettek a pályák. Gödrösek és rossz az állapotuk, emellett gyorsak és nem technikásak. Az új gyors még a legszimpatikusabb számunkra. Laci bácsi meg van elégedve ettől függetlenül mindennel. A WRC-vel biztosan jó lesz menni itt.
A kocsiról annyit kell tudni, hogy Zlin-ből van, ahonnan Benik Balázs autója is való.
Még nem sikerült menni vele csak az ülés-próbán vagyunk túl.
6 versenyen készülünk rajthoz állni az évben, főleg az aszfaltos versenyeken…

Turi Tamás: Félig vagyunk kész a pályabejárással. A pályák jók. Úgy érzem minden rendben lesz. A dobogón szeretnénk végezni. Nem tudom, hogy milyen technikák lesznek, minden a versenyen fog kiderülni…

Vingler Attila: Újonc vagyok a rallyban.
A pályák jók voltak, de rossz a talaj minősége. Nagyon sarasak és gödrösek.
Élveztem a hétvégi pályabejárást, de kedden még folytatjuk.
A navigátorom még ugyan "zöldfülű" de meg vagyok elégedve a teljesítményével… :) (Papp Gyuri navigál...)
A tisztes helytállás a célunk…

 

Ez a hír most jelenik meg 8665. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k