HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Egy helyett kettő és három
Bujdos Miki jól érezte magát a pécsi futamon
2011-09-21
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
681227119
Napi oldal:
77232
Jelenleg:
1134
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Fontos volt az év végi helyezés a Bujdos Miki – Csonti páros számára, szerettek volna a dobogó legfelső fokán végezni, ám a Mecsek Rallye-t követően az Országos Rallye Bajnokság S csoportjának harmadik helyén végeztek, valamint a 11. géposztály második helyén. Mikivel beszélgettem a mecseki eseményekről, és a további tervekről.

Ezúttal simán indult a futam számotokra?
Arad Rallye-t követően elég nagy volt a kár az autóban, úgyhogy majdnem el sem tudtunk indulni! Nem szerettük volna kihagyni a Mecsek Rallye-t, így megoldottuk az utolsó pillanatban, lett egy autónk, rajthoz tudtunk állni és sokat készültünk a versenyre... de nem eleget, hiszen mégis megelőztek minket, így csak másodikak tudtunk lenni a kategóriában.

Milyen volt a verseny?
Nagyon tetszett maga a verseny is és az is, hogy ilyen sok kilométert mentünk. Egy nap alatt több mint 100 km-t tudtunk autózni. Nagyon tetszettek a pályák is, bár ezek az erdei szakaszok ezekkel a tuskókkal egy kicsit megnehezítették a dolgunkat, és nekem ott nem is adta ki a ritmust és kicsit olyan bután mentem rajta. Alapvetően viszont a versenyről csak azt mondhatom, hogy tetszett!

egy_helyett_ketto_es_harom_1

Mennyire voltatok elégedettek a pályákkal? Ugye azért nem voltak ezek olyan eszeveszetten tempósak és csúszósak?
Mi hozzá vagyunk szokva, hiszen minden magyar pálya meglehetősen gyors. Itt is volt pár olyan rész, ahol 200 km/h fölötti tempóval autóztunk, de összességében nem ezt volt a jellemző. Az alsómocsoládi vége az egy kicsit kemény volt, ott lobogtunk lefelé rendesen! Közel végsebességgel, a nézőfalban, miközben Csonti diktálta, hogy "sima jobb, sima bal"… arra azért nem tudok mást mondani, minthogy "húúú"! :-)

Nézők?
Jó volt ennyi embert látni a pályák mellett, szerintem ez nagyon jót tesz a magyar autósportnak, hogy ilyen sokan kilátogattak! Reméljük, hogy a média is kicsit jobban felfigyel a rallye-ra, mert ez kell a szponzoroknak, versenyzőknek, nézőknek...

egy_helyett_ketto_es_harom_2

Te nem érezted azt, hogy talán már túl sokan álltak a pályák szélén?
A nézőszámmal nem volt gond, a fegyelmezetlenség pedig nálunk mindig jelen van. Mindig akad egy olyan rendbontó néző, aki részeg, vagy csak túl kevés intelligenciával rendelkezik ahhoz, hogy ha már a versenyzőre nem is, legalább a többi nézőre tekintettel legyen! Hallottuk azt is, hogy nem is egymásba kötöttek már bele, hanem Turi Tamásba! Ez pedig már felháborító, ha egy Turi Tomit is semmibe vesznek, aki jó szándékkal megpróbált rendet tenni!

Milyennek látod a verseny végeredményét?
Sajnálom nagyon azokat, akik kiestek bármilyen probléma miatt is. Remélem Lévai Ferkóék is jól vannak már, nekik jobbulást kívánok! Sajnálom Friciéket is nagyon, reméltem, hogy tudnak olyan eredményt produkálni, amire büszkék lehetünk... bár szerintem így is büszkék lehetünk rájuk! És nem csak rájuk, hanem mindenkire, aki végig tudott menni ezen a versenyen.

egy_helyett_ketto_es_harom_6

Saját eredményedet hogyan tudnád értékelni?
Nagyon szerettük volna megszerezni a bajnokságban az év végi második helyet, de Ottó ezzel a Subaruval olyan gyors volt, hogy nem bírtuk utolérni. Mikor ezt már be kellett látnunk, már nem is siettünk annyira, mert feleslegesen nem akartam kockáztatni, fontosabbá vált a biztos célbaérkezés. Próbálgattuk az autót állítgatni, de a futóművet nem bírtuk beállítani, vagy ledobált az útról, vagy libegett...

Ottó autója és a tiétek közt volt azért egy kis különbség...
Igen, de ilyenkor megpróbálom nem az autóra fogni, próbálunk gyorsabbak lenni... de most nem tudtunk! Megtettünk minden tőlünk telhetőt! Egyetlen problémánk volt, a szombati napon, amikor 3 gyorsaságit mentünk kuplung nélkül, és ezt csak a nap végén tudtunk megcsinálni. Ez egy picit hátráltatott minket, a rajtoknál mindig bennhagytunk egy 10-15 másodpercet.

A bajnokságban az S csoport harmadik helyén végeztetek, és bár nem ez volt a célkitűzés év elején, most mennyire vagy elégedett vele?
Az idei évben voltak technikai problémáink, olyan is volt, amikor én hibáztam... vezető helyről csúsztunk vissza a 4-5. helyekre. Mindenképpen tanulság volt, hogy nem kell mindig annyira sietni és be kell látni, hogy ezek nem gyári versenyautók, nem bírják ki azt az ütést-vágást, amit egy Veszprém vagy Arad okozhat nekik. Óvatosabban kell menni velük, ez a tanulság!

egy_helyett_ketto_es_harom_3

Örülsz azért?
Abszolút nagyon örülök! Az utolsó versenyen még nagyon sok esélyes volt a bajnokságban az S csoport második-harmadik helyezésére, így nagyon örülök, hogy fel tudtunk állni a dobogóra! Az előttünk végzőknek, Budaváriéknak és Michnáéknak pedig gratulálunk!

Hogyan tovább? Van még egy kis idő a 2011-es évből...
Furcsa is, hogy még ilyen jó idő van, a szezonnak meg már vége. Szerintem most próbálunk egy kis szünetet tartani, próbálunk egy kis anyagi tartalékot összegyűjteni, de az év végén a Mikulás Rallye-n és egy-két versenyen még mindenképp szeretnénk autózni egyet! Már most elkezdjük szervezni a jövő évet!

Van rá esély, hogy jövőre a mezőnyben majd valahol előrébb autózol? :-)
Igen-igen, most mindenféle terveket szövögetek, hogy hogyan is legyen ez jövőre. Ütőképesebb autót szeretnék, akár N-ben tudunk majd menni, akár ha „itt” maradunk. Amennyiben marad az S-csoport, akkor ott is előrébb szeretnék lenni és mindenképp a bajnoki címért küzdeni!

egy_helyett_ketto_es_harom_4

Ezúttal kinek mondasz köszönetet?
Köszönjük a nézőknek, hogy ennyire sokan eljöttek erre a versenyre, reméljük, hogy a közeljövőben is hasonló létszám áll majd a pályák szélén! Természetesen köszönettel tartozunk a támogatóinknak, hogy versenyezhetünk! Csontinak is köszönöm az egész éves kitartást és Bársony Tamás (csapatvezetőmnek) köszönöm, hogy végig ott volt velünk és folyamatosan próbált lelket önteni belénk!

egy_helyett_ketto_es_harom_5

csapat támogatói:

mitsubishi_mert_az_bevalt_1

mitsubishi_mert_az_bevalt_3

mitsubishi_mert_az_bevalt_5

mitsubishi_mert_az_bevalt_7

mitsubishi_mert_az_bevalt_8

mitsubishi_mert_az_bevalt_9

mitsubishi_mert_az_bevalt_10

 

Ez a hír most jelenik meg 3451. alkalommal
Share |
2011.09.09-11.
Intercontinental Rally Challenge 2011
CANON 45. Mecsek Rallye
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k