LCH Tavaszi LADA találkozó
Egy probléma sosem probléma
Bujdos Mikiéket a vizesárok állította meg
2011-08-17
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
684840695
Napi oldal:
72661
Jelenleg:
1070
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Nem unatkozott a futam alatt Budjos Mikiék szervizcsapata sem, akiknek már a verseny előtt megkezdődtek a kalandok. A sikertelen befejezéssel sajnos a bajnoki címre az esélyük is elveszett, így egyelőre nem tudják, hogy hogyan tovább.

egy_problema_sosem_problema_6

Az Arad Rallye-ról szeretnélek kérdezni, de úgy hallottam nálad nagyon az elején kell kezdenem! Mi történt a teszten?
Már vártam ezt a kérdést! :-) Úgy történt a dolog, hogy egy probléma sosem probléma, mindig összeadódnak a dolgok, és akkor van baj! Csütörtök délelőtt került sor erre a tesztre, volt egy lezárt útszakasz és ott lehetett próbálgatni a versenyautót. Sajnos utcai autóval nem, csak a versenyautóval lehetett felírni a tesztpályára az itinert. Nekünk ez azért volt problémás, mert a versenyautóban rossz volt a kihangosítás, így félig-meddig mutogatva írtuk fel a pályát. Kértük a sportbírót, hogy engedjen el minket korábban, de erre nem volt lehetőség, így többször félre kellett állnunk, mert utolértek, nem akartunk másokat zavarni a tesztben, folyamatosan hátrafelé tekintgettünk. Nem sikerült jól felírni a pályát…
És hogy mi történt? Volt egy jobb 5-ös kanyar, előtte egy balos, ahol nem tudtuk megbeszélni, hogy akkor most a kanyar előtt kell-e már fékezni. A következő körben, amikor jöttünk a balosban már mondta Csonti, hogy fék, én fékeztem is, de már éreztem, hogy necces lesz a dolog. Nem volt azért annyira sok, de picit keresztben csúsztunk, nem lógtunk le az útról, de a pályabejárás alatt nem vettük észre, hogy belóg az útra egy sorompó, aminek ekkor nekimentünk. Pont amikor mi nekimentünk a sorompónak, Asi jelezte a sportbíróknak, hogy ez a sorompó balesetveszélyes, mert ő épphogy 2 centivel megúszta, és ebből még baj lesz. Ezt olyan jól elszólta, hogy mi neki is mentünk.

egy_problema_sosem_problema_1

Átszúrta a kocsit! Egyértelműen rosszul írtuk fel a pályát és abból történt ez a baleset, de szerencsére nem sérült meg Csonti - ugye az ő oldalát érte a dolog. Amikor hozzáértünk én nem is gondoltam, hogy ekkora a baj. Tesztelni sem tudtunk, az autó is megsérült, így elég rossz előjelekkel indultunk neki a versenynek. Szerencsére a szerviznek köszönhetően rajthoz tudtunk állni, ők még éjjel visszavitték Szegedre az autót és ott megcsinálták, hogy versenyképes legyen. Időben visszaért, így kezdődhetett is délután a verseny!

egy_problema_sosem_problema_2

Ilyen kezdés után mit hozott a folytatás?
A SuperSpecial elég jól sikerült, hiszen megnyertük 5-6 másodperccel a többiek előtt, így nagyon örültünk. Nem mentünk egyébként ész nélkül, inkább óvatoskodtunk, megpróbáltunk vigyázni az autóra, tanulva a veszprémiből, hiszen ott is hiába vezettünk fölényesen, a végére széthullott az autó.

egy_problema_sosem_problema_3

Próbáltuk beosztani az autót és ennek megfelelően mentünk szombaton is, egészen az ötödik gyorsig, ahol ugye az ominózus - második - vizesárok mindenkit megtréfált. Azt mondják így utólag, hogy valószínűleg ott sérült meg a hűtőnk és amiatt folyt el belőle a víz. A következő 22 km-es gyorson meg is kellett állnunk, hogy vizet töltsünk bele, aztán nagy nehezen kibírta a szervizig, de addigra már annyira károsodott a motor, hogy hiába cseréltük ki a hűtőt és mentünk ki a következő gyorsra, ugyanúgy melegedett és emiatt ki kellett állnunk. Így ért véget számunkra ez a futam. Hiába vigyáztunk az autóra, a vizesároknál mégis így jártunk! Pedig tudtuk, fel is volt írva, hogy lassan, óvatosan…

egy_problema_sosem_problema_4

Hogyan hat ez a bajnoki terveitekre?
Nagyon szomorúan, olyannyira, hogy kicsit el is vette az idei évi versenyzéstől a kedvemet. Ha itt célba értünk volna - Budavári Zoliék előtt - akkor legalább még matematikai esélyünk lett volna a bajnoki címre, de így ezzel a kieséssel biztossá vált, hogy nem tudjuk utolérni.

Mire maradt esély?
A második helyre még lehet, mert bár jött most Demjén Martin - akinek gratulálunk is a nagyon ügyes szerepléshez - de ő már ennyi futam alatt nem igen tud beleszólni a bajnokságba. Ha megyünk Pécsen - ami jelenleg még kérdőjeles - akkor talán másodikak tudunk lenni, de sok dolog függvénye még ez!

egy_problema_sosem_problema_5

Meglepetést okozott Martin az S-csoportban?
Gondoltam, hogy nagyon gyors lesz, hiszen már tavaly is láttam Suzukival és nagykocsival is ment ő már. Tudtuk, hogy nagyon jól megy, de az azért már meglepetés volt, amikor abszolút időket autózott és ott is bőven osztotta az elejét, ráadásul nem tizedekkel, hanem másodpercekkel! Szerintem mindenkinek meglepetés volt ez, talán még nekik is! Ügyesek voltak nagyon! Mindenkinek gratulálok, aki végig tudott menni ezen a versenyen... a helyezéstől függetlenül! Bár nehéz pályák voltak szerintem, nekem nagyon tetszettek! Végre valami újdonság, nem a megszokott, agyonjárt gyorsaságik, de ez meg is látszott a mezőnyön, hiszen rengetegen kiestek. Nem a fejből, hanem az itinerből autózás valósult meg végre, ez valóban rallye volt!

csapat támogatói:

mitsubishi_mert_az_bevalt_1

mitsubishi_mert_az_bevalt_3

mitsubishi_mert_az_bevalt_5

mitsubishi_mert_az_bevalt_7

mitsubishi_mert_az_bevalt_8

mitsubishi_mert_az_bevalt_9

mitsubishi_mert_az_bevalt_10

 

Ez a hír most jelenik meg 4614. alkalommal
Share |
2011.08.05-07.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
3. Transolut Arad Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k