LCH Tavaszi LADA találkozó
Első kerék, hátsó, murva, aszfalt
Klausz Kristóf Fehérvár után a belga ERC-n indul
2014-06-11
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684920861
Napi oldal:
21525
Jelenleg:
1790
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_1


Klausz Kristóf idén a legtöbb versenykilométert mondhatja magának: ORB, osztrák bajnokság az R3-as Clioval és még a rallycross szezinban is szerepel a nagyon fiatal tehetség az ütött-kopott, de annál erősebb BMW M3-al...


Jänner Rallye-n még nagyon nem szeretted a sötétet, de úgy gondolom a miskolci futamon már nem volt vele gond, már nem állt olyan távol tőled. 

Az év elején megbarátkoztam az éjszakai versenyekkel, nőtt a tapasztalatom is, ezért azt gondolom, hogy már nem okoz nehézséget. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_2

 

Talán már jobban elhiszed azt is, amit mondogat a melletted ülő ember? :)
Igen, az elmúlt időszakban Balázzsal is jobban összeszoktunk.
 
Hogy éreztétek magatokat Miskolcon? Mesélnél erről?
Az első napon a sötét pályák nagyon jól mentek, de másnap már jöttek a problémák. Vasárnap nem tudom, hogy mi lehetet a gond; talán a beállítás vagy mi nem voltunk ott fejbe, sajnos nem sikerült olyan jól. Bár szerencsére így is kategória első helyen tudtuk végezni.
 
Azért ez szép. :)
Közben Ausztriában is versenyeztetek, és ott is vezetitek a bajnokságot.
Igen, már négy futamon vagyunk túl, és vezetjük a kategóriát a két kerekesek között. Nagyon jók ezek a versenyek; fantasztikus kint a hangulat, szuperek pályák, nekem tetszik az egész jellege is. Sajnos a magyar bajnoksághoz képest eggyel magasabb kint a szint, melynek egyik oka lehet az ország természeti adottsága is. Jobban szeretek ott versenyezni, azokon a hegyi pályákon menni. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_3
 
Közben nem hagytad abba a rallycross-t sem. Máriapócson az első futamon összetörted az autót, majd Nyirádon megszenvedtél a technikával, pedig sokkal több van még abban az autóban, és benned is. 
Először összetörtem, majd az áprilisi versenyen sajnos folyamatosan technikai problémáink voltak, nem úgy ment, ahogyan kellett volna.  A mostani futamot a döntőben megsínylette az autó, mikor Csendes Zsolttal összeütköztünk az egyik kanyar előtt, eltört a kormányösszekötő, és egy kicsit odalett az eleje is. De ez már közel sem volt olyan, mint az első máriapócsi verseny. 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_4
 
Azt gondolom; azért ezt még nem kell abbahagyni, hiszen minden kilométer számít, még a rallycrossban is. 
- Igen, és én nagyon szeretek a rallycrossban menni, csak sajnos az év hátralévő részében már nem igazán lesz erre lehetőségem, mert egybeesnek más versenyekkel az időpontok. De tervezzük, hogy jövőre eggyel magasabb kategóriában, a mostaninál erősebb autóval indulok. Olyannal, amit mind a négy kereke hajtja...
 
Hallom a hangodon, hogy somolyogsz és tudom, hogy az összkerekesek a SuperCars kategóriában vannak... Szerintem erről majd még fogunk később beszélni :)
 
Most viszont beszéljünk Fehérvárról!  Egyik nap murván, másik napon aszfalton mentek.
Mostanában egyik versenyen első kerekes, következőn hátsó kerekes autóval megyek, most egy versenyen belül lesz aszfalt és murva… szerintem jó lesz. :) 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_5

Melyik nap kell jobban figyelni az autóra, és mikor kell nagyobb előnyt kiharcolni?
Úgy gondolom, hogy murván sokkal jobban fog kopni az autó, mint az aszfalton. Jó lenne már az első nap előnyt összehozni, és másnap már csak meg kéne őrizni. 
 
Mit vársz hol fogtok végezni?
Nagyon remélem, hogy a kategória elején tudjuk befejezni a futamot. A magyar bajnokságban jól jönnének nekünk a pontok, és ezért mindent meg teszünk majd, de vigyáznunk kell az autóra is, mert következő hétvégén megyünk az Ypres Rally... 

elso_kerek_hatso_murva_aszfalt_6
Ez a hír most jelenik meg 2428. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k