Elvitte a kulcsot egy néző - ilyen van?!
Nagy Matyiék Mikulás és Szilveszteri kalandjai... Bestof december
2018-01-22
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
470746216
Napi oldal:
3019
Jelenleg:
257
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
a tizedik futam,
a török verseny után
1.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
177
2. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
164
3. Sebastian Ogier
Ford Fiesta WRC '17
154
4. Esapekka Lappi
Toyota Yaris WRC
88
5. J-M.Latvala
Toyota Yaris WRC
75
6. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
75
7. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
60
8. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
54
9. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
53
teljes táblázat
European Rally Championship
a hetedik futam,
a lengyel verseny után
1.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
150
2.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
115
3. Nikolay Gryazin
Skoda Fabia R5
90
4. Fabian Kreim
Skoda Fabia R5
79
5.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
63
6. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
62
7.
S. Galatariotis
Skoda Fabia R5
50
8. Grzegorz Grzyb
Skoda Fabia R5
49
9.
Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a kilencedik futam,
a lett verseny után
1. J.Kristoffersson
Volkswagen Polo R
354
2. Mattias Ekström
Audi S1
181
3. A. Bakkerud
Audi S1
179
4. Sebastian Loeb
Peugeot 208
176
5. Petter Solberg
Volkswagen Polo R
175
6. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
7. Niclas Grönholm
Hyundai i20
112
8. Kevin Hansen
Peugeot 208
98
9. T. Timerzyanov
Hyundai i20
73
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2018
a hatodik futam,
az ózdi verseny után
1.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
156
2.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
121
3.
Kazár Miklós
Skoda Fabia R5
109
4.
Hadik András
Ford Fiesta R5
108
5. Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
98
6
Bodolai László
Ford Fiesta R5
69
7.
Balogh János
Skoda Fabia R5
63
8.
Osváth Péter
Skoda Fabia R5
46
9.
Trencsényi József
Skoda Fabia R5
35
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2018
a hatodik futam,
az ózdi verseny után
1.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
136
2.
Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
136
3.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
132
4.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
80,5
5.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
77
6. Berki Gábor
BMW M3
42
7. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
37
8.
Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
31
9. Bodogán Ferenc
Lada 2015
31
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2018
az hetedik futam,
az ózdi verseny után
1.
Trencsényi V.
Ford Fiesta R2
139,5
2.
Krehlik Nándor
Lada VFTS
135,5
3. Ráti Gergő
Ford Escort Mk2
109
4. Dudás Gergő
Citroen C2 R2
106
5. Tim Gábor
Opel Adam R2
70
6.
Bacsa Tamás
Skoda Felicia KitCar
49,5
7.
Szabó Attila
Lada 2107
39,5
8. Várnai Dávid
Honda Civic
38,5
9.
Uveges Sándor
Lada VFTS
38
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2018
a hatodik futam után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
138
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
114
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
81
5.
Pintér Máté
BMW
61
6.
Schebek István
Lotus Elise
54
7.
Pintér László
BMW
48
8.
Kovács Tamás
Speedcar GT
32
9.
Vizkeleti János
Lotus Elise
31
teljes táblázat

elvitte_a_kulcsot_egy_nezo_4

Nagy Matyi felépült és tesztnek szánta a Mikulás, valamint a Szilveszter Rallye-t. Tudni akarta a kecskeméti pilóta, hogy az egy év kihagyás és a sok űtét után is van e még benne tűz és ha van, azt folyamatosan lángra tudja e gyújtani... Most januárban visszanézünk a két futamra, amin elindult.


Beszéljünk egy kicsit még a Mikulás Rallye-ról, hiszen előtte beszéltünk utoljára.
Ugye egy komoly betegség után tértél vissza, egy új autóval, tele tervekkel, ambícióval.
Nem indult simán a futam… Felrobbant a motorunk a versenyt megelőző napon… Valami elektromos problémánk van, ami okozhatta ezt. A teszt helyett motorcsere volt a programban. 

elvitte_a_kulcsot_egy_nezo_2

Két nappal a futam előtt felrobban egy vadonatúj motor, ezt joggal nevezhetjük hátráltató körülménynek…
Áááá, volt ennél kacifántosabb sztorink is! Egy néző elvitte az autónk kulcsát…
Tessék? Értem amit mondasz, de mégsem… Hogy?
Az első gyorsaságira mentünk. Megálltunk Várpalotán, hogy beöltözzünk. A gátlón még akartam állítani, így kivettem a kulcsot és felraktam az autó tetejére a sisak és a kesztyű mellé. Még elszaladtam kicsit a kocsitól távolabb, könnyíteni magamon, mire visszaértem sehol nem találtam a kulcsot. Veszett keresésbe kezdtünk, hiszen mindjárt rajtolnunk kellett, a kulcs pedig sehol, az autót nem tudtuk így beindítani… Kiszálltunk, tologattuk az autót, hátha alá esett. Aztán végigjártuk az összes lehetőséget, hogy hol ránthattam ki esetleg a zsebemből… Már majdnem kikéstük, amikor odajött egy ember, hogy ezt a kulcsot az előbb találta, és hogy a miénk e… Hááát… egy kicsit értetlenül álltunk… Én mondtam előtte az Öcsémnek, hogy határozottan emlékszem, hogy a tetőre raktam és biztos valaki elvitte… De miért vitte volna el?? Hát elvitte… De szerencsére visszahozta…

elvitte_a_kulcsot_egy_nezo_3

Se meg nem vertük, se nem hálálkodtunk neki… villámgyorsan beültünk és elrobogtunk a rajthoz, pont nem késtünk ki… Ennek megfelelően kicsit zaklatottan ment az első szakasz, de próbáltunk lehiggadni.

Igaz nem sikerült teljesen, hiszen a második gyorson úgy éreztük, hogy elszámoltuk az üzemanyagot és nem mertük felkapcsolni az ALS-t, úgy mentünk a kör maradék két gyorsaságiján. Szerencsénk volt, pont elég lett az etanol, a nagy szűkítővel többet fogyasztott az autó, mint amire számítottunk…

A következő körben már minden rendben volt, volt kulcsunk, volt üzemanyagunk… :)
A versenyen tudtunk jó időket autózni és ami miatt mentünk, hogy sikerül e a visszarázódás, annak maximálisan eleget tudtunk tenni a futamon, hiszen mind fizikálisan, mind mentálisan teljesen rendben voltunk. Pedig volt pár hátráltató körülmény… :)

elvitte_a_kulcsot_egy_nezo_1

Ilyen kalandos Mikulás Rallye után már csak egy ’unalmas’ Szilveszter Rallye következhetett… :)
A két verseny között próbáltuk megoldani az elektromos gondunkat és az otthoni tesztek azt igazolták, hogy minden rendben van. Aztán az első gyorsaságin elrajtoltunk és újra előjött a hiba… Úgy darált a kocsi, hogy fel sem tudtam kapcsolni ötödikbe. Pedig otthon tényleg minden rendben volt. Egy zsír új dobozos motor volt… Aztán az utolsó két szakaszra kisimult, talán az a két szakasz volt gondmentes.

elvitte_a_kulcsot_egy_nezo_5

Igazából mindegy, a lényeg, hogy tudtunk autózni.
Fogunk tudni majd versenybe lenni, ha oda kerül a sor. A kábelköteg cseréje után az autó is rendben lesz, és úgy tűnik, hogy én sem felejtettem el mindent. :)

elvitte_a_kulcsot_egy_nezo_6

Tehát a tervekből nem engedtek, továbbra is az N csoportos Mitsubishivel való autózás a cél, ugye?
Szeretnénk még tesztelni és ahogy korábban is mondtam: a teljes szezon a cél!
Szerencsére új partnereket is magunk mellett tudhatunk, köszönjük nekik a bizalmat, igyekszünk megfelelni az elvárásaiknak.
Köszönöm az interjút, remélem, minél hamarabb találkozunk egy teszten még a szezon előtt.
 
Ez a hír most jelenik meg 2491. alkalommal
címkék: Nagy Matyi
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 23 2425
26 27 28 29 30 01 02
03 04 05 06 07 08 09

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k