Extrém körülmények között is dupláztak Mixiék
A Peugeot Kupa miskolci összefoglalója
2019-05-01
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
488367433
Napi oldal:
7372
Jelenleg:
526
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
E-maki webáruház
AutoDekor

World Rally Championship 2019
a nyolcadik futam,
a Portugal Rally után
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
150
2. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
146
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
143
4. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
78
5. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
62
6. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
60
7. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
56
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
52
9. Esapekka Lappi
Citroen C3 WRC
40
teljes táblázat
European Rally Championship
a harmadik futam,
a Rally Liepaja után
1.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
71
2. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
70
3. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
44
4. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
5. J.M. Lopez
Citroen C3 R5
35
6. Ricardo Moura
Skoda Fabia R5
28
7. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
26
8. Martins Sesks
SKODA Fabia R5
25
9.
Bruno Magalhaes
Hyundai i20 R5
18
teljes táblázat
World Rallycross Championship
az ötödik futam,
Norvégia után
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
107
2. Kevin Hansen
Peugeot 208
106
3. A. Bakkerud
Audi S1
92
4. Janis Baumanis
Ford Fiesta
79
5. Niclas Grönholm
Hyundai i20
78
6. T.Timerzyanov
Hyundai i20
78
7. Liam Doran
Audi S1
74
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
64
9. Szabó Krisztián
Audi S1
55
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
111
2.
Balogh János
Skoda Fabia R5
57
3.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
55
4. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
52
5.
Hadik András
Ford Fiesta R5
35
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
28
7.
Bodolai László
Ford Fiesta R5
20
8. Trencsényi József
Skoda Fabia R5
19
9.
Osváth Péter
Skoda Fabia R5
10
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
66
2.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
60
3.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
59
4.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
51
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
40
6. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
36
7.
Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
20
8. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
19
9. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
45
2.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
3.
Márta János
Peugeot 208 R2
18
4.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
13
5.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
12
6.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
10
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
9
8.
Hibján József
Peugeot 208 R2
8
3.
László Martin
Peugeot 208 R2
3
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
2. Lendvai István
Citroen C2 R2
49
3. Tim Gábor
Opel Adam R2
44
4. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
38
5. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
36
6. Trencsényi Vince
Skoda Felicia
34
7. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
26
8.
Baksai László
Lada 2107
14
9. Csikó Péter
Lada 2107
12
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
32
2. Spindler Jenő
Opel Corsa
22
3.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
13
4. Gyenes András
Lada 2101
14
5. Orosházi Szabolcs
Suzuki Swift GTi
9,5
6.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
9
7.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
8
8. Komjáti Ákos
Lada 2105
4
9. Rácz Tibor
Lada 21011
2
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
a második futam,
a 19.DragRacing Kupa után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
49
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
44
3.
Söjtöri András
Toyota MR2
41
4.
Simon István
Fiat X1/9
39
5.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic VTI 1.8
27
6.
Pintér Máté
BMW
18
7.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
16
8.
Pintér László
BMW
14
9.
Czang György
Lada 21074
11
teljes táblázat

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_1

Egy napba sűrített program, folyamatosan változó időjárási viszonyok és nagyon nehéz gyorsasági szakaszok várták a Rallye1 mezőnyét és benne a Peugeot 208 Rally Cup Hungary indulóit a 25. Miskolc Rallye-n. Csomós Miklóssal és navigátorával, Nagy Attilával nem bírtak a többiek és a páros az öt futamos kupasorozat második állomásán is nyerni tudott, nagy fölénnyel vezetve a Peugeot Kupát.

Az Eger Rallye után már a második versenyét vívta Miskolcon a Peugeot 208 Rally Cup Hungary kilenc benevezett párosa. Csütörtökön egy gokartozással kezdődött a Miskolc Rallye programja, ahol Hangodi Bendegúz, a csapat Benjáminja szerepelt a legjobban. Természetesen ez a verseny nem számított be a futam értékelésébe, ahogyan a péntek délután a miskolci salakpályán immár hagyományosan megrendezett salakpályás prológ sem. A lámpafényes körversenyen rengeteg néző előtt a Márta – Hényel páros volt a leggyorsabb a Peugeot Kupa indulói közül.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_2

Önmagában is nehéz versenynek ígérkezett az idei Miskolc Rally azzal, hogy a teljes versenytávot egy nap alatt kellett teljesítenie az indulóknak. A hajnaltól koraestig tartó száguldást tovább nehezítette az időjárás. Folyamatosan az eget kémlelték a párosok, próbálták a legmegfelelőbb gumitaktikával elhagyni a diósgyőri DVTK Stadion mellett felállított szervizparkot, de a változékony idő nagyon megnehezítette mindenki dolgát.

Négy különböző gyorsasági szakasz szerepelt a programban. Egy rövid, 7 kilométeres Bükkszentkeresztes-i erdei száguldás után két hosszú, nehéz szakaszon, a Garadna – Mályinka és a Sáta Borsodbóta közötti úton kellett taktikusan versenyezni, hiszen mindkét gyorsasági rengeteg veszélyforrást rejtett magában. Míg az első az erdőben a folyamatosan változó tapadásával, addig a második a dobálós, defektveszélyes kanyarjaival okozott gondot nem egy versenyautó legénységének a hétvégén. A „levelezető” Lyukóbánya-Parasznya szakaszon nem lehetett nagy előnyre szert tenni, de veszíteni annál többet. Ezt a kört kellett háromszor teljesítenie az indulóknak.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_3



Az előző versenyen győztes Csomós – Nagy páros az első szakasz győzelmét átengedte Szaueréknek, akik Egerben is nagyon jól szerepeltek. A következő gyorsaságiról defekttel ért le a célba a mohácsi rendőr, Szauer Gergő. Csomós Mixi beletaposott a gázba és átvette a vezetést, amit aztán a futam végéig meg is tartott! . Az előző verseny második helyezettje, a kolozsvári Maior testvérpár a második pozícióból csúszott be az árokba egy olyan helyen, ahol nem voltak nézők és negyed órás küzdelem után tudtak csak visszavergődni az útra, így számukra elúszott a jó helyezés reménye. Az első kör végére már majdnem 40 másodperces előnnyel álltak az élen Csomósék a tavalyi bajnok, Jánosa Ákos és navigátora, Szőke Tamás előtt, akiknek a hatodik szakaszon, a mályinkai gyorson egy elrontott féktáv után a szalagkorlát kiszakította mindkét bal oldali futóművüket. Nem ők voltak az elsők, akik idő előtt befejezték a versenyt, hiszen az előző versenyen rosszullét miatt kiállni kényszerülő László Martin már az első körben kénytelen volt feladni a további harcot. Egy partoldalra csúszás után elszakadt a fékcsövük és ugyan még le tudtak gurulni a szakaszról, de már nem volt értelme fék nélkül nekivágniuk még két szakasznak, hogy eljussanak a következő szervizig.

A nyolcadik gyorsasági szakasztól fogva már szinte semmi nem változott a Peugeot Kupában, pedig a srácok küzdöttek a pályákkal, a gumikkal, a tapadással… Csomósék dupláztak, az előző futamhoz hasonlóan csak a Power Stage győzelmet engedték át Szaueréknek, akik a két defekt ellenére is beértek a második helyre. Riskó Dani, Bíró Péterrel az oldalán nyugodt autózással szerezte meg a harmadik helyet. Hibján Józsefék örülhettek a negyedik pozíciónak, míg az ötödik helyre az előző versenyen kétszer is kieső Hangodi Bendegúz és Kulcsár Dániel érkezett meg. Márta Jánosék a verseny előtt a szervizben gyakorolták a kerékcserét, amit aztán a gyorsasági szakaszon élesben is be kellett mutatniuk. Egy fékprobléma is nehezítette a versenyüket. Maiorék voltak az utolsók, akik célba tudták hozni a versenyautójukat ezen a nehéz versenyen.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_4

Nem csak a pályán, hanem a szervizparkban is keményen kellett mindenkinek küzdenie. Péntek este egy vihar összedöntötte a Peugeot Kupa impozáns sátortáborát és a Tagai Racing Technology munkatársai a csapatokkal karöltve rengeteget dolgoztak, hogy a megszokott körülményeket biztosítsák a párosoknak a versenynapra. A kupasorozat mentorának is volt dolga bőven, Ifj.Tóth János most is hasznos tanácsokkal segítette a versenyzőket.

Ahogy Egerben úgy Miskolcon is a Peugeot 208 Rally Cup Hungary győztes párosa egyben a 2WD Kupában is a legjobbnak bizonyult.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_5

A következő verseny a Székesfehérvár Rallye lesz. Most egy kicsit több idejük, pontosan hat hetük van pihenni a csapatoknak a miskolci fáradalmakat.

Miskolc Rallye 2019 – Peugeot Kupa végeredménye:
1. Csomós Miklós – Nagy Attila, East Motorsport 1:28:09.3
2. Szauer Gergő – Rácz László, Topp-cars Rally 1:29:29.0 (+1:19.7)
3. Riskó Dániel – Bíró Péter, East Motorsport Kft. 1:32:09.6 (+4:00.3)
4. Hibján József – Szollár Csaba, Garlas MS Kft. 1:33:51.3 (+5:42.0)
5. Hangodi Bendegúz – Kulcsár Dániel, HQ R 1:35:09.6 (+7:00.3)
6. Márta János – Hényel Ágoston, Dynamic Rally 1:37:53.8 (+9:44.5)
7. Norbert Maior (RO) – Francesca Maior (RO), 1:54:26.9 (+26:17.9)
(forrás: rallylive.hu)

Peugeot Kupa állása a második forduló után:
1. Csomós Miklós – Nagy Attila, East Motorsport Kft., 33 pont
2. Szauer Gergő – Rácz László, Topp-cars Rally Team 22 pont
3. Norbert Maior (RO) – Francesca Maior (RO), 12 pont
4. Jánosa Ákos – Szőke Tamás, Garlas MS Kft. 9 pont
5. Riskó Dániel – Bíró Péter, East Motorsport Kft. 8 pont
6. Márta János – Hényel Ágoston, Dynamic Rally Team 8 pont
    Hibján József – Szollár Csaba, Garlas MS Kft. 8 pont
8. Hangodi Bendegúz – Kulcsár Dániel, HQ Racing 5 pont
A ponttáblázat a szabályoknak megfelelően a versenyben elért helyezés alapján + napi szakaszokon elért helyezések alapján + utolsó gyorsasági szakaszon elért helyezés alapján kerül kiszámításra.
Versenyzői nyilatkozatok:

Csomós Miklós – Nagy Attila, I. helyezés, 15 pont
„Már pénteken elhatároztuk, hogy esős beállításokkal fogunk menni, ha felszárad, akkor is maradnak az esős rugók és ezek a stabilizátorok. Jól döntöttünk, ahogy a gumiválasztásunk is megfelelő volt. Négy vizes gumival kezdtünk, de vittünk magunkkal keményebb keverékű abroncsokat is, ha esetleg felszáradnának a pályák. Az első körben nem kellett, de a második, harmadik körben már cserélgettük a gumikat. 
Nehéz verseny volt! Folyamatosan változtak a körülmények. Volt, amikor a rajt előtt szakadt az eső, ki sem tudtunk szállni az autóból, de mire odagurultunk a rajtba, addigra elállt és majdnem felszáradt. Jó versenyt tudhatunk magunk mögött, hiszen kettőből két futamot megnyertünk. Jól állunk jelen pillanatban!

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_6

Kicsit kitekintünk most, hiszen a következő versenyünk a Krumlov Rallye lesz, ahol szintén van Peugeot Kupa. Már egy kicsit majd a cseh EB futamra, a Barum Rallye-ra is szeretnénk tesztelni, amin majd augusztus közepén fogunk indulni.”

Szauer Gergő – Rácz László, II. helyezés, 13 pont.
„Nagyon jó verseny volt, nagyon jó pályákon. Kaptunk két defektet, de azon kívül szenzációs volt az egész. Nem cseréltük ki, nem lett volna értelme, még többet kaptunk volna. Jól éreztem magam.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_8

Kemény verseny volt, reggeltől este fél nyolcig ment a buli. Volt száraz, volt vizes, volt, amikor szakadt az eső, volt, amikor nem… Többször is olyan gumival kellett mennünk, ami nem oda való volt, de nem baj, ez ilyen. Ha már nem sikerült megnyernünk a versenyt, akkor az utolsó gyorsot megnyomtuk még.
Várjuk a fehérvári versenyt, jó lenne már olyan pályákon menni, ahol mentem korábban. :)”

Riskó Dani – Bíró Péter, III. helyezés, 8 pont.
„Jól kezdődött a napunk, az első két gyorsra megfelelő gumit választottunk, majd a sátai szakaszon leesett az eső, oda már nem volt jó a gumink, itt viszonylag sokat kaptunk. Volt egy kis műszaki problémánk, de a szervizben megoldották a srácok. A következő kör felétől a magunk tempóján autózva tartottuk a harmadik helyezésünket egészen a végéig. Az látszott, hogy nem érjük utol az előttünk lévőket és az előnyünk is elég arra, ha magabiztos, hibamentes autózással megtarthassuk a dobogót.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_9

Nagyon extrém körülmények voltak egész nap. Mivel csak nyolc gumit használtunk, így a végére már csak a maradékokkal tudtunk menni. Nem mindig a legjobb gumi volt fent, de próbáltunk vigyázni és defekt nélkül megoldani a versenyt. Örülünk, hogy nagyobb műszaki probléma nélkül tudtuk befejezni a futamot.”

Hibján József – Szollár Csaba, IV. helyezés, 5 pont
„Alapjában véve egy nagyon nehéz versenyen vagyunk túl, de elégedettek vagyunk!
Nagyon eltaktikáztuk magunkat a futómű beállítások terén és a gumiválasztásban is. Full esőre készültünk, de volt aki a végére már a kemény slickeket is feltette. Nem volt szerencsénk és ez a mi hibánk volt. Volt két defektünk, amiatt az utolsó körre már nem tudtuk azt a gumit feltenni, amit szerettünk volna. Húúú… nagyon kemény volt!

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_10

De maga a verseny borzasztóan jó hangulatú, de nagyon kemény verseny volt. Tudom, hogy ez így most furán hangzik, de tényleg így volt! Csabával nagyon jó hangulatban versenyeztünk, elfáradtunk. Kemény és jó verseny volt! A két hosszú pálya nagyon tetszett és kiemelném a nagyon jó rendezést is. Pörgött, nem kellett várni sehol! Ez igazi jó versenyen vagyunk túl! Elégedett vagyok a negyedik hellyel. A kocsit simogattuk, egy csavar meg nem lazult rajta, nagyon jó kocsi, nagyon szeretjük!”

Hangodi Bendegúz – Kulcsár Dani, V. helyezés, 4 pont.
„Az volt a feladat, hogy célba érjünk! Nagyon elspóroltam az elején, talán még egy kicsit a legutóbbi esés is bennem volt. A második körben próbáltunk gyorsulni, Sátán több, mint egy percet javítottunk az elsőhöz képest. A PowerStage-n kicsit odaléptem és sikerült egy harmadik helyet mennünk. Extrém nehéz volt a verseny. Hosszú és trükkös pályák vártak ránk. Karcmentesen hoztuk be az autót, csak egy kis incidensünk volt a harmadik sátai szakaszon, ötödik telin egy beszűkülős kanyarban letudtuk a joker körünket…

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_11

Örülök, hogy célba értünk és már egy kicsit jobban látom ezt a rallyt… Hogy hogyan is kellene csinálni, hogyan is kellene felépíteni fejben. Eger után elment a kedvem és talán most már érzem, hogyan fogok majd tudni gyorsaságikat, versenyeket nyerni. Nyilván még rengeteg versenykilométert kell megtennem, de remélem hamarosan meg tudom majd mutatni, hogy mire vagyok képes.”

Márta János – Hényel Ágoston, VI. helyezés, 3 pont.
„Az első körben Bükkszentlászló és Mályinka csalódás volt, a saját teljesítményemet illetően... egyszerűen képtelen voltam úgy nyomni a gázt, ahogy kellett volna. Kemény, trükkös pályák, tempós-széles, és szűk-technikás részek váltják egymást. Nagyon nehéz volt itt először menni, és az időjárás sem könnyítette meg a dolgunkat, de sajnos a hiba bennem volt ezt be kell vallanom. Sáta már az első körben is tetszett, de maradt benne bőven. Parasznya pozitív csalódás volt, de ott is rátartással mentünk.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_12

A többiek sajnos hibáztak, így pillanatokig a harmadik helyen is álltunk, de ezután nekünk is jött a feketeleves. Először egy bal első defekt Sátán a második vasúti átjáróban, amivel ki akartam menni a végéig majd inkább mégis kicseréltük a Tökszög előtt... Sokat szenvedtem a fékkel is, Mályinkán lefelé az utolsó körben beesett a pedál, majdnem csúnya vége lett. Etapon derült ki hogy a jobb első fékcső megsérült és spriccelt a fékolaj minden nyomásra. Ezen a ponton majdnem feladtam, de becsületből átgurultunk az utolsó két szakaszon, finoman fogalmazva nem nagyon élveztük, hiszen csak három keréken működött a fék.
Összegezve: életünk legkeményebb versenyén vagyunk túl, sokszor úgy éreztem magam, mint aki soha nem ült még versenyautóban, tanulságos volt. Hideg fejjel átgondolva, végül is célba értünk, ismét rengeteget tanultunk Ágóval együtt, ezeket az új tapasztalatokat is felhasználva szeretnénk gyorsulni a későbbiekben. Köszönjük a biztatást és a sok segítséget a barátainknak, a csapatnak, versenyzőtársainknak, és persze a NÉZŐKNEK, akik a pályák mellől támogatnak minden körülmények között. Megyünk tovább előre, és nem adjuk fel!”

Norbert Maior – Francesca Maior, VII. helyezés, 2 pont.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_7

„Nem mondanám, hogy életem legjobb versenye volt… Ugye a teszten felrobbant a motorunk és egy bérautóval indultunk a futamon. A harmadik szakaszon a második helyről az árokba estünk, pont ott, ahol nem voltak nézők. Kövekből rámpát építettünk, hogy ki tudjunk jönni az autóval, de ez a manőver negyed órás hátrányba sodort minket. Utána próbáltunk gyorsan menni és igazából nem is volt gond a tempóval, hiszen a legjobb három között szerepeltünk majd minden szakaszon. Örültünk, hogy jó tempóban tudunk autózni, mindaddig, mígnem kaptunk két defektet és a végén még a motorunk is rakoncátlankodott, csak három henger működött. Szerettünk volna a PowerStage-ről pár pontot elcsípni, de az utolsó szakaszon már csak etap programban tudtunk legurulni. Csalódottak vagyunk.”

Jánosa Ákos – Szőke Tamás, kiesett.
„Vízen nem mentem még a Peugeot-val és nem tudtam, hogy hogyan is kellene menni. Berényi Lacitól kaptunk egy vizes beállítást, azt mondta, hogy ez jó lesz. Az első szakasz után Mályinkán már kezdtem ráérezni és a következő gyors is jól sikerült. Jól működött az autó. A kör végén a második helyen találtuk magunkat. Élveztem is mindent. Mályinka a kedvenc pályáim egyike, nagyon tetszett most is. A második körben egy kanyarban nem figyeltem eléggé és nem sikerült azzal a sebességgel elfordulni, ahogy én azt elképzeltem. Elúszott az autó, elkaptunk egy szalagkorlátot és bal oldalról kifordította az első és a hátsó futóművet. Nem örültünk.

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_13

Mögöttünk egy percre volt lemaradva a harmadik helyezett páros, ha nem sietek, akkor is be tudtam volna osztani ezt az előny. Jobb lett volna egy dobogós helyezés, mint a nulla pont és a jelentős anyagi kár.
Nincs már sok hátra a bajnokságból, minden elvesztegetett pont megbosszulja magát. Három futam van hátra és most kicsit messzire kerültek a bajnoki esélyeink. Most küzdenünk kell, hogy felérhessünk az év végi dobogóra…”

László Martin – Végh Attila, kiesett.
„Nagyon vártuk a futamot és az esőt is, hogy maguknak és másoknak is bebizonyíthassuk, hogy tudunk itthon is jól versenyezni. A miskolci versenyünk egészen a második gyorsasági szakasz 13. kilométeréig tartott, ahol egy kihordásos részen megúszott az autónk és a partoldal megállított minket. Ott leszakadt a fékcsövünk és egészen a gyors végéig legurultunk fék nélkül. Onnantól már nem volt értelme folytatni, hiszen még két szakasz volt hátra a körből… 

extrem_korulmenyek_kozott_is_duplaztak_mixiek_14

Szerdán indulunk Opátiába és még egy szlovén futamunk is van a következő hazai megmérettetésig. Én már nagyon várom, hogy itthon is jól sikerüljenek a versenyeink...”
 

 

Ez a hír most jelenik meg 865. alkalommal
címkék: Peugeot
Share |
2019-04-25
Miskolc • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
22 23 24 25262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08 09 10 11

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k