Flottakezelés itt is, ott is
Ezen a hétvégén öt autójuk indul a Bulgária Rally-n és Ranga Petiék Szombathelyen
2017-05-19
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
431809505
Napi oldal:
17045
Jelenleg:
775
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
exceex online
Autószöv Gyöngyös
LAMAX
AutoDekor
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
az argentin futam után
1.
S. Ogier
Ford Fiesta WRC '17
102
2.
J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
86
3.
T. Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
84
4.
Ott Tanak
Ford Fiesta WRC '17
66
5.
Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
51
6.
Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC
42
7.
Craig Breen
Citroen C3 WRC
33
8.
Hayden Paddon
Hyundai i20 WRC
33
9.
Kris Meeke
Citroen C3 WRC
27
teljes táblázat
European Rally Championship
az azori futam után
1.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
38
2.
Marijan Griebel
Skoda Fabia R5
26
3.
Josh Moffet
Ford Fiesta R5
20
4.
J.M. Lopez
Peugeot 208 R5
16
5.
Nikolay Gryazin
Skoda Fabia R5
14
6.
Pedro Meireles
Skoda Fabia R5
9
7.
Ralfs Sirmacis
Skoda Fabia R5
8
8.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
7
9.
K. Kajetanowicz
Ford Fiesta R5
6
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2017
az ózdi utam után
1.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
48
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
38
3.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
36
4.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
32
5.
Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
18
6.
Ifj.Kiss László
Ford Fiesta R5
18
7.
Ifj. Ranga László
Skoda Fabia R5
17
8.
Bodolai László
Ford Fiesta R5
15
9.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
14
nem hivatalos!
Országos Rallye Challenge 2017
az ózdi utam után
1.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
54
2.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
44
3.
Bútor Róbert
Peugeot 3026 Maxi
19
  Órai Balázs
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
19
Kronome Ákos
Skoda Fabia
19
6. Kocsomba Károly
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
18
7. Födõ Imre
Lada VFTS
16
8. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
14
9. Kelõ-Gere László
Lada VFTS
12
nem hivatalos!
Országos Rallye2 Bajnokság 2017
az ózdi utam után
1.
Csomós Miklós
Citroen C2R2
56
2.
Ifj. Kanyik Antal
Peugeot 208 R2
39
3.
Berényi László
Opel Adam R2
36
4.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 R2
33
5. Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
21
6. Vizelli Károly
Lada VFTS
21
7.
Kiss Zsolt
BMW E30
14
8.
Ruszó Krisztián
Lada VFTS
14
9.
Ifj. Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
10
nem hivatalos!
Magyar Szlalom Bajnokság 2017
az I. futam után
1.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
25
2.
Simon István
Fiat X1/9
22
3.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic
19
4.
Schebek István
Lotus Elise
16
5.
Kajári Ferenc
Trabant 1.4 16V
13
6.
Hefler Róbert
Honda Civic
10
7.
Söjtöri András
Toyota MR2
9
8.
Halápi Zsolt
VW Polo
8
9.
Dicsa Tibor
VW Polo
7
teljes táblázat

 

flottakezeles_itt_is_ott_is_1


thumb_flottakezeles_itt_is_ott_is_5Topp Zolival beszéltünk, aki épp úton volt Bulgária felé, miközben hétvégén a szombathelyi futamon is indul egy autójuk. Sajnos csak egy, Ranga Laci és Tóth Imi most nem tud elindulni, de a beszélgetésből kiderül, hogy miért nem...


Idén ez már a második törökországi utatok.
Először négy autót vittetek, most pedig ha jól tudom, öt autóval vagytok kint…
Igen, most két Skoda, két Mitsubishi és egy Peugeot 208 R2 van itt velünk.

flottakezeles_itt_is_ott_is_9

 

Vááárj, hisz arról volt / van szó, hogy közben még Ranga Petiék mennek itthon egy R5-ös kocsival. Ez most hogy van?
Igen, sajnos a két futam egyszerre van. Szerencsére idén ez az egyetlen ilyen alkalom.
Petikéék mennek a saját kocsijukkal otthon, mi pedig béreltünk Romániából egy másik autót, hogy teljesíteni tudjuk az itteni vállalásunkat. Sajnos Lacikáéknak már nem maradt autó és úgy tudom, Laci erre a hétvégére tette a régóta halogatott fogműtétjét is, ha már nincs autó...

flottakezeles_itt_is_ott_is_4
A fél török mezőnyt Ti szolgáljátok ki…
Beszéljünk még az itthoni versenyekről. Normál esetben ’csak’ két Skoda áll a sátratok alatt, amikkel a két Ranga fiú megy. Könnyebb, vagy nehezebb két ilyen autót vinni egy futamra?
Több ember kell, a logisztika nehezebb. Több szállítóeszközre van szükség.
De csapatként jobb két egyforma autót szerelni.

Úgy érzem, hogy nagyon megszerette mindenki a csapatban ezeket a Skodákat. Igazi versenyautók ezek! Látszik, érződik a mérnöki munka bennük. Úgy van minden kitalálva, megtervezve, hogy könnyen odaférj, könnyen lehessen szerelni. Az igaz, hogy többet kell foglalkozni egy ilyen autóval, mint a korábbiakkal, a gyár által kiadott intervallumokra nagyon oda kell figyelni, de akit ez érdekel, az nagyon tudja szeretni, hiszen ahogy mondtam: vérbeli versenyautók ezek! Aki szereti - és mi nagyon szeretjük – az nagy szívvel és nagyon szívesen csinálja.

flottakezeles_itt_is_ott_is_6

Profi autók, profi kiszolgálással!
Szerintem az utcai alkatrész kiszolgálás sem megy ilyen flottul, ahogy a gyári alkatrészek beszerzése folyik a Skodánál. Azonnal van minden! Volt arra példa, hogy egy alkatrészért akkorra értünk ki péntek este, amikor már a gyár bezárt, de előtte telefonáltunk és az egyik mérnök magához vette, kifizette és megadta a saját otthoni címét és oda kellett mennünk érte, neki kifizetni. Csak hogy menjen, működjön! Segítenek! És ez nem pénz kérdése! És gondolom nem csak nekünk segítenek így! Bármikor fordulhatunk hozzájuk, mindenben segítenek!
A beállításokban is segít a gyár?
Adnak alap dolgokat, de minden pilótának más a stílusa. Lehet két egyformán gyors pilóta és ugyanazokon a pályákon teljesen más beállításokkal mennek! Ehhez már nem elég a mi tapasztalatunk, nekik is segíteni kell.
Ahhoz, hogy egy autó jól be legyen állítva, három dolognak kell tudni együtt működni: az autó, a pilóta és a szervizcsapat. Igyekszünk, hogy rajtunk ne múljon. Azt gondolom ehhez már nagy szerviztapasztalat kell, amiben szerintem nem állunk rosszul.

flottakezeles_itt_is_ott_is_8

Rálátsz több bajnokságra is. Mit gondolsz a magyar mezőnyről?
Mind technikában, mind pilótatudásban nagyon erősnek mondanám. 

Akkor most szétszakadt a csapat…
Igen. Mi Törökországban az 5 autóval, a srácok pedig otthon Ranga Petiékkel. 
170 kilométeres aszfalt versenyünk lesz, közös bolgár-török futam. A hagyományos Rally Bulgaria pályáin Várna környékén.

flottakezeles_itt_is_ott_is_7
 
A szíve mindenkinek hazahúz, de hát itt is teljesítenünk kell. Természetesen azon vagyunk, hogy Petiék semmiben sem szenvedjenek hiányt, maximálisan ki legyenek szolgálva csakúgy, mintha mindenki ott lenne körülöttük.

Mit vársz az itthoni eredményeket figyelve?
Magabiztos autózást és jó eredményt! Folyamatosan kontaktba leszünk! Tanulnia kell az autót! Minél több kilométert kell menni, hogy még előrébb végezhessen. Az ellenfeleinek több száz versenykilométer előnye van, de szerintem például Veszprémben már könnyebb dolga lesz, hiszen ment már ott ezzel az autóval, és az nagyon sokat számít! Itt most megy először. Sok azért egyszerre autót tanulni, a pályát jól feldolgozni. 
 
Minden jót kívánok itthon és ott is!
Köszönjük szépen!
 
 
Ez a hír most jelenik meg 1872. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22 23 24 25 262728
29 30 31 01 020304
05 06 07 08091011
12131415161718

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k