Flottakezelés itt is, ott is
Ezen a hétvégén öt autójuk indul a Bulgária Rally-n és Ranga Petiék Szombathelyen
2017-05-19
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
457696777
Napi oldal:
56735
Jelenleg:
469
Regisztrált:
2
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
a harmadik futam,
a mexikói verseny után
1. Sebastian Ogier
Ford Fiesta WRC '17
56
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
52
3. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
35
4. Kris Meeke
Citroen C3 WRC
32
5. J-M.Latvala
Toyota Yaris WRC
31
6. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
26
7. Esapekka Lappi
Toyota Yaris WRC
23
8. Craig Breen
Citroen C3 WRC
20
9. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
18
teljes táblázat
European Rally Championship
az első futam,
az azori verseny után
1.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
37
2. Ricardo Moura
Skoda Fabia R5
30
3.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
27
4.
Chris Ingram
Skoda Fabia R5
18
5.
Fredrik Ahlin
Skoda Fabia R5
12
6.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
12
7.
Lukasz Habaj
Ford Fiesta R5
6
8.
Rhys Yates
Skoda Fabia R5
4
7.
P-L. Loubet
Skoda Fabia R5
3
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2018
az első futam,
az egri verseny után
1.
Hadik András
Ford Fiesta R5
36
2.
Kazár Miklós
Skoda Fabia R5
26
3.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
25
4.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
22
5. Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
13
6.
Bodolai László
Ford Fiesta R5
11
7.
Balogh János
Skoda Fabia R5
10
8.
Ifj.Kiss László
Ford Fiesta R5
8
9.
Ollé Sándor
Skoda Fabia R5
7
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2018
az első futam,
az egri verseny után
1.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
36
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
31
3.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
25
4.
Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
16
5.
Kocsomba Károly
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
13
6. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
11
7. Fischer Dániel
Subaru Impreza GC8
9
8. Berki Gábor
BMW M3
8
9. Balla Tamás
BMW E36 M3
7
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2018
az első futam,
az egri verseny után
1. Ráti Gergő
Ford Escort Mk2
28
2.
Boroznaki Tibor
Citroen C2 R2
20
3.
Tim Gábor
Opel Adam R2
18
4.
Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2
14
5.
Zsebe Gábor
Skoda Felicia KitCar
12
5. Határ Attila
Peugeot 306 S16
12
7.
Uveges Sándor
Lada VFTS
9
8. Szombati István
BMW E36
8
9. Szabó Norbert
Lada 21074
7
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2017
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
129
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
126
4.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic
85
5.
Kovács Tamás
Trabant 750 GSX-R
79
6.
Schebek István
Lotus Elise
64
7.
Söjtöri András
Toyota MR2
58
8.
Lovász Kornél
BMW
46
9.
Balogh Tihamér
Suzuki Ninja ZX12R
39
teljes táblázat

 

flottakezeles_itt_is_ott_is_1


thumb_flottakezeles_itt_is_ott_is_5Topp Zolival beszéltünk, aki épp úton volt Bulgária felé, miközben hétvégén a szombathelyi futamon is indul egy autójuk. Sajnos csak egy, Ranga Laci és Tóth Imi most nem tud elindulni, de a beszélgetésből kiderül, hogy miért nem...


Idén ez már a második törökországi utatok.
Először négy autót vittetek, most pedig ha jól tudom, öt autóval vagytok kint…
Igen, most két Skoda, két Mitsubishi és egy Peugeot 208 R2 van itt velünk.

flottakezeles_itt_is_ott_is_9

 

Vááárj, hisz arról volt / van szó, hogy közben még Ranga Petiék mennek itthon egy R5-ös kocsival. Ez most hogy van?
Igen, sajnos a két futam egyszerre van. Szerencsére idén ez az egyetlen ilyen alkalom.
Petikéék mennek a saját kocsijukkal otthon, mi pedig béreltünk Romániából egy másik autót, hogy teljesíteni tudjuk az itteni vállalásunkat. Sajnos Lacikáéknak már nem maradt autó és úgy tudom, Laci erre a hétvégére tette a régóta halogatott fogműtétjét is, ha már nincs autó...

flottakezeles_itt_is_ott_is_4
A fél török mezőnyt Ti szolgáljátok ki…
Beszéljünk még az itthoni versenyekről. Normál esetben ’csak’ két Skoda áll a sátratok alatt, amikkel a két Ranga fiú megy. Könnyebb, vagy nehezebb két ilyen autót vinni egy futamra?
Több ember kell, a logisztika nehezebb. Több szállítóeszközre van szükség.
De csapatként jobb két egyforma autót szerelni.

Úgy érzem, hogy nagyon megszerette mindenki a csapatban ezeket a Skodákat. Igazi versenyautók ezek! Látszik, érződik a mérnöki munka bennük. Úgy van minden kitalálva, megtervezve, hogy könnyen odaférj, könnyen lehessen szerelni. Az igaz, hogy többet kell foglalkozni egy ilyen autóval, mint a korábbiakkal, a gyár által kiadott intervallumokra nagyon oda kell figyelni, de akit ez érdekel, az nagyon tudja szeretni, hiszen ahogy mondtam: vérbeli versenyautók ezek! Aki szereti - és mi nagyon szeretjük – az nagy szívvel és nagyon szívesen csinálja.

flottakezeles_itt_is_ott_is_6

Profi autók, profi kiszolgálással!
Szerintem az utcai alkatrész kiszolgálás sem megy ilyen flottul, ahogy a gyári alkatrészek beszerzése folyik a Skodánál. Azonnal van minden! Volt arra példa, hogy egy alkatrészért akkorra értünk ki péntek este, amikor már a gyár bezárt, de előtte telefonáltunk és az egyik mérnök magához vette, kifizette és megadta a saját otthoni címét és oda kellett mennünk érte, neki kifizetni. Csak hogy menjen, működjön! Segítenek! És ez nem pénz kérdése! És gondolom nem csak nekünk segítenek így! Bármikor fordulhatunk hozzájuk, mindenben segítenek!
A beállításokban is segít a gyár?
Adnak alap dolgokat, de minden pilótának más a stílusa. Lehet két egyformán gyors pilóta és ugyanazokon a pályákon teljesen más beállításokkal mennek! Ehhez már nem elég a mi tapasztalatunk, nekik is segíteni kell.
Ahhoz, hogy egy autó jól be legyen állítva, három dolognak kell tudni együtt működni: az autó, a pilóta és a szervizcsapat. Igyekszünk, hogy rajtunk ne múljon. Azt gondolom ehhez már nagy szerviztapasztalat kell, amiben szerintem nem állunk rosszul.

flottakezeles_itt_is_ott_is_8

Rálátsz több bajnokságra is. Mit gondolsz a magyar mezőnyről?
Mind technikában, mind pilótatudásban nagyon erősnek mondanám. 

Akkor most szétszakadt a csapat…
Igen. Mi Törökországban az 5 autóval, a srácok pedig otthon Ranga Petiékkel. 
170 kilométeres aszfalt versenyünk lesz, közös bolgár-török futam. A hagyományos Rally Bulgaria pályáin Várna környékén.

flottakezeles_itt_is_ott_is_7
 
A szíve mindenkinek hazahúz, de hát itt is teljesítenünk kell. Természetesen azon vagyunk, hogy Petiék semmiben sem szenvedjenek hiányt, maximálisan ki legyenek szolgálva csakúgy, mintha mindenki ott lenne körülöttük.

Mit vársz az itthoni eredményeket figyelve?
Magabiztos autózást és jó eredményt! Folyamatosan kontaktba leszünk! Tanulnia kell az autót! Minél több kilométert kell menni, hogy még előrébb végezhessen. Az ellenfeleinek több száz versenykilométer előnye van, de szerintem például Veszprémben már könnyebb dolga lesz, hiszen ment már ott ezzel az autóval, és az nagyon sokat számít! Itt most megy először. Sok azért egyszerre autót tanulni, a pályát jól feldolgozni. 
 
Minden jót kívánok itthon és ott is!
Köszönjük szépen!
 
 
Ez a hír most jelenik meg 2278. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
09 10 11 12 131415
16 17 18 19 202122
23 24 25 26272829
30 0102 03040506
07 08 09 10 111213
2018.04.21-22.

részletes infóink
2018.04.22.

hivatalos honlap
2018.04.22.

hivatalos honlap
2018.04.20-21.

részletes infóink
2018.04.28-29.

részletes infóink
2018.04.28-29.

részletes infóink
2018.04.26-29.

részletes infóink
2018.04.28-29.

facebook esemény
2018.04.28.

hivatalos honlap

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k