Flottakezelés itt is, ott is
Ezen a hétvégén öt autójuk indul a Bulgária Rally-n és Ranga Petiék Szombathelyen
2017-05-19
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
445685652
Napi oldal:
10618
Jelenleg:
376
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
a német futam után
1. S. Ogier
Ford Fiesta WRC '17
177
2.
T. Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
160
3.
Ott Tanak
Ford Fiesta WRC '17
144
4.
J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
123
5.
Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
89
6.
Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC
87
7.
Craig Breen
Citroen C3 WRC
64
8.
Juho Hanninen
Toyota Yaris WRC
58
9.
Hayden Paddon
Hyundai i20 WRC
55
teljes táblázat
European Rally Championship
a cseh futam után
1.
K. Kajetanowicz
Ford Fiesta R5
120
2.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
97
3.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
73
4.
Marijan Griebel
Skoda Fabia R5
62
5.
Bryan Bouffier
Ford Fiesta R5
46
6.
Nasser Al-Attiyah
Ford Fiesta R5
45
7.
Grzegorz Grzyb
Skoda Fabia R5
41
8.
Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
39
9.
Pepe Lopez
Peugeot 208 T16 R5
27
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2017
a veszprémi futam után
1.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
114
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
101
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
84
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
64
5.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
48
6.
Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
41
7.
Kazár Miklós
Ford Fiesta R5
37
8.
Ifj.Ranga László
Skoda Fabia R5
34
9.
Ifj.Kiss László
Ford Fiesta R5
33
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2017
a veszprémi futam után
1.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
81
2. Domonkos László
Mitsubishi Lancer Evo VII
67
3. Órai Balázs
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
61
4.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
54
5. Veréb Zoltán
Lada VFTS
33
6. Födő Imre
Lada VFTS
31
7.
Kelő-Gere László
Mitsubishi Lancer Evo VIII
29.5
8.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
28
9.
Kronome Ákos
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2017
a komlói futam után
1.
Csomós Miklós
Citroen C2R2
159
2.
Berényi László
Opel Adam R2
104,5
3. Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
86,5
4.
Ifj. Kanyik Antal
Peugeot 208 R2
74
5. Vizelli Károly
Lada VFTS
72
6.
Ifj. Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
50,5
7.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 R2
47
8.
Bodogán Ferenc
Lada 2105
43,5
9.
Hibján József
Citroen C2R2
40
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2017
a III. futam után
1.
Simon István
Fiat X1/9
63
2.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic
51
3.
Schebek István
Lotus Elise
47
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
46
5.
Simon Robin
Fiat X1/9
41
6.
Deák Tünde
BMW
24
7.
Kovács Tamás
Trabant 750 GSX-R
22
8.
Kajári Ferenc
Trabant 1,4 16V
19
9.
Söjtöri András
Toyota MR2
17
teljes táblázat

 

flottakezeles_itt_is_ott_is_1


thumb_flottakezeles_itt_is_ott_is_5Topp Zolival beszéltünk, aki épp úton volt Bulgária felé, miközben hétvégén a szombathelyi futamon is indul egy autójuk. Sajnos csak egy, Ranga Laci és Tóth Imi most nem tud elindulni, de a beszélgetésből kiderül, hogy miért nem...


Idén ez már a második törökországi utatok.
Először négy autót vittetek, most pedig ha jól tudom, öt autóval vagytok kint…
Igen, most két Skoda, két Mitsubishi és egy Peugeot 208 R2 van itt velünk.

flottakezeles_itt_is_ott_is_9

 

Vááárj, hisz arról volt / van szó, hogy közben még Ranga Petiék mennek itthon egy R5-ös kocsival. Ez most hogy van?
Igen, sajnos a két futam egyszerre van. Szerencsére idén ez az egyetlen ilyen alkalom.
Petikéék mennek a saját kocsijukkal otthon, mi pedig béreltünk Romániából egy másik autót, hogy teljesíteni tudjuk az itteni vállalásunkat. Sajnos Lacikáéknak már nem maradt autó és úgy tudom, Laci erre a hétvégére tette a régóta halogatott fogműtétjét is, ha már nincs autó...

flottakezeles_itt_is_ott_is_4
A fél török mezőnyt Ti szolgáljátok ki…
Beszéljünk még az itthoni versenyekről. Normál esetben ’csak’ két Skoda áll a sátratok alatt, amikkel a két Ranga fiú megy. Könnyebb, vagy nehezebb két ilyen autót vinni egy futamra?
Több ember kell, a logisztika nehezebb. Több szállítóeszközre van szükség.
De csapatként jobb két egyforma autót szerelni.

Úgy érzem, hogy nagyon megszerette mindenki a csapatban ezeket a Skodákat. Igazi versenyautók ezek! Látszik, érződik a mérnöki munka bennük. Úgy van minden kitalálva, megtervezve, hogy könnyen odaférj, könnyen lehessen szerelni. Az igaz, hogy többet kell foglalkozni egy ilyen autóval, mint a korábbiakkal, a gyár által kiadott intervallumokra nagyon oda kell figyelni, de akit ez érdekel, az nagyon tudja szeretni, hiszen ahogy mondtam: vérbeli versenyautók ezek! Aki szereti - és mi nagyon szeretjük – az nagy szívvel és nagyon szívesen csinálja.

flottakezeles_itt_is_ott_is_6

Profi autók, profi kiszolgálással!
Szerintem az utcai alkatrész kiszolgálás sem megy ilyen flottul, ahogy a gyári alkatrészek beszerzése folyik a Skodánál. Azonnal van minden! Volt arra példa, hogy egy alkatrészért akkorra értünk ki péntek este, amikor már a gyár bezárt, de előtte telefonáltunk és az egyik mérnök magához vette, kifizette és megadta a saját otthoni címét és oda kellett mennünk érte, neki kifizetni. Csak hogy menjen, működjön! Segítenek! És ez nem pénz kérdése! És gondolom nem csak nekünk segítenek így! Bármikor fordulhatunk hozzájuk, mindenben segítenek!
A beállításokban is segít a gyár?
Adnak alap dolgokat, de minden pilótának más a stílusa. Lehet két egyformán gyors pilóta és ugyanazokon a pályákon teljesen más beállításokkal mennek! Ehhez már nem elég a mi tapasztalatunk, nekik is segíteni kell.
Ahhoz, hogy egy autó jól be legyen állítva, három dolognak kell tudni együtt működni: az autó, a pilóta és a szervizcsapat. Igyekszünk, hogy rajtunk ne múljon. Azt gondolom ehhez már nagy szerviztapasztalat kell, amiben szerintem nem állunk rosszul.

flottakezeles_itt_is_ott_is_8

Rálátsz több bajnokságra is. Mit gondolsz a magyar mezőnyről?
Mind technikában, mind pilótatudásban nagyon erősnek mondanám. 

Akkor most szétszakadt a csapat…
Igen. Mi Törökországban az 5 autóval, a srácok pedig otthon Ranga Petiékkel. 
170 kilométeres aszfalt versenyünk lesz, közös bolgár-török futam. A hagyományos Rally Bulgaria pályáin Várna környékén.

flottakezeles_itt_is_ott_is_7
 
A szíve mindenkinek hazahúz, de hát itt is teljesítenünk kell. Természetesen azon vagyunk, hogy Petiék semmiben sem szenvedjenek hiányt, maximálisan ki legyenek szolgálva csakúgy, mintha mindenki ott lenne körülöttük.

Mit vársz az itthoni eredményeket figyelve?
Magabiztos autózást és jó eredményt! Folyamatosan kontaktba leszünk! Tanulnia kell az autót! Minél több kilométert kell menni, hogy még előrébb végezhessen. Az ellenfeleinek több száz versenykilométer előnye van, de szerintem például Veszprémben már könnyebb dolga lesz, hiszen ment már ott ezzel az autóval, és az nagyon sokat számít! Itt most megy először. Sok azért egyszerre autót tanulni, a pályát jól feldolgozni. 
 
Minden jót kívánok itthon és ott is!
Köszönjük szépen!
 
 
Ez a hír most jelenik meg 2203. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
09 10 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
30 31 01 02 030405
06 07 08 09 10 1112
2017.10.21.

részletes információink
2017.10.19-22.

hivatalos honlap
2017.10.21-22.

hivatalos honlap
2017.10.20-21.

hivatalos honlap
2017.10.20-22.

hivatalos honlap
2017.10.21-22.

facebook esemény
2017.11.03-05.

részletes információink

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k