|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Nemes Csaba Osváth Péter mellett navigátorkodott, aztán a tavalyi évet szinte végigversenyezte a kék-ezüst VFTS-el juniorban és ralitúrában. Hogy sikerült a 2004-es szezon? Szerintem a Te lábadban van a legtöbb versenykilométer tavalyról... Sikerült megnyernünk a Junior bajnokság "F" csoportját és ezen felbuzdulva határoztuk el, hogy 2005-ben az első osztályban induljunk. Ez olyan szépen hangzik... De mint mindig, most is szinte az utolsó pillanatban dőlt el, hogy mi vár ránk az új szezonban. De sikerült a kitűzött cél, 2005-ben az I. osztályú bajnokságban indulunk. Régi támogatóink maradtak, és új támogatókkal is folyamatos tárgyalásban vagyunk. Ezúton is üzenem mindenkinek, hogy van még hely az autón :) Mi marad, mi változott? A navigátorom természetesen marad Gács Gabi, hisz nála jobbat nehéz lenne találni :) 2005-re az autót teljesen felújítottuk az utolsó csavarig, csak a kasztni maradt a régi. Újak a lengéscsillapítók, a szilentek, a rugók, a lámpák, az idomok, tehát minden "ganz neu" :) Még a színe is új! Az autó építésének egyes fázisait, és az új gépet is megtekinthetitek a folyamatosan frissülő web-oldalunkon! Itt persze régebbi képek, illetve videók, technika adatok is találhatók. De tényleg nagyon komolyan készülünk a szezonra, ezért próbáltuk az autót is a legnagyobb precizitással összerakni, hogy lehetőleg minél kevesebbszer szóljon bele a technika ördöge a küzdelmekbe. Úgy gondolom, ezen rengeteg fog múlni, mert nagyon sok "jókezű" pilóta lesz csoportunkban. Mivel autónk már elkészült, így tudunk tesztelni is, ahol tovább finomítjuk a beállításainkat. Az új motorunk nagyon jól szól már most is! Kikkel fogtok harcolni az idén? Csoportunkban elég sok lesz a változás, hiszen elment Hodula, Matics és már Pethő is készül, de azért lesz bőven ellenfél, gondolok itt például korábbi pilótámra, és nagyon jó barátomra a háromszoros magyar bajnok Osváth Petire, de itt van Fenyvesi is, aki már tavaly is megmutatta, hogy nagyon gyors pilóta. Ne hagyjuk ki azonban a többi tehetséges pilótát sem, akikkel biztos számolni kell. A szabályok értelmében már Lancia HF-ek, az Audi S2-esek is H-csoportban fognak indulni, úgyhogy nagyon jó kis küzdelmek vannak kilátásban. Ezúton is megszeretném köszönni támogatóimnak és az egész csapatomnak, hogy segítettek eljutni idáig, és támogattak az előző években na meg persze a jelenben is. Köszönöm mégegyszer! Csaba! Mi is köszönjük és bízunk benne, hogy sok élményt fogsz nyújtani az autózásoddal! Ez a hír most jelenik meg 8078. alkalommal
|
|
||
h i r d e t é s
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.03.30-04.01.
részletes infóink 2024.03.28-31.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.04.12-14.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |