Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Harc a bajnoki címért: Herczig Norbi
Herczig Norbi
2004-10-20
riport • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
684265025
Napi oldal:
27814
Jelenleg:
874
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Herczig Norbert.
Tavaly a Saxoval ment egy sikeres évet, aztán nagy megdöbbenésre élete legsikeresebb évadja után nem talált szponzort, akivel kamatoztathatta volna a népszerûségét, sikereit.
Az évadnyitó elõtt a legelkeseredettebb pilóták közé tartozott, aztán a második futam után meseszerûen alakult az esztendõje...
Egy Skoda Octavia WRC-vel már a harmadik versenyén futamgyõzelmet mondhatott magának és a rutinos navigátor, Tóth Imi navigálása mellett ezt a gyõzelmet sikerült aszfaltos versenyen is megismételnie Budapesten...




Norbi! Biztos láttad, hogy egy riportsorozattal próbáltam körbejárni a bajnokesélyesek között és Te is ebben a csoportban vagy, hiszen egy futamgyõzelemmel akár bajnok is lehetsz...

Azt gondolom, hogy nekem a legkevesebb az esélyem,
az is inkább csak matematikai, de megértettem :)
Technikai sport, bármi lehet...

Ahogy indult Neked ez az év, ahhoz képest azt hiszem megelégedett lehetsz...
Igen, nagyon is.

A Saxo-s év után idén a bajnoki rajt elõtt kiderült, hogy nem sikerült szponzort találni és kevés volt minden igyekezet, nem fogsz tudni rajthoz állni. Aztán jött az Octavia és meseszerû lett a történeted...
Nagyon jól alakult valóban. Legmerészebb álmomban sem gondoltam azt, ami lett belõle.
Egy kicsit én is meg voltam lepve. Az ember titkon úgy gondolja, hogy tud, csak jusson oda, majd õ megmutatná, ezt mindenki így éli meg belülrõl, de azt, hogy futamot nyerhetek, ezt még legbelül sem gondoltam.

Jó pilóta vagy!
Köszönöm szépen! :)
Azt mondom, hogy tanulom.
Ahogy Tóth Imi szokott fogalmazni: helyenként már mentünk gyorsan.
Ez a összkerekes dolog nem egyszerû ügy, kimaradt az iskola, ami idáig vezet.
Nem mentem ezelõtt semennyit négykerekes kocsival.

Ezek szerint jó diák is vagy... :)
Valószínû kevés példa volt arra, hogy valaki a 3. versenyen, amin összkerekes autóval indult, futamgyõzelmet tudott szerezni.
Nem tudom ezt pontosan.
Kiss Ferit tudnám hozni példának.
Azért nekem hiányzott a négykerekes elõélet, viszont egy N-es kocsival menni, azt nem kívánta a szervezetem semennyire, de nem akarom, hogy nagyképûen hangozzon, hiszen úgy érzem, könnyebb WRCvel menni, mert ha egy N-es autóval mennék, az nem egyszerû feladat, ha belekezdek egy kanyarba, azt végig kell csinálni ugyanúgy, mint ahogy belekezdtél, míg a WRCnél, vagy a Super1600-os autónál nem feltétlenül bosszulja meg magát, ha nem ugyanúgy fejezed be a kanyart, mint ahogy elkezdted, hiszen van lóerõ és lehet korrigálni, míg egy N-esnél kevésbé.
Meggyõzõdésem, hogy egy N csoportos autót nehezebb vezetni, mint egy WRC-t!

Visszakanyarodva a bajnokságra, ha matekból feltételezzük, hogy jók vagyunk, akkor tudjuk, hogy egy futamgyõzelemmel és beleszámítva, hogy ez technikai sport, még bajnok is lehetsz.
Gondolom úgy álltok oda, hogy ne rajtatok múljon...
Eleve minden versenyt úgy csinálok meg, hogy nem foglalkozok vele, hogy hogyan állok akár a bajnokságban, akár az adott versenyen.
Megpróbálok ugyanúgy teljesíteni az elsõ gyorsaságin, mint az utolsón.
Ugyanígy lesz ez most is, megcsináltuk tisztességgel a tréninget, az autónk is rendben van, azt gondolom nem múlhat máson, mint elsõsorban rajtunk, kíváncsian várom, hogy mi lesz.

Ahogy az elsõ versenyen is mondtam, nem nekünk kell itt sietni.
Nekünk ez az év már jól sült el!
Azt gondolom, sokkal nagyobb nyomás alatt versenyeznek a többiek, mind a Turi Tomi, a Balázs vagy az Asi.

Kiváncsian várom a mérkõzésüket és ebben természetesen benne van amit mondtál, hogy technikai sport, akár még mi is mosolyoghatunk a végén, de akkor sem leszek csalódott, ha egy év végi harmadik hely jut nekünk, de még akkor sem, ha a negyedik megmarad, hiszen már annak örülök, hogy itt lehetek, versenyezhetek.
Néha kaptam ilyet az arcomra, hogy milyen álszerény vagyok, de tényleg ezt gondolom.
Nem gondolom, hogy én vagyok Juha Kankkunen... :)

Hanem? Auriol? :)
Nem, neeem :)))
Most komolyan, félretéve a tréfát: addig a pontig, amíg érzem azt, hogy még mindig van, és lehetne gyorsabban menni, addig nem foglalkozok mással.

De az jó, ha még érzed...
Igen, csak hogy most az érzékszerveimmel érzem, azt tudod, hogy csak egy dolog...
Attól még az nem biztos, hogy kivitelezni is tudom.
Remélem, hogy egyszer majd elkerülök egy ilyen autónak a határaihoz...

Jövõre lesz mód ezt a tudásod csiszolni?
Ugyanúgy érzem, mint tavaly...
Akkor az volt a cél, hogy a Saxoval tudjak tovább menni, nem tudtam,
de szerencsésen alakult az évem a harmadik versenytõl.
Nem tudom igazából, hogy mit kivánjak magunknak a jövõ évre...
Nagyon képlékeny minden. A támogatókon múlik...

Azt gondolom, hogy új páros révén megtettünk mindent amit meglehetett és amit kitûztünk célul.

Ha tetszik nekik, akkor nagyon szeretném ezt jövõre is továbbcsinálni, egy kicsivel jobb feltételek között, hogy már az elsõ versenytõl tudjunk a bajnoki címért menni.
Ez lehet a cél, ez nem kérdés.

Még egy kérdést szeretnék feltenni, amit már akkor feltettem, mikor szerencsésen újra autóba ültél idén, de újra és újra felteszik ezt mások is:
Miért nincs Herczig Norbinak weblapja?
Jövõre lesz! Ez a legkevesebb és egyértelmû!
De ahogy mondtam Neked, nem az elkészítésen múlott, hanem folyamatosan derültek ki a dolgaink, folyamatosan jöttek a támogatók...
Feltett szándékunk, hogy lesz, sõt meg is ígérhetem a duen.hu olvasóinak, ha jövõre megyünk, akkor az a legelsõ, hogy lesz saját weblapunk!

Ez a hír most jelenik meg 2154. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k