HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Háromból három
Botka Dávidék a harmadik helyen végeztek a Circuit of Ireland futamon
2015-04-14
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681122859
Napi oldal:
144454
Jelenleg:
640
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

harombol_harom_5

A Botka Rally Team egysége harmadik helyen végzett kategóriájában a Circuit of Ireland futamon. A pilóta, Botka Dávid nem volt elégedett a versenyen a tempójukkal, de annak örül, hogy értékes bajnoki pontokat hoztak haza.
’Vártuk már ezt az aszfaltos futamot, nem igazán a mi terepünk volt az előző két, havas rendezvény.
Nem volt ez rossz verseny. Fárasztó volt, de jól éreztük magunkat. Egész héten esett az eső, sok volt a kihordás a versenyen, mégsem ez okozta a legnagyobb gondot, hanem a pályák ismeretlensége.'

harombol_harom_2

A csapat a saját pályabejáró autójával érkezett a szigetországba, a párosnak nem egy jobbkormányos bérautóval kellett megbarátkozni a két napos pályabejárás alatt.
’Nehéz volt feldolgozni ezeket a számunkra teljesen új gyorsaságikat. Alapvetően is a sok dobálós, szűk rész miatt nehéznek mondhatóak voltak a szakaszok, de ami igazán megnehezítette a dolgunkat az a bal oldali közlekedés volt. Nem elég, hogy az itinert írtuk, kerestük az elágazásokat, de folyamatosan arra is figyelni kellett, ha szembejön valaki, akkor a megfelelő oldalra térjünk ki.
Igazából a felírás első köre minden esetben elment arra, hogy végigtaláljunk a pályán. Sajnos nem vettük fel kamerával a szakaszokat, ami nagy hiba volt. A jövőben sokkal nagyobb hangsúlyt fektetünk arra, hogy pályabejáráson minél hatékonyabban tudjunk dolgozni.’

harombol_harom_1

A versenyen a páros folyamatosan a kategória 2-3. idejét autózta. Mindkét nap beiktattak a programba a rendezők egy-egy városi, prológ jellegű szakaszt, amit kétszer-kétszer kellett teljesíteniük. Ezeken minden alkalommal kategóriájuk legjobb idejét autózták Botka Dávidék és abszolútban is előkelő helyeket értek el, az utolsón egy negyedik idővel büszkélkedhettek.

harombol_harom_3
 
Az igazi dobálós, nehéz gyorsasági szakaszok után nem volt megelégedve a pilóta:
’Gyorsulnunk kell! A második körre már minden esetben elfogadható időket autóztunk, ami egyértelműen a kevés pályabejárás okozta hiányosságokra utal.
A helyiek, és azok, akik ismerték már a futamot, azok sokkal jobban tudtak teljesíteni. Most már tempós pályák voltak az első két futamhoz képest, de az itinerünk nem sikerült olyan jól, és emiatt nem is tudtunk a megfelelő tempót autózni.
Szép lassan felnövünk a feladathoz.
Háromból három futamot befejeztünk. Mindhárom futamon fent álltunk a dobogón. Orfűn harmadikok lettünk a licenszesek között, Egerben a magyar értékelés abszolútján, Észak-írországban pedig a kategóriánk harmadik helyén végeztünk. Igazából nem lehetünk elégedetlenek. Az autóink jól működtek, egy karcolás nincs rajtuk és műszakilag is minden rendben volt velük. De azért én mégis azt mondom: gyorsulnunk kell!

harombol_harom_4



A Botka-Mihalik duó következő versenye az ERC-ben a portugál SATA Rallye Açores, melyet június 4-6 között rendeznek.
’A következő futamra megpróbálunk még alaposabban felkészülni, reméljük elégedetten tudunk a portugál Azori-szigetekről hazajönni.’
 
Ez a hír most jelenik meg 2630. alkalommal
Share |
Észak-Írország, Belfast • külföldi rally
2015.04.02-04.
European Rally Championship 2015
Circuit of Ireland 2015
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k