Hideg Krisztián megszerezte a miskolci futam A csoportos győzelmét, a hétvégén újra az osztrák bajnokságban versenyez, a Bosch Super plus Rallye-n. Hétfőn jött haza, szerdán megy.
Zsúfolt a programod...
Holnap utazunk ki újra, hétvégén, szombat-vasárnap már tréningeztünk.
Nagyon hosszú verseny lesz. 270 gyorsasági kilométer rendkívül tempós pályákon. Nagyon gyorsak, ilyen gyors pályákat nem is nagyon láttam mostanában…
A Pirelli rallye pályái után főleg… :)
Hát igen… :)
Azon kívül, hogy gyorsak, még hosszúak is a szakaszok. A legrövidebb 11, a leghosszabb 26 kilométeres, de általában a 6 féle gyors 20 kilométer feletti.
A tréning jól sikerült, úgy érzem jól felírtuk.
Azért holnap, holnapután még megyünk rajtuk. Az autót ma programozzuk…
Mondtad, hogy az autó Miskolc után kapott néhány új motyót…
Gyakorlatilag teljesen fel lett újítva.
De kell is, hiszen a következő hónap nem lesz egyszerű:
Most hétvégén Bosch Rallye Ausztriában, utána gyakorlatilag egy szabad hétvége, bár volt róla szó, hogy megy az autó a pécsi hegyin. Utána Kassa, a következő hétvégén szlovén futamon indulunk, majd rá egy hétre Castrol Rallye az osztrákoknál, ahol szinte ugyanolyan pályákon küzdünk, mint a Pirelli Rallye volt, fárasztó kanyargós hegyi pályák…
Fizikailag hogy bírod?
Nagyon jól! Semmi gondom nincs!!
A lábad milyen állapotban van? Erősödik?
Nem csinál semmit. Ugyanúgy van már régóta. Százat nem futok, távolba sem fogok már ugrani, de ha nem lenne lebénulva, akkor rallyra már tökéletes lenne. Van benne még néhány másodperc…
A belsőket nézve nagyon precízen fel tudjátok írni a kanyarok sebességi fokozatát és ezt csak nagyon ritkán kell felülbírálnod…
Gyorsan tréningezel, vagy egyszerűen érzed, hogy mi fog történni, mennyivel értek oda a kanyarokba?
Mikor hogy. Ha tehetem, akkor azért megyek egyet gyorsani, de ez Ausztriában szinte lehetetlen, sajnos, úgyhogy már az itthoni tréningeken is sokkal lassabban megyünk. Próbálom eltalálni, hogy mi lesz a jó. Most már régóta versenyzek Mitsubishivel, van tapasztalat.
A pontos itiner nagyon fontos.
Biztos látszik a belsőkön is, hogy nagyon nehezek a pályák, precízen kell felírni is és menni is. Igazából ebben szerezzük a legnagyobb rutint és ezt próbáljuk még továbbfejleszteni, amit remélek, hogy Kassán majd tudjuk ezt is kamatoztatni.