Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Hó vagy sár? 1-re megy!
Kazár Miki élete első győzelme után
2011-06-06
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
684309701
Napi oldal:
72490
Jelenleg:
455
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

ho_vagy_sar__1-re_megy_9

Kazár Mikiék folyamatosan gyorsulnak és a dobogón is egyre feljebb kapaszkodnak. Bükfürdőn egészen a legfelső fokáig jutottak, és bár csak 7 tizeddel, de nyerték az abszolút értékelést! Hogy mennyi is ez a 7 tizedmásodperc és hogyan jutottak idáig, arról Mikivel beszélgettem.


Kipihented már magad? Feldolgoztad már a végeredményt?
Igen, már kipihentem magam, de hogy feldolgoztam volna, azt azért még nem mondanám! Egyre több információ van már a kezemben, egész délelőtt ezzel foglalkoztam otthon, kiszámolgattam mindent…

Mire jutottál?
22,7 méterrel nyertünk! Forma-1-es futamon ez 5 kocsihosszt jelent és ott nem is mondják rá, hogy szoros verseny lett volna, nem?

ho_vagy_sar__1-re_megy_5

Hogy kezdődött a futam?
Asi segítségével sikerült nagyon jól beállítanunk az autót, és nagyon jól felkészültünk a száraz pályákra… majd persze jött az eső. Az első körben nagyon szoros volt minden. A 4-es rajtszámnak köszönhetően mi is nagyon az elején mentünk, és szinte még mi is csak takarítottuk a pályákat. Az első kör végén az abszolút hetedik helyen álltunk, és mindössze 6 másodpercre volt a második hely.

ho_vagy_sar__1-re_megy_2

A második kört a káldi gyorson kezdtük, ahová mi nagyon jó gumiválasztással mentünk ki. Négy nyitott gumival vágtunk neki, és nekem ez a sáros murva olyan, mint a hó! Itt rögtön sikerült egy abszolút időt autóznunk, 17 másodperccel jobbat, mint amit Asiék mentek. Ezzel az eredménnyel mi egy gyorsasági alatt felugrottunk a hetedik helyről a harmadikra, sőt, úgy a harmadik helyre, hogy az első helyezéstől is csak 3,7 másodpercre voltunk. Itt mi beleugrottunk a versenybe!

Korábban is mondtad már, hogy hóban sokat autóztál, most ennek volt köszönhető ez a szenzációs előrelépés?
Igen, konkrétan ennek! Káldon én teljesen elmebeteg stílusban - de pontosan - kezdtem el menni és ez meg is hozta az eredményét.

ho_vagy_sar__1-re_megy_6

Visszaugrottunk a versenybe, megnőtt az önbizalmunk.
Hosszúperesztegen ugyan kaptunk három másodpercet Asitól, de az inkább annak volt köszönhető, hogy ő előtte még nem volt Herczig Norbi, elénk meg már kiugrott az út közepére, lassítottunk, és csak a kanyar végén láttuk, hogy nem az út kellős közepén állnak, meg ott már mutatták az OK táblát… szerintem ott ennek volt köszönhető az a három másodperc.
Söptére bevállaltuk, hogy két pótkerékkel mentünk ki, de bíztunk abban, hogy jó lesz ez így. A két zárt gumi elől valami hihetetlen volt! Tényleg hihetetlen! Olyan féktávokat lehetett vele venni! Ezzel még nagyot ugrottunk előre az eredménylistán, és elsők lettünk.

ho_vagy_sar__1-re_megy_3

Milyen volt úgy lepihenni szombaton, hogy másnap mindenki mögötted fog autózni?
Engem ez egyáltalán nem zavart! Odaálltam az első gyors rajtjába, és arra gondoltam, hogy olyan, mintha harmadiknak rajtolnék. Ezt végiggondoltam és nem foglalkoztam vele tovább, de végül is a rajtban úgyis mindig egyedül áll az ember, nem? :-)

Második napi folytatás?
Az első körben elég húzósakat jöttünk szerintem, így mi nem voltunk megijedve, de mindenki azt hitte, hogy vissza fogják venni tőlünk a vezető pozíciót. Én meg mondtam, hogy várjunk már azzal! Az első kör végén még mindig mi vezettünk, 10 másodperccel álltunk Asiék előtt, majd következett a második kör, ahol hibáztam egy kicsit. Felraktuk a zárt gumikat, aminek nincs oldaltartása és én ezt egyszerűen elfelejtettem és tolatnunk kellett kétszer is. A szelestei gyors után már csak 2 és fél másodpercre volt mögöttünk Asi, majd jött megint a söptei pálya. Elmebeteg módon át bírtam nyomni újra, megint adtunk 4,9-et Asiéknak... Végig ez volt, hogy eltávolodtunk Asitól, visszajött, megint eltávolodott... A legizgalmasabb verseny volt! Nándi épp az előbb hívott és azt mondta, hogy nem volt még ilyen, hogy ha megy egy bajnokságban S2000-es, R4-es és célba is érnek, akkor egy N4-es nyerjen! Szerinte ez egyedülálló! Nagyon örülök, hogy megmaradt az előnyünk és sikerült az első helyen zárnunk ezt a futamot!

ho_vagy_sar__1-re_megy_7

Láttam, hogy a célban nagyon vidámak voltatok, Asiékkal karöltve. Szerinted is tényleg őszinte volt Asi mosolya? :-)
Őszinte, persze! :-)
Ő bajnok akar lenni, és ő most ezzel nagyon nagy lépést tett a cél elérésének érdekében. Asi célja az volt, hogy jöjjek be második helyre, hogy minél több pontot tudjunk rabolni Bútorék elől. Végül én nyertem, de sok-sok pontot vittünk el együtt! :-)

Hogyan tetszett a Bükfürdő Rallye?
A verseny nagyon jó volt, Markó Tibi nagyon ügyesen összerakta ezt, és az is sokat elárul, hogy senki nem kapott defektet, senkinek nem volt a pálya minőségéből adódó technikai problémája, és ez egyúttal még jobban emeli az értékét a dolgoknak, hiszen nem azon múlt a végeredmény, hogy a pályák állapotából adódóan kipotyog a fele mezőny!

ho_vagy_sar__1-re_megy_8

Ennek tükrében, hogyan várod a folytatást?
Irány Veszprém, aztán majd meglátjuk!

Nagyon fontos még, és ezt feltétlenül írd le, kérlek:

Nándival együtt nagyon köszönjük azt a rengeteg szurkolást, amit kapunk és amivel lépten nyomon találkozunk!

A partnereinknek óriási köszönet jár azért, mert lehetőséget adtak céljaink eléréséhez!

Asinak, Zsuzsinak, a csapatnak, a szervizeseknek az elmondhatatlanul sok segítséget!

Mindenkinek hatalmas köszönet jár, aki bízott bennünk!

És persze Vezérünknek, aki kitalálta, hogy üljek eggyel odébb, mint a moziban... :)

ho_vagy_sar__1-re_megy_9

Ez a hír most jelenik meg 5541. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k