Jövőre marad minden, vagy mégsem?
Vincze Feriék megnyerték a szezonzárót! Erről és a jövő évről beszélgettünk
2017-11-23
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
449639692
Napi oldal:
9214
Jelenleg:
373
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
a wales-i futam után
1. S. Ogier
Ford Fiesta WRC '17
215
2.
T. Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
183
3.
Ott Tanak
Ford Fiesta WRC '17
169
4.
J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
136
5.
Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC
118
6.
Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
95
7.
Juho Hanninen
Toyota Yaris WRC
71
8.
Kris Meeke
Citroen C3 WRC
70
9.
Craig Breen
Citroen C3 WRC
64
teljes táblázat
European Rally Championship
végeredmény
1.
K. Kajetanowicz
Ford Fiesta R5
145
2.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
121
3.
Bryan Bouffier
Ford Fiesta R5
84
4.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
73
5.
Marijan Griebel
Skoda Fabia R5
62
6.
Grzegorz Grzyb
Skoda Fabia R5
60
7.
Nikolay Gryazin
Skoda Fabia R5
59
8.
Nasser Al-Attiyah
Ford Fiesta R5
45
9.
Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
39
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2017
végeredmény
1.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
141
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
121
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
117
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
98
5.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
71
6.
Kazár Miklós
Ford Fiesta R5
59
7.
Ifj.Ranga László
Skoda Fabia R5
52
8.
Ifj.Kiss László
Ford Fiesta R5
48
9.
Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
41
9.
Trencsényi József
Skoda Fabia R5
41
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2017
a veszprémi futam után
1.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
81
2. Domonkos László
Mitsubishi Lancer Evo VII
67
3. Órai Balázs
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
61
4.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
54
5. Veréb Zoltán
Lada VFTS
33
6. Födő Imre
Lada VFTS
31
7.
Kelő-Gere László
Mitsubishi Lancer Evo VIII
29.5
8.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
28
9.
Kronome Ákos
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2017
a komlói futam után
1.
Csomós Miklós
Citroen C2R2
159
2.
Berényi László
Opel Adam R2
104,5
3. Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
86,5
4.
Ifj. Kanyik Antal
Peugeot 208 R2
74
5. Vizelli Károly
Lada VFTS
72
6.
Ifj. Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
50,5
7.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 R2
47
8.
Bodogán Ferenc
Lada 2105
43,5
9.
Hibján József
Citroen C2R2
40
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2017
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
129
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
126
4.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic
85
5.
Kovács Tamás
Trabant 750 GSX-R
79
6.
Schebek István
Lotus Elise
64
7.
Söjtöri András
Toyota MR2
58
8.
Lovász Kornél
BMW
46
9.
Balogh Tihamér
Suzuki Ninja ZX12R
39
teljes táblázat

jovore_marad_minden_vagy_megsem_3

A Vincze-Bazsó páros egész éves munkája a szezonzáróra érett futamgyőzelemmé. Első közös szezonjukban az év végi dobogó harmadik helyéről is beszélgettünk Ferivel:

Gratulálok az első bajnoki futamgyőzelmetekhez!
Melyik nehezebb? Elöl menni, vagy loholni mások után?
Jó a kérdésed! Igazából meg is lepett, hogy nem volt gond elöl menni és talán egyszerűbb is volt.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_5

Nem szeretek hátul menni és onnan gyorsítani. Főleg akkor nem, ha úgy érzem, már nem is nagyon tudnék gyorsulni, pedig mégis kellene. Most tudtunk elöl menni, az ötödik szakasztól már vezettük a versenyt és tudtam, ha úgy van, hogy egy kis előnyt ki tudunk autózni - amit sikerült is a sötétben - akkor egy kicsit vissza is tudunk venni a tempóból. Persze ennek meg az a hátránya, amit  már mindenki elmondott előttem, hogy ha nem a saját tempóját autózza az ember, akkor kicsit lanyhul a figyelem és könnyebb hibázni is. Szerencsére ez nem történt meg Egerben. Próbáltam maximálisan figyelni, attól függetlenül, hogy nem mentünk száz százalékon vasárnap. Sikerült, de még az utolsó rövid gyors előtt is izgultam. Már vezettünk, gondoltuk, ha nem hibázunk, akkor itt nem kaphatunk sokat, mégis izgultam. De amikor a célba értünk, akkor már tudtuk, hogy megvan.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_4

Igen, akkor találkoztunk is a beíróban, akkor is még azzal voltál elfoglalva, hogy át kell gurulni a céldobogón…
Nagyon boldogok voltunk ezzel az eredménnyel! Örülök, hogy ki tudtunk mozdulni az egész éves komfortzónánkból, a sok harmadik helyből… Persze a nagy riválisok nem voltak itt, de úgy érzem, hogy jó úton haladunk arra, hogy jövőre őket is meg tudjuk verni.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_6

A Vincze – Bazsó páros első szezonját futotta együtt és az első szezonját ezzel az R5-ös autóval.
Az abszolút harmadik helyen végezni egy olyan bajnokságban, ahol sok hasonlóan komoly autó között sok ügyes, tapasztalt, rutinos vagy éppen fiatal, feltörekvő pilóta van… azt hiszem erre joggal lehettek büszkék!
Voltak év közben elégedetlen időszakaink, de azt gondolom, van annyira maximalista a csapatunk, hogy ez így legyen, de ha mérlegeljük az évet, akkor igazából nem is tudom, hogy mit akarhattunk mi többet ettől. Nem lett volna fair, ha előrébb végzünk! Ezt érdemeltük meg idén.

2016-ban is harmadik tudtam lenni a Mitsubishivel, de idén sokkal több R5-ös autó jelent meg a bajnokságban, szerintem gyorsult is a mezőny. És ez a harmadik hely sokkal közelebb van az elejéhez, mint a 2016-os volt… Ott versenyről versenyre óriási lemaradásunk volt.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_2

A csapat is és én is elégedett vagyok az eredményünkkel.
Köszönöm a csapatnak, a fiúknak a munkát! Minden versenyen célba értünk! Persze, voltak kisebb-nagyobb gondjaink, de mindenkinek vannak/voltak. Ki nem estünk egyszer sem. Tudtuk hozni stabilan a harmadik helyet és a végére ez kellett, zárásra.
Remélem, hogy ez ad egy kis lendületet a jövő évre.

Látjuk már a 2018-as szezont?
Nagyjából igen! Ugyanez a felállás lesz. Mindenkinek az a terve, álma, hogy megpróbáljunk előrébb lépni.
Az autóval is barátkoztunk már, a csapat is összeszokott már. Mindenki tudja, ismeri a másik rigolyáit. Tudjuk, hogy mire kell odafigyelnünk és remélem, hogy úgy tudjuk elkezdeni az évet, hogy mindenünk összeáll. A beállításokkal is jóval előrébb járunk, mint tavaly. Az autót is jobban ismerjük.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_1

Könnyebb lesz már ezzel a megszerzett tapasztalattal versenyezni?
Persze! És persze biztos nem lesz könnyebb, mert a mezőny erős lesz, mindenki gyorsul, de magunkhoz képest könnyebb lesz.

Láthatunk még idén versenyezni?
Szilveszter Rallye-n mindenképp indulni szeretnék! A vándorserleget nem nagyon szeretném visszaadni. :) Tavaly nyertünk, itt van nálunk, jó lenne, ha maradna… :)
Szeretjük azt a versenyt, még akkor is, ha nem az a klasszikus rally. Egy év végi zárásnak tökéletes.
Igazából szlalom verseny, de én régen szlalomoztam, szeretem ezt is.
Nagyon sok induló van, nagyon sok néző. Nagyon jó a hangulata. Ott találkozunk!
 
Ez a hír most jelenik meg 2617. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
04 05 06 07 08 0910
11 12 13 14 15 1617
18 19 20 21 22 23 24
25 26 2728293031
01 02 03 04050607

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k