Jövőre marad minden, vagy mégsem?
Vincze Feriék megnyerték a szezonzárót! Erről és a jövő évről beszélgettünk
2017-11-23
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
459728614
Napi oldal:
10062
Jelenleg:
283
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
a ötödik futam,
az argentin verseny után
1. Sebastian Ogier
Ford Fiesta WRC '17
100
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
90
3. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
72
4. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
54
5. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
45
6. Kris Meeke
Citroen C3 WRC
43
7. Esapekka Lappi
Toyota Yaris WRC
40
8. J-M.Latvala
Toyota Yaris WRC
31
9. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
26
teljes táblázat
European Rally Championship
a második futam,
a kanári verseny után
1.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
76
2.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
35
3. Ricardo Moura
Skoda Fabia R5
30
4. Nikolay Gryazin
Skoda Fabia R5
30
5. Fabian Kreim
Skoda Fabia R5
26
6.
Chris Ingram
Skoda Fabia R5
18
7.
J-A. Suarez
Hyundai i20 R5
17
8.
Laurent Pellier
Peugeot 208 R5
15
9.
Fredrik Ahlin
Skoda Fabia R5
12
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a harmadik futam,
a belga verseny után
1. J.Kristoffersson
Volkswagen Polo R
75
2. Sebastian Loeb
Peugeot 208
66
3. Petter Solberg
Volkswagen Polo R
65
4. Andreas Bakkerud
Audi S1
61
5. Timmy Hansen
Peugeot 208
59
6. Mattias Ekström
Audi S1
59
7. Niclas Grönholm
Hyundai i20
37
8. Janis Baumanis
Ford Fiesta
32
9. Guerlain Chicherit
Renault Megane RS
27
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2018
a második futam,
a miskolci verseny után
1.
Hadik András
Ford Fiesta R5
74
2.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
55
3. Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
36
4.
Bodolai László
Ford Fiesta R5
30
5.
Kazár Miklós
Skoda Fabia R5
26
6.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
22
7.
Ifj.Kiss László
Ford Fiesta R5
22
8.
Trencsényi József
Skoda Fabia R5
15
9.
Lovász Pál
Hyundai i20 R5
14
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2018
a második futam,
a miskolci verseny után
1.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
60
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
58
3.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
36
4.
Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
32
5.
Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
31
6. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
24
7. Berki Gábor
BMW M3
16
8.
Kocsomba Károly
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
13
9. Órai Balázs
Subaru Impreza WRC
11
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2018
az első futam,
az egri verseny után
1. Tim Gábor
Opel Adam R2
47
2.
Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2
36
3. Ráti Gergő
Ford Escort Mk2
28
4.
Uveges Sándor
Lada VFTS
23
5.
Boroznaki Tibor
Citroen C2 R2
21
6. Dudás Gergő
Lada 21074
18
7. Molnár Ferenc
Lada 21074
14
8.
Zsebe Gábor
Skoda Felicia KitCar
12
9. Határ Attila
Peugeot 306 S16
12
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2018
az második futam után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
44
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
41
3.
Söjtöri András
Toyota MR2
35
4.
Simon István
Fiat X1/9
35
5.
Kovács Tamás
Speedcar GT
32
6.
Schebek István
Lotus Elise
64
7.
Vizkeleti János
Lotus Elise
85
8.
Becsics Brankó
Mazda Mx-5
46
9.
Dicsa Tibor
Volkswagen Lupo
39
teljes táblázat

jovore_marad_minden_vagy_megsem_3

A Vincze-Bazsó páros egész éves munkája a szezonzáróra érett futamgyőzelemmé. Első közös szezonjukban az év végi dobogó harmadik helyéről is beszélgettünk Ferivel:

Gratulálok az első bajnoki futamgyőzelmetekhez!
Melyik nehezebb? Elöl menni, vagy loholni mások után?
Jó a kérdésed! Igazából meg is lepett, hogy nem volt gond elöl menni és talán egyszerűbb is volt.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_5

Nem szeretek hátul menni és onnan gyorsítani. Főleg akkor nem, ha úgy érzem, már nem is nagyon tudnék gyorsulni, pedig mégis kellene. Most tudtunk elöl menni, az ötödik szakasztól már vezettük a versenyt és tudtam, ha úgy van, hogy egy kis előnyt ki tudunk autózni - amit sikerült is a sötétben - akkor egy kicsit vissza is tudunk venni a tempóból. Persze ennek meg az a hátránya, amit  már mindenki elmondott előttem, hogy ha nem a saját tempóját autózza az ember, akkor kicsit lanyhul a figyelem és könnyebb hibázni is. Szerencsére ez nem történt meg Egerben. Próbáltam maximálisan figyelni, attól függetlenül, hogy nem mentünk száz százalékon vasárnap. Sikerült, de még az utolsó rövid gyors előtt is izgultam. Már vezettünk, gondoltuk, ha nem hibázunk, akkor itt nem kaphatunk sokat, mégis izgultam. De amikor a célba értünk, akkor már tudtuk, hogy megvan.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_4

Igen, akkor találkoztunk is a beíróban, akkor is még azzal voltál elfoglalva, hogy át kell gurulni a céldobogón…
Nagyon boldogok voltunk ezzel az eredménnyel! Örülök, hogy ki tudtunk mozdulni az egész éves komfortzónánkból, a sok harmadik helyből… Persze a nagy riválisok nem voltak itt, de úgy érzem, hogy jó úton haladunk arra, hogy jövőre őket is meg tudjuk verni.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_6

A Vincze – Bazsó páros első szezonját futotta együtt és az első szezonját ezzel az R5-ös autóval.
Az abszolút harmadik helyen végezni egy olyan bajnokságban, ahol sok hasonlóan komoly autó között sok ügyes, tapasztalt, rutinos vagy éppen fiatal, feltörekvő pilóta van… azt hiszem erre joggal lehettek büszkék!
Voltak év közben elégedetlen időszakaink, de azt gondolom, van annyira maximalista a csapatunk, hogy ez így legyen, de ha mérlegeljük az évet, akkor igazából nem is tudom, hogy mit akarhattunk mi többet ettől. Nem lett volna fair, ha előrébb végzünk! Ezt érdemeltük meg idén.

2016-ban is harmadik tudtam lenni a Mitsubishivel, de idén sokkal több R5-ös autó jelent meg a bajnokságban, szerintem gyorsult is a mezőny. És ez a harmadik hely sokkal közelebb van az elejéhez, mint a 2016-os volt… Ott versenyről versenyre óriási lemaradásunk volt.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_2

A csapat is és én is elégedett vagyok az eredményünkkel.
Köszönöm a csapatnak, a fiúknak a munkát! Minden versenyen célba értünk! Persze, voltak kisebb-nagyobb gondjaink, de mindenkinek vannak/voltak. Ki nem estünk egyszer sem. Tudtuk hozni stabilan a harmadik helyet és a végére ez kellett, zárásra.
Remélem, hogy ez ad egy kis lendületet a jövő évre.

Látjuk már a 2018-as szezont?
Nagyjából igen! Ugyanez a felállás lesz. Mindenkinek az a terve, álma, hogy megpróbáljunk előrébb lépni.
Az autóval is barátkoztunk már, a csapat is összeszokott már. Mindenki tudja, ismeri a másik rigolyáit. Tudjuk, hogy mire kell odafigyelnünk és remélem, hogy úgy tudjuk elkezdeni az évet, hogy mindenünk összeáll. A beállításokkal is jóval előrébb járunk, mint tavaly. Az autót is jobban ismerjük.

jovore_marad_minden_vagy_megsem_1

Könnyebb lesz már ezzel a megszerzett tapasztalattal versenyezni?
Persze! És persze biztos nem lesz könnyebb, mert a mezőny erős lesz, mindenki gyorsul, de magunkhoz képest könnyebb lesz.

Láthatunk még idén versenyezni?
Szilveszter Rallye-n mindenképp indulni szeretnék! A vándorserleget nem nagyon szeretném visszaadni. :) Tavaly nyertünk, itt van nálunk, jó lenne, ha maradna… :)
Szeretjük azt a versenyt, még akkor is, ha nem az a klasszikus rally. Egy év végi zárásnak tökéletes.
Igazából szlalom verseny, de én régen szlalomoztam, szeretem ezt is.
Nagyon sok induló van, nagyon sok néző. Nagyon jó a hangulata. Ott találkozunk!
 
Ez a hír most jelenik meg 2890. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
14 15 16 17181920
2122 23 24252627
28 29 30 31 010203
04 05 06 07080910
11 12 13 14 151617
2018.05.20-21.

részletes infóink
2018.05.17-20.

részletes infóink
2018.05.18-19.

hivatalos honlap

eredmények
2018.05.19.

hivatalos honlap
2018.05.19-20.

facebook esemény
2018.05.25-27.

részletes infóink
2018.05.26.

hivatalos honlap

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k