Félévnél járunk, a 8 futamnak lement a fele. A két murvás versenyből is már csak egy van. A legutolsó versenyt a Spitzmüller Csaba - Kazár Miklós páros nyerte Toyota Corolla WRC-vel.
Kazár Mikit kérdeztem…
Hogy éreztétek Magatokat a versenyeken?
Erre mondják azt, ha valami rosszul kezdődik, akkor még jól is végződhet.
A mi évünk rosszul kezdődött, a teszt nem volt az igazi, aztán Egerben nem voltunk nagyon elájulva az autótól, többre számítottunk. A miskolci futam igazi csalódás volt, hazai pályán különösen szerettünk volna jó eredményt elérni, onnantól pedig mintha már minden klappolna.
A csapat egyre jobban összekovácsolódott, mindenki tökéletesen végzi a munkáját.
Mennyivel vártatok jobb eredményt Egerben?
A dobogón szerettünk volna végezni, én legalábbis ezt vártam :)
Spiciben volt egy kis pesszimizmus, bennem semmi. Aki ismer tudja, a pesszimizmus nem az én világom.
Szombathelyen is tudtam, hogy megverjük Tagai Tomiékat. Nem tudom miért, de éreztem.
Miskolc után szó volt róla, hogy annyira nem tetszett az autó, hogy talán még csapatot is váltotok.
A kassai teszten már érezni lehetett, hogy tényleg odateszik már magukat az olaszok.
Miskolc után azt ígérték, hogy nagy lesz a változás, mi mondtuk, hogy kíváncsian várjuk.
Az az igazság, hogy mindenki hibázhat.
Az olaszok azt hitték, hogy ugyanaz van itt, mint 5-6 évvel ezelőtt…
Azóta már az ellenfelektől kezdve és maga a sport is nagyot lépett előre.
A murvát vagy az aszfaltot érzi jobban a sofőröd a WRCvel?
Meglepően jól mentünk murván, nagyon élveztük. Igazából nem is nagyon gondolunk még az aszfaltra, hisz Veszprém van az orrunk előtt.
Úgy érzem, hogy mind a kettő egyformán jól megy.
Spici azt mondta, hogy a Veszprém Rallye után, amikor már nagyon sokat mentünk keresztbe, akkor nézzük majd meg, hogy fog utána aszfalton menni. Szerinte sokkal jobban.
A WRChez kellenek a kilométerek…
Minden autóhoz. Nézd meg Spici N-es évadjait! Az első évben volt még sok elveszett pont, viszont a második évben csont nélkül nyerte a bajnokságot…
Nem is tudom mikor volt olyan, hogy valaki 140 pontot szerezzen…
Veszprémben hasonlóan jó eredményt vártok?
Mindenképpen!
Az autón már nem lehet húzni, ugyanezt a top autót hozzák el.
A szombathelyi első helyet sikerült kellőképpen megünnepelni?
Igazából most ünnepeltük a napokban, az RSB ülés után.
Az hogy van ilyenkor, mikor megváltozik egy végeredmény?
Kupát cseréltek, vagy mi történik?
Én odaadom Tagai Robinak, az biztos. :)
De különben nem tudom. Gondolom az MNASZtől kapjuk meg a győzelmi serleget.
Senkinek nem ígértünk győzelmet, bár titkon Szabady Leventének én három futamgyőzelmet mondtam…
Akkor még kettővel adósok vagytok.
Az év végén egy dobogós hely, ezt írtátok elő célnak.
Igen. Folyamatosan változik a világ. Most például a dobogón állunk, két hét múlva pedig ki tudja. Nagyon közel vannak előttünk is, mögöttünk is.
Eljutott ez a WRC-s mezőny arra, hogy a rajttól az utolsó gyorsasági utolsó kanyarjáig padlón kell menni. Nincs már az, mint régen volt, hogy van két-három top autó, ha valaki előnyhöz jutott, arra rá lehetett ülni. Itt ez már nem lehet. Nem fér bele egy megcsúszás, nem lehet hibázni és az ellenfelek sem hibáznak. Nagyon érdekes így versenyezni.
Mi újság a quadozással? Van rá elég időd?
A SuperMoto bajnokságban nem sikerült elindulnom, de az autocross bajnokságban futó kupában eddig három versenyből hármat megnyertem.
Szombathely tréningjéről is ellógtam, két perccel a rajt előtt értem Nyírádra, felpattantam és GO, irány a döntőbe :)
Most ugyanez lesz, csak Mezőtúron.
Spici mindig lassít, kéri, hogy ne menjek gyorsan és megígértette velem, hogy minden verseny után azonnal hívjam amint tudom, hogy egyben maradtam e…
Pedig nem ész nélkül megyek
Régi nagy vágyam, hogy salakmotor pályán bizonyítsak és legyőzzek egy salakmotorost.
Adorján Zolit szemeltem ki magamnak, de még nem sikerült összecsapnom vele, nemrég Debrecenben egy bemutatón sikerült már elkapnom egy salakmotorost. Tudok quaddal olyan gyorsan menni, mint egy motoros…
Ugyanazok a partnerek segítik a quadozásod, akik a rallyversenyzéseteket?
Van aki erre is áldoz. Az Euro-Norp Harcon, Mammut, FTL-LOG.
De a többiek továbbra is segítenek nekünk a rallyban: Mega Kft, Szemerey Transport Rt, Jánosik és Társai Kft., GBP-TEX Kft., Auctus, Gulyás Nagykereskedelem, Steelvent.