HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Keleten a helyzet változatlan
Hideg Krisztiánék lett futama nem úgy sikerült, ahogy szerették volna
2015-02-12
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681191764
Napi oldal:
41877
Jelenleg:
1321
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

keleten_a_helyzet_valtozatlan_1

Hideg Krisztián Kerék István navigálása mellett a második ERC futamát teljesítette Lettországban. A kaposvári pilóta nem volt teljesen elégedett:


Teljesen új volt számotokra ez a verseny. Hogy tetszettek a pályák?
Itthon megnéztünk belső felvételeket, akkor egyszerűnek tűnt. Aztán mikor odaértünk, akkor rájöttünk, hogy nagyon bonyolult pályák, az ’egyszer felírod - egyszer leellenőrzöd’-ből nem lett igazán jó az itinerünk. Ha ugyanazok lettek volna az időjárási viszonyok, akkor nem lett volna gond. A versenyre teljesen megváltoztak a körülmények. A korábbi tökéletes, hó borította jeges szakaszokból szombatra latyak, vasárnapra igai baltikumi hószakadás esett ránk és Rád is.
 
Sokkal többet vártam ettől a versenytől. Élményben mindenképp.
De ahogy korábban is, most is Keleten a helyzet változatlan.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_4
 
A shakedown-on jól szerepeltetek. Abszolút 11. időt mentetek.
1.1-es turbónyomással… Ez csak másnap reggel derült ki, amikor leloggoltuk a Mitsubishi computerét. Nekem nem tűnt fel, hogy gyengébb az autó, pedig 50-60 lóerő hiyánzott. Ezt én is észre vehettem volna. Nem ültem benne a Jänner óta. Utolsó pillanatban lett kész, elvittük futómű állításra. Otthon megnéztük, ott még meg volt a maximális turbónyomás. Érthetetlen számomra. Amire a tesztre odaértünk, addigra egy csatlakozóról lecsúszott a vezeték. Vagy a gépátvételen csúszott le, vagy lehúzta valaki. Ezt már sosem tudjuk meg.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_2
 
Nem Nektek kellett volna elöl indulnotok a kvalifikációs eredményetek alapján, mégis Ti söpörtétek az utat…
Emiatt nagy köszönettel tartozunk Neked is… Ott álltál, végigfotóztad a rajthelyválasztót és látod, hogy nem vagyunk ott, de nem dobtál ránk egy SMS-t…

keleten_a_helyzet_valtozatlan_3
 
Elöl álltam, azt gondoltam ott vagytok valahol a tömegben. Amikor a neveteket szólították, csak akkor derült ki számomra, hogy nem vagytok ott. Ne haragudj, ha így gondolod, hogy az én hibám.
Elkerülte a figyelmünket. Azt hittük, hogy majd a rajceremónián lesz. Kicsit jobban oda kell figyelnünk a dolgokra.
Nagyon nagy hendikep volt elöl menni, az már egyszer biztos. Jobb lett volna kizáratni magunkat a kvalifikációról, mint Duduék és akkor kaptunk volna mi is egy nagy büntetést, hogy hátrébb megyünk, az összkerekesek végén.
 
Keleten a helyzet változatlan. Sok furcsaság volt ezen a futamon.
 
Folyamatosan jöttetek föl. A második körben, mikor már nem kellett takarítani, elfogadható időket írtak a nevetek mellé.
Amikor az első három gyorson kapsz 3 és fél percet a kategóriától, akkor szar érzés látni azt, hogy a végén másfél perccel mennek már csak előtted. Ez van. Verebek voltunk. Hibáztunk és a körülöttünk lévő emberek is.
 
A negyedik gyorstól már jót tudtunk autózni, az rendben volt. Az ötödik szakaszon ránk szakadt egy hóvihar, a sötétben ez életveszélyes volt. Így alakult ki a kategória 7.helye az első nap végére. Innét kellett  feljönnünk.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_5
 
A turbónyomás sem volt a legjobb. Elsőnek menni és 60 lóerővel kevesebb volt a kocsink a kelleténél. Ezzel a két dologgal már nem tudtunk mit kezdeni.
 
Ha csak a másnapot nézzük csak, akkor egy kategória 3. idővel kezdtünk, aztán negyedik-ötödik időket autóztunk. A helyiek nagyon képben voltak, főleg ez a Plangi srác. Ott valami nagyon nem volt oké, vagy nagyon oké volt.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_6
 
Már volt rendes turbónyomásunk vasárnapra, nem nekünk kellett takarítanunk, de már nagyon csak a Kabacinski volt előttünk látótávolságon belül, őt meg is előztük, Duduék több, mint két percre voltak. Arra már nem volt esélyünk, hogy őket elkapjuk, nem is kellett kiautóznunk magunkat. Még így is elég jó időket tudtunk menni.
Igazából ezek már csak itthon derültek ki, amikor elkezdtem elemezni a versenyt. Ott el voltunk keseredve, de nem volt ez annyira rossz. Nem vagyunk annyira esélytelenek, mint ahogy ezt a verseny mutatta. Sikerült jól alkalmazkodni a versenyhez.
 
Az északír futam előtt teszteltek?
A Jänneren összetörtük, ezért sem tudtunk most menni a futam előtt az autóval. De szerintem az ír futam előtt sem tesztelünk. 15 éve versenyzek már Mitsubishivel. Nincs rajta mit tesztelni. Nem a teszt hiánya volt ezen a versenyen sem a probléma forrása.

a csapat partnerei:

Keleten_a_helyzet_valtozatlan_1
 
Ez a hír most jelenik meg 2751. alkalommal
Share |
2015-02-06
Lettország, Liepaja • külföldi rally
2015.02.06-08.
European Rally Championship 2015
Rally Liepaja 2015
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k