Kellett egy hátsókerekes!
Béres Józsi szerint a hóban csak hátul hajtóssal érdemes autózni
2014-08-26
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
499426792
Napi oldal:
4582
Jelenleg:
263
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam
E-maki webáruház

World Rally Championship 2019
végeredmény
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
263
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
227
3. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
217
4. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
102
5. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
102
6. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
98
7. J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
94
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
89
9. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
89
teljes táblázat
European Rally Championship
végeredmény
1. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
141
2. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
132
3.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
116
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
75
5. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
52
6. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5 Evo
39
6. Nasser Al-Attiyah
Volkswagen Polo GTi R5
39
9. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
végeredmény
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
211
2. A. Bakkerud
Audi S1
211
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
199
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
186
5. T.Timerzyanov
Hyundai i20
142
6. Janis Baumanis
Ford Fiesta
137
7. Anton Marklund
Renault Megane RS
119
8. Liam Doran
Audi S1
114
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
109
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
175
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
125
3. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
125
4.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
114
5.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
61
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
59
8. Bodolai László
Skoda Fabia R5
43
9. Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
végeredmény
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
164
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
148
3. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
129
4.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
105
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
86
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
78
7. Berki Gábor
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
32
8. Tajmel Tibor
BMW
30,5
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
végeredmény
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
67
2.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
47
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
4.
Márta János
Peugeot 208 R2
30
5.
Hibján József
Peugeot 208 R2
22
6.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
20,5
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
19
8.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
11,5
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
1,5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Rácz Tibor
Lada 21011
30
4. Gyenes András
Lada 2101
28,5
5. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
6.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
7. Hoffer Zsolt
Opel Kadett GSi
20
8. Csoma András
Ford Escort RS2000
17,5
9.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
17
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
151
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
121
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
104
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
87
6.
Pintér Máté
BMW
58
7.
Pap Csaba
Arcobaleno
56
8.
Pintér László
BMW
47
9.
Kovács Tamás
Trabant / 750 GSX-R
38
teljes táblázat
Kérlek jelentkezz be, ha hozzá akarsz szólni!
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 391 hozzászólás • 20 oldal
391. • 2019-02-20 18:42:21
Herczig riporthoz:
Gondolom, sokan vannak úgy, hogy utálták Herczig Norbit. Én is...
Azt is gondolom, hogy azok is sokan lehetnek, hogy ellenzékből hívekké váltak, látva az évek során az asztalra letett teljesítményét, és hozzáállását. Én is...
Most csak két, látszólag jelentéktelen momentumra szeretném felhívni a figyelmet a riport kapcsán.
1.) A jobb kezén karikagyűrűt visel...
2.) Nem farmerban van...
390. • 2019-01-16 21:45:38
A segítségeteket szeretném kérni!
A lányom ebben a hónapban ünnepli a 18. születésnapját és nagy Lada drukker. (Csakúgy, mint én 🙂 ) Szeretnénk csinálni neki egy bulit (garázspartyt/autóspartyt), ahol egy verseny Lada lesz az egyik szereplő. A helyszín Szolnokon lenne, Tenyőszigetben, a Nairam hotel (horgász versenypálya) környékén. A tiszteletteljes kérdésem az, hogy egy január 27-i vasárnap délelőttre (kb 10 óra) akinek lenne lehetősége ki tudna e jönni egy Ladás autós-felvonulás szerű eseményre. Természetesen önzetlen segítségre számítok. 🙂 Lesz egy sátor felállítva, ahol hidegtálas-svédasztalos étel-ital fogyasztás lesz a résztvevőknek.
Visszajelzéseket Messengeren, vagy emailbeln (zoltantiger77@gmail.com) várok.
Köszönettel: Zoltán Tiger
389. • 2018-04-23 19:33:37
Drift:

"...csinos csajok..." DuEn! Most ezt komolyan gondoltad? Ha valakit érdekel részletezem...

Ha már a driftnél tartunk egy rallye oldalon: A rallye magyarul, "megbízhatósági" túra verseny. Kíváncsiságból a minap elmentem egy drift bemutatóra, versenyre(?) (AMTS 2017). Rallis szemmel ennyi pusztulat sz@rt ritkán látni egy kupacban. A legtöbbje nem bírt ki 5 percet azon a teljesítményen, amit büszkén hangoztatnak. Ezek az autók egy dologra alkalmasak, tojásfőzésre, de arra nagyon.
mosolygok mosolygok
A csajok meg kb. azon a színvonalon vannak, amin a technikájuk...
388. • 2018-01-08 20:56:33
Tisztelettel kérdezem, hogy ebből az 1.000.000 képből nem akarsz véletlenül egy limitált kiadású puzzle-t készíttetni és a Shopban eladásra kínálni? Köszi
387. • 2017-11-27 21:53:29
A főoldalon megjelent közlekedésbiztonsággal kapcsolatos videóhoz:
Minden tiszteletem Pintér József úré. és a Veszprémi Rendőrkapitányságé, hogy elkészítették és közzé tették ezt a videót. Ezzel, véleményem szerint többet tettek a normálisan közlekedők érdekében, mint az ORFK összesen az elmúlt években. Gondolom, hogy mindezt azért tették, mert úgy érezték, hogy valamit mégis csak lépni kellene a mai közlekedési morál javításáért. Jól gondolták, de egy baleseti helyszínelő, és egy megyei kapitányság is kevés ahhoz, hogy a figyelem felhívásán túl érdemlegesen tegyen az ügy érdekében. Mit, és mégis kinek kellene tenni akkor? Rövidtávon, szerintem mindent elsöprő, országos "agymosó" médiakampányra lenne szükség (hasonlóan a gyógyszergyárakéhoz), hogy felébredjenek az emberek. Vasszigor kellene az utakon a rendőrség részéről a telefonálók, gyorshajtók, agresszíven vezetők, záróvonal átlépők, nem indexelők, önkényesen parkolók, összefoglalóan azok ellen, akik semmibe veszik közlekedő társaikat, fittyet hánynak a közlekedés és az együttélés legminimálisabb szabályaira is. Ez lenne a minimum, de nem rejtem véka alá azt a személyes véleményem, hogy sokat javíthatna az is a helyzeten, ha egyes járműtípusok vezetőit pszichológiai vizsgálatnak vetnék alá. Kettőt lehet találgatni… igen, a BMW-re, az Audi-ra, illetve úgy általában a SUV-ok vezetőire gondoltam…
Hosszútávon ott lehetne tenni a legtöbbet, ahol a fejekkel foglalkoznak, azaz az iskolákban.

Az illetékesek munkájával, felelősségével kapcsolatban azon is el lehetne gondolkodni, hogy hogy lehet az, hogy 1980-ban e témában sokkal előrébb jártunk, mint ahol most tartunk? Íme, egy közlekedésbiztonságról szóló film abból az időből.

https://www.youtube.com/watch?v=kM-5kMebAzk

…és nem gondolom, hogy az autóversenyzők, vagy általában az autósport szerelmesei, mint a sebesség megszállottjai lennének a fő bűnösök. Én emlékszem egy itt, ezen az oldalon néhány éve megjelent felhívásra, amelyben az autópályák felső sebességhatárának megemeléséért kampányoltak, és pont a versenyzőtársadalom volt az, amely szinte egy emberként tiltakozott ez ellen.

Szóval, lenne feladat, hajrá illetékesek!

386. • 2017-04-28 17:58:04

Egy komment a cikk után:

"NAV munkatársként-de most kizárólag magán személyként- izgalommal,és érdeklődéssel olvastam amiről már rég tudunk:
A motorsport pénzügyi része csalásra,a költségvetés lehúzására,becsapására,áfa "okosságokra" épül.
Látókörünkben épp úgy a nagy-ismert csapatok,mint a kis teamok is benne vannak.
Korábban gyakori volt a biztosítási okosságok is,jó alkatrészek le,töröttek fel minden edzés,verseny előtt.
Szinte mindenhol tapasztalható az irreális túlszámlázások,szponzor/1% adó visszaélések.
Ebben ludasak a nagy cégek is,akik szponzor pénzeket adják,és természetesen visszaosztást kérnek és kapnak.
A cikkben szereplő példánál maradva,miután a T.ügyfelek beadják a "tuning" költségét,megkeressük "versenyzőként" a számlát/ajánlatot kiadót,nekünk mennyiért csinálnák...rendszerint tized(!) árat kapunk.Ez már elég .
Felhívnám a figyelmet,hogy az ilyen szintű költségvetési csalásért kb 6-10 év börtönt lehet kapni."

Egy másik, hogy nem eszik olyan forrón a kását...

""Felhívnám a figyelmet,hogy az ilyen szintű költségvetési csalásért kb 6-10 év börtönt lehet kapni."

Én meg felhívom a figyelmedet arra, hogy ha elég sok pénzt ellopsz és marad ügyvédre, akkor lóf***t sem kapsz, pl. Győzike.
Questor
K and H bróker
Stb.

Sajnállak téged, dolgozol keményen, hogy elkapjátok ezeket a csalókat, a bíróságon meg jogszolgáltatás keretében elengedik őket egy kis ejnye-bejnyével.

385. • 2017-04-27 22:07:57
Köszi.Ez így korrrrrrekt! kacsintok
383. • 2017-04-27 13:09:02
szia, köszi az észrevételt
ilyen az, amikor a versenykiírásból ír az ember valamit...
382. • 2017-04-26 22:50:02
Duen!
Jó dolog ez a tájékoztató "itiner". Csakhogy az első R2 versenyző 7:00-kor jön ki a a PF.-ből. Vagyis 6:35-kor még biztos, hogy nem lehet a szervízparkban. Kb. 36-38 perccel egész nap el vagy csúszva a R2 időbeosztásával. kacsintok
381. • 2017-04-26 19:32:33

Rokon történet:

http://totalbike.hu/sebessegoltara/2017/04/26/igy_zajlott_a_magyar_superbike_per/?cp=1#comment

380. • 2017-04-04 19:50:02

Csalódtál DuEn? Nem mondod!?
18 év után?
18 év alatt nem jöttél rá, hogy ezek az Oaklay-t is részletletagadásra veszik, hogy nem az jellemző rájuk, hogy két szalmaszálat keresztbe téve valamicske hasznos dolgot csináljanak?
Értéket teremtsenek és ebből következően értékeljék azt, aki munkával keresi a betevőt?
Nem válaszoltak? -ugyan már! manapság így megy ez, mit csodálkozol? Ez a rallye... IS!
Beszélj Irénkével, gyógyítsd a lelked. Tőle még vettünk képeket...
Sajnálom, és tisztelet a kivételnek.

379. • 2017-03-23 16:38:04

Az igaz, hogy nem mondta, hogy az elejében fog menni, de ez azért tőle elvárható lenne itthon (technika, rutin, anyagi háttér stb. alapján).
A magabiztosságát nem tartom ilyen formában megalapozottnak, mert a vb-s szereplését, hogy finoman fogalmazzak, nem a harciasság meg a szakadó ing-gatya jellemezte. A technikáról, meg az emberről is a harcban derül ki igazán hogy mire lehet tőle számítani.
Azzal, hogy ott lesz az ORB-ben, mindenképpen emeli az esemény fényét, csak aztán majd nehogy számolni kelljen a nyilatkozataiban a "volna" szavakat, mint ahogy eddig is kellett...
Nyugtával a napot...
kacsintok

Kérdés:
Itthon mehet Hankook-kal? -amit ismer...

378. • 2017-03-23 11:51:11
6 VB-s versenyen beért tavaly van benne versenykilométer, és valószínűleg ismeri is már eléggé az autót a gumikat. Sehol nem írta hogy mindez egyenlő azzal hogy elsők lesznek, vagy az elejében fognak menni :)

Az biztos, hogy ahogy néztem kevesebb logó került fel az idei kocsijára, részben lehet a fehéredő gazdaság miatt van, de ami talán fontosabb, hogy a tavalyi évvel ellentétben az idén a Hankook (és a Pirelli) már nincs ott a VB-n a regisztrált gumimárkák között, magyarul nem indulhatsz olyan gumival, és a Hankook az egyik legnagyobb támogatója Friciéknek a Ford Petrányi mellett és a He-Do mellett....(legalábbis logóméret alapján :D erre gondolnék)
377. • 2017-03-21 18:50:11

"Van bennünk bőven kilométer, ettől egyáltalán nem kell félnünk...
...Az autót jól kiismertük az utóbbi időben, belaktuk, mindent tudunk róla. Egy nagyon megbízható technika, amivel élmény minden egyes versenykilométer..."

Frici optimizmusa és magabiztossága a régi! Hajrá! –majd
figyelünk, aztán értékelünk... Fricit is... Nyugtával dicsérd a napot!

"Egyáltalán nem bánjuk, hogy itthon indulunk, mert nagyon
hiányzott a magyar közönség, a nézők szeretete. A vb futamokra is
sokan elkísértek minket, de azért itthon mégis más érzés
versenyezni" – mondta Turán Frigyes.

Magyarra fordítva: nem jött össze a lóvé a VB-re. Fehéredik a
gazdaság...

forrás:
http://www.miskolcrally.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=507:hianyzott-a-magyar-nezok-szeretete&catid=10&Itemid=101

kacsintok

376. • 2016-09-23 18:07:48

Megnézve a Jana videót, és látva, hogy a hidas előtti J2 (nekem volt) le volt lassítva (előtte egy lassítóval), az a véleményem, hogy aki odatette azt a lassítót, az egy kretén, rallye gyilkos! De az egyetemlegesen biztos, hogy anno a dobálós úton, ott nem látott autót elfordulni. Pl. széria Zsigát, vagy Trabantot. Pedig mi volt az, a mai aszfalthoz, no meg a mai technikához képest...

375. • 2016-05-27 21:33:03
Jól látod Mester!
Akárhogy kutakodok a porosodó fotóim között, nem találok ilyen jellegű emlékeket.
Anno meg nem fordult volna a fejünkben, hogy egy szlovák rendszámú, francia autóval, olasz gumikon, Királyszentistván határában "élményautózós" sátortáboros partit adjunk.

Bár az is igaz, hogy semmi okom/jogom nem is lett volna ilyesmire.
Pl. sosem voltam hétszeres Magyar Bajnok (hogy más egyéb "apróságot" ne is említsek......) kacsintok
374. • 2016-05-27 20:40:40

Hillman!

Ez ám a rallis élet! -meg a lényeg!

http://www.duen.hu/userfiles/image/160527_Janika_a_PIRELLIseknek_osztotta_az_elmenyt/janika_a_pirelliseknek_osztotta_az_elmenyt_1.jpg

Emlékszel Te ilyenre a nyolcvanas évekből?
mosolygok

"A jó lovas katonának de jól vagyon dolga:
Eszik, iszik a sátorba, semmire sincs gondja.
Hej, élet, be gyöngy élet, ennél szebb sem lehet,
Csak az jöjjön katonának, aki ilyet szeret."

mosolygok
372. • 2016-01-27 18:20:03
Szia Ádám!
A 280 végű mobilszámod még működik?


Egyébként az FIA-nak nem tudom van-e erre embere, de egyszer eurospoton mutatták, hogy a gyártónál (nem tudom most melyik volt, talán a sparco) bábukra húzzák az overálokat és felgyújtják, hogy a szabályokban foglalt x. másodpercig megvéd-e tűz ellen.

Nem tudom milyen speciális anyaggal kezelik ezeket a szöveteket, de azért azt eltudom képzelni hogy 10-15 év alatt esetleg romlik a minősége és nem fog kibírni x, hanem csak x/2 másodpercet.
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 391 hozzászólás • 20 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
18 19 20 212223 24
25 26 27 28 29 30 01
02 03 04 05 06 0708
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k