LCH Tavaszi LADA találkozó
Keményebben, durvábban!
Bútor Robi a veszprémi futam előtt
2011-07-07
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
684998717
Napi oldal:
99381
Jelenleg:
1026
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

thumb_kemenyebben_durvabban_5A bajnokság második murvás futama előtt Bútor Robival beszélgettem arról, hogy vajon mennyire elégedett a legutóbbi ötödik helyezésükkel és hogyan is készülnek a hétvégi futamra, milyen célokkal vágnak neki.

Milyenek az első tapasztalatok a S2000-essel a murvás pályákon?
A Bükfürdő Rallye-n mentem először ilyen autóval murván, de az biztos, hogy sokkal nagyobb élmény volt, mint egy kétkerekessel, hiszen ezzel azért sokkal barátságosabbnak tűnik a murva. A verseny elég vegyesen sikerült számunkra, leginkább a gumiválasztásaink nem bizonyultak jónak, néha kicsit lőttünk mellé, máskor nagyon és ez az időeredményeinken nagyon meglátszott. Próbáltam javítani azon is, hogy ne legyen bennem az a túlizgulás, túlfeszülés, mint a sikertelen miskolci futamon, és most, mintha átestem volna a ló túloldalára! Nagyon könnyedén álltam a versenyhez, minden rendben volt, tudtam aludni, nem volt gyomorgörcs… viszont úgy gondolom, hogy kicsikét lassabban mentem, mint ahogyan valójában menni tudok! A bükfürdői pályákon nagyon kijött az N-esekkel szembeni végsebességbeli hátrány is, főképp a második napi szakaszokon, de azt már az év elején is tudtuk, hogy ez a 175 km/h-s végsebesség kevés lesz ezekre a pályaszakaszokra, egyszerűen most túl kellett élni ezt a versenyt!

kemenyebben_durvabban_6

Ötödik helyen végeztetek, elégedett vagy ezzel?
Célba értünk, és ebből a szempontból azt mondhatom, hogy sikeres volt ez a verseny számunkra, valamint pontot is szereztünk, így ezzel a bajnokságban meg tudtuk tartani a harmadik helyünket, ami nagyon fontos volt számunkra.

kemenyebben_durvabban_7

Túl vagytok a Veszprém Rallye előtti teszten is, milyen volt?
60 km-t mentünk az autóval, az elsődleges cél az volt, hogy megpróbáljuk kijavítani azokat a hibákat, amelyeket a bükfürdői futam külső felvételeinek megtekintése után láttunk. Jó összehasonlítási alap visszanézni az ilyen külső felvételeket, egymás után látjuk a négy S2000-es autót. A felvételek alapján láttuk, éreztük, hogy mi miben voltunk rosszabbak, hol hibáztunk és most a teszt folyamán ezeken próbáltunk változtatni. Azt gondolom, hogy az autó jelentősen jobb lett és talán most én is jobban érzem magam benne, bár ez annak is betudható, hogy a szombathelyi pályák sosem tartoztak a kedvenceim közé, ellenben ezekkel a veszprémi szakaszokkal. Ráadásul pont a Sólyi erdő gyorsasági szakasz egy részén teszteltünk, ami valójában a szívem csücske! Jót teszteltünk, rengeteg élménnyel gazdagodtam, egy igazán szenzációs nap volt és már ezért megéri csinálni ezt, mert élveztem minden pillanatát!

kemenyebben_durvabban_1

Milyen az autó? Nagyon jó?
Én nagyon jónak érzem, minden szempontból úgy látom, hogy tökéletes! Az idő a nagy kérdés, hogy mennyire leszünk gyorsak a többiekhez képest, ez viszont majd csak a versenyen fog kiderülni. Hogy érzésre milyen? Nagyon sokat mentem kétkerekessel, amihez képest szenzációs érzés, borzasztóan bátran lehet vele menni, nagyon jól viselkedik az ugratókon, hajt mind a négy kerék, ami megadja a sebességet is, a kanyar kimeneti ívén is tudunk gyorsan menni, nem csak a bemenetin. Szenzációsan jó, az biztos, de ebből még semmiféle tanulságot nem lehet levonni, egyrészt mert a többi S2000-esben is iszonyatosan jó pilóták ülnek és mindenki gyors, ez már kiderült az elmúlt futamok során, másrészt az N-es élmezőny is bebizonyította, hogy ott is nagyon jó pilóták és jó autók vannak. Az időeredményeinkről így nem tudok most mit mondani, de az biztos, hogy nagyon jól érzem magam benne és sokkal bátrabban mentem, mint a Bükfürdő Rallye-n.

kemenyebben_durvabban_2

Azt "ígérted" a bükfürdői futam után, hogy Veszprémben sokkal keményebben, durvábban fogsz menni…
Abszolút így gondolom most is, szeretnék keményebben menni! Úgy gondolom, hogy a miskolci hibázás után túl óvatosra vettem a figurát és most szeretném ezt ledobni, ugyanolyan felszabadultan menni, ahogy én azt szeretem és ahogyan én szoktam. Fejben is úgy készülök, hogy szeretnék bátran menni és élvezni minden pillanatát, ha pedig ez sikerül, akkor szerintem az eredménnyel sem leszek elégedetlen!

kemenyebben_durvabban_3

Milyen helyezéssel lennél elégedett?
A legelégedettebb mindenképp a győzelemmel lennék, mert Eger óta ennek a közelébe sem sikerült menni. Bízom benne, hogy nagyon elől tudunk végezni. Az első háromban kell ott lennünk ahhoz, hogy utána azt tudjam mondani, hogy "igen, elégedett vagyok". Önmagammal szemben mindenképp ez a cél, nagyon hiányzik már, hogy újra odaálljunk a dobogó tetejére! Az önbizalmamnak is, a csapatnak is és mindenkinek ez esne a legjobban.

kemenyebben_durvabban_4

Milyenek a pályák?
Az igazi ralipálya szerintem csak a Sólyi erdő, a királyszentistváni megosztja a véleményeket, nekem sem tartozik a kedvenceim közé, az inkább szlalomos, prológjellegű gyorsasági. A vigántpetendin nagyon sok a hosszú egyenes szakasz, az egy gyors pálya. A szentgálin évekkel ezelőtt - '97-ben, '98-ban - mentem már, az is eléggé gyors típusú, igazi ralipályának mondható. A reptér pedig megint inkább a hosszú egyenesekkel jellemezhető, nem igazán az én stílusom. Vegyesek ezek a gyorsok, nekem mindenképp a Sólyi erdő a leginkább tetsző, valamint a nagylőtéri volt, de az sajnos most sem szerepel a programban. Ha a három sólyi gyorson úgy tudok menni, ahogyan szeretnék, akkor már elégedett leszek… azt gondolom!

solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_1

A csapat támogatói:
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_2
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_3
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_6
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_7
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_8
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_9
solberg_autojaval_a_bajnoki_cimert_10

 

Ez a hír most jelenik meg 3901. alkalommal
Share |
2011.07.08-10.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Veszprém Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k