LCH Tavaszi LADA találkozó
Kőváry Pumával
pécsi hegyiverseny
2003-05-27
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
684840663
Napi oldal:
72629
Jelenleg:
1076
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Barna! Tudósíts minket! Csinálj Magaddal egy riportot, ha már újabban a rallyversenyeken diktafonnal a kezedben riporteresdit játszol...

Hétvégén PÉCS!
A legkomolyabb történet eddigi életünkben. Egy kis Pumázás, ha Isten is úgy akarja, össze fog jönni. Bízunk benne, hogy megálljuk a helyünket, és nem az első kanyarban a szalagkorlátra felkenődve nézzük tovább a versenyt...

Tudni kell, hogy a Pintér BMWje a letét és nem igazán szeretném, ha busszal, vagy vonattal menne haza. Tehát halált megvető bátorságra és Ragnotti meghazudtoló módon való közlekedésre ne számítsunk életünk első hegyiversenyén, ahol az eddigi legerősebb autóval közlekedünk.

Habár a motorja kicsikét gyengébb, mint a trabanté, ezt azért az első rábaringi nekifutásnál kiderítettük... :o)

Mindenféleképp nagyon készülünk rá, az elmúlt két hónapban szinte minden hétvégémet lent töltöttem Pécsen, Keso barátunkkal, aki mondhatni hóna alá kapott és segít kibontakoztatni pályaversenyzős tudásomat. Csodát láttam tőle, megmondom őszintén. Az a hegyi pálya, amin eddig trabival fölautókáztam az Ő pályavonalvezetéses meglátása miatt szinte nem is ugyanaz a pálya. Biztos vagyok benne, hogy ennek a fillingjét is el lehet kapni. Én dolgozom rajta. Próbálok felkészülni erre a versenyre. Nincsenek bulik és tényleg komolyan vesszük ezt a lehetőséget, amire nem mondhatom, hogy az ölembe hullott, mert az elmúlt fél év azért elég komolyan benne volt ebbe a történetbe, hogy legalább eddig eljussunk. Én nagyon szeretném, ha karcolásmentesen tudnám abszolválni és a verseny végén a borítékba kulcsot, forgalmit, adásvételit vissza lehetne adni a Ricsinek. Az biztos, hogy utána egy kicsit elhajlunk este és hétfőn délelőtt még nem igazán leszek ember, csak tartsunk ott...

Az autó.
Nagyon komoly és rugalmas csapatot ismertünk meg a Petiéknél. Maximálisan úgy állnak a kérdéshez, hogy minden problémát meg tudjunk oldani, még akkor is, hogyha egy nehéz helyzetben lévő emberről van szó (már hogy én). Voltak az autóra jelentkezők, akik sokkal egyszerűbb feltételekkel ki tudták volna bérelni hegyre, vagy akár rallyra, de Petiék itt a Barnus mellett rakták le a voksukat, még akkor is ha minden nehezebb, ami megmondom őszintén, nagyon jól esik. Ez egy olyan érzés, amit az ember nem is gondolt volna. A Faltusz Petivel én már régi cimboraságba vagyok és bíztunk abban, hogy ez így össze fog tudni jönni.

Petiék amennyire megbíznak bennem, én is ugyanannyira megbízom Bennük. Biztos vagyok benne, hogy az autó maximálisan fel van készítve. Az autó nagyon új, ahogy a képeken is látni. A bukócső hátsó rögzítési pontja mögötti varraton nincsen kosz... Azt hiszem, aki igazán ért a versenyautókhoz, az tudja, onnan csak fogkefével lehet eltüntetni a dzsuvamaradványokat. Ebből következik, hogy az autó túlságosan lestrapálva nincsen.

Irtózatos mennyiségű tartalék alkatrész van hozzá. Nekem azért nem volt kevés cuccom a trabihoz és ha ahhoz még hozzárakjuk a Szentiványi cuccát, még mindig azért el kell kezdeni gondolkozni, hogy kinek lehet több...

A szélvédőktől a karosszériaelemeken át a gólyalábakon, a dzsuva takarólemezeken és a kartellvédőkig rengeteg motyó van hozzá. Azért ez biztonságot tud adni az embernek, hogy nem csak négy kerékkel érkezik oda a szervizbusz. A Petiék féle szerviz pedig már lassan 10 éve összeszokott társaság, ahol a precizitás maximálisan jellemző. Sokszor voltam Győrben, látom a műhelyen, hogy milyen állapotban van, hogy néz ki az autó, vigyáznak rá, nem autózgatnak vele, nincs felesleges kilométer az autóban.
Ha a két hegyi futamon sikeresen végig tudunk menni, akkor remélem azt, hogy a hungaroringi többi futamon egy széria Saxoval tudnánk csikorogni és a fennmaradó pénzeket át tudjuk forgatni egy Veszprém Rallye-ra. És akkor némi versenykilométerrel a popsimban már tudnánk menni egy igazi versenyt, mert az azért ugye egyértelmű, hogy a rally az igazi.

A Ricsivel Veszprémben bandáztam össze először ugye még a Szamarás történettel, ami kicsit balul sikerült, ott még gyerekek voltunk. Remélem, hogy felnőttünk már ehhez a feladathoz. A Ricsi is nagyon szeretné, tudom, hogy a hozzáállása is komollyá tenné ezt. A bohókás életstílusunk nem tűnne el teljesen csak egy kicsit finomítunk. De szerintem majd az a belsőkamerás felvétel is pont eléggé vidám és kacagtató ahhoz, hogy tudják az emberek, hogy honnan jöttünk. Azt hiszem, ha ez így összejönne, akkor elég nagy lépést teszünk az irányba, hogy Barnusék egy kicsit autóversenyzővé váljanak, amit persze azoknak szeretnénk bebizonyítani, akik azt mondják, hogy csak bohócok vagyunk.
Exkluzív videó 1999ből...
Barna mesél a Szamaráról két gyors között.
(30sec-1.369MBytes-.wmv)

Támogatók.
Először is nagyon nagyon nagy köszönettel tartozom a Fekete Lacinak, a Homimpex régi tulajdonosának, ami most Szigetvári Matyival együtt átalakult Minor Autósport Egyesületté. Hárman vagyunk ebben a brigádban. Sikerült Faltusz Petit is belerángatni (már csak a Pumás sztori miatt is), Ő fog indulni a 306Maxival és Brachna fog még indulni a Porschéval és szerény személyem a kis Puma kocsival.
Megpróbáltunk egy egész kultúrált kis brigádot összefaragni. Én bízom benne, hogy ebből valami pozitívum fog összeállni.

Maximálisan mellettem volt a Pirelli, még akkor is, ha nem tudok mellé támasztani egy olyan járműflottát, amivel esetleg megérné a Pirellinek ez a támogatási rendszer. Külön köszönet Pajzs Józsinak és File Gabinak. Ha minden igaz, lesz lehetőségem a Pirelli VIP autóval a Renault Clio kupában az egyik hungaroringi futamon elindulni. Természetesen Pirelli gumikon fogunk szaladni. Nagyon köszönöm a segítségüket.

Természetesen az Oakley és Lányi Tamással a majdnem 5 éves kapcsolatom ugyanúgy gurul tovább, szinte szavakban ki sem fejezhető az a segítség és az a hozzáállás, amit ők nyújtottak eddig a versenyzésem felé. Amikor tudjuk, hogy nem kevés olimpia bajnokot és nem kevés igazi élsportolót támogatnak, mégis benne vagyunk mi is abban a kosárban, akiknek jut a hozzáállásból, segítőkészségből, ruhából, szemüvegből.

Ezen kívül természetesen azok a támogatókat is maximálisan ki szeretnénk szolgálni, akik felkerültek az autóra és szeretnénk bizonyítani, hogy igenis megértünk arra, hogy most már komoly versenyzőként kellene számolni velünk. Amíg a verseny nem kezdődik el és nem vagyunk túl legalább az első felfutáson, addig ezt nem bizonyítja semmi. Nagyon bízom az autóban és magamban.

A jövő majd mindent megmutat!


Kőváry Barna, duen.hu, útban hazafelé az M1esen... :o)

Ez a hír most jelenik meg 4050. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k