Lesz Eger Rallye!
A rendező azt mondja: lesz! Ha azt kérdezik tőle, hogy biztosan, azt válaszolja: 100%
2018-03-03
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
472450882
Napi oldal:
36963
Jelenleg:
238
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Sebastian Ogier
Ford Fiesta WRC '17
219
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
201
3. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
181
4. J-M.Latvala
Toyota Yaris WRC
128
5. Esapekka Lappi
Toyota Yaris WRC
126
6. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
84
7. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
80
8. Hayden Paddon
Hyundai i20 Coupe WRC
73
9. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
71
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
150
2. Nikolay Gryazin
Skoda Fabia R5
129
3.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
115
4. Fabian Kreim
Skoda Fabia R5
101
5. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
90
6.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
63
7.
S. Galatariotis
Skoda Fabia R5
50
8. Grzegorz Grzyb
Skoda Fabia R5
49
9.
Fredrik Ahlin
Skoda Fabia R5
41
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a bajnokság végeredménye
1. J.Kristoffersson
Volkswagen Polo R
311
2. Mattias Ekström
Audi S1
228
3. A. Bakkerud
Audi S1
224
4. Petter Solberg
Volkswagen Polo R
221
5. Sebastian Loeb
Peugeot 208
205
6. Timmy Hansen
Peugeot 208
177
7. Niclas Grönholm
Hyundai i20
142
8. Kevin Hansen
Peugeot 208
128
9. Jannis Baumanis
Ford Fiesta
88
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2018
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta R5
195.5
2.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
194.5
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
182
4.
Kazár Miklós
Skoda Fabia R5
157
5. Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
98
6
Bodolai László
Ford Fiesta R5
74
7.
Balogh János
Skoda Fabia R5
63
8.
Trencsényi J.
Skoda Fabia R5
58
9. Lovász Pál
Hyundai i20 R5
46,5
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2018
a bajnokság végeredménye
1.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
211,5
2.
Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
167,7
3.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
131,5
4.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
126,5
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
107,5
6.
Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
73
7. Berki Gábor
BMW M3
46
8. Ifj.Kerék György
Lada VFTS
44,5
9. Bodogán Ferenc
Lada 2015
41
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2018
a bajnokság végeredménye
1.
Krehlik Nándor
Lada VFTS
173
2.
Trencsényi V.
Ford Fiesta R2
142,5
3. Ráti Gergő
Ford Escort Mk2
109
4. Dudás Gergő
Citroen C2 R2
106
5. Tim Gábor
Opel Adam R2
95,5
6.
Bacsa Tamás
Skoda Felicia KitCar
82,5
7.
Szabó Attila
Lada 2107
39,5
8.
Madari Imre
Renault Clio
39
9. Várnai Dávid
Honda Civic
38,5
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2018
a bajnokság végeredménye
1.
Söjtöri András
Toyota MR2
141
2.
Simon Robin
Fiat X1/9
138
3.
Simon István
Fiat X1/9
120
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
83
5.
Pintér Máté
BMW
65
6.
Schebek István
Lotus Elise
61
7.
Pintér László
BMW
48
8.
Vizkeleti János
Lotus Elise
36
9.
Vujovich György
Fiat X1/9
34
teljes táblázat

lesz_eger_rallye_4

Adamovits Márk hívott fel, hogy szeretne az Eger Rallye előkészületeiről beszélni! Itt az interjú:


Hogy áll az Eger Rallye?
Tehát a kérdés az, hogy lesz e Eger Rallye?
Erre mondom én: IGEN!
Biztos??
Mondom: Száz százalék!
És igazából itt be is lehetne fejezni a riportot, mert ez a lényeg!

De folytassuk!
Tíz év alatt soha senki sem kérdezte meg, hogy mi lesz, meg hogy hogy van… Egy kicsit túlzásnak érzem ezt az izgalmat. 

Sajnos van egy csoport, akik semmi mással nem foglalkoznak, csak azzal, hogy azt keresik, azt nézik, hogy hogyan tudnának bármilyen úton beleállni a jelenlegi vezetésbe és a rendezőkbe és belém is.
Ehhez rengeteg energiát felhasználnak és próbálják bebizonyítani, hogy nincs semmi sem rendben.
Amennyiben rendben van, akkor fikciókat állítanak fel, hogy miért nem lehet rendben…

Három éve nem volt olyan, hogy időben megjelent volna engedélyszámmal ellátott versenykiírás.
És a kiírás már hamarabb megvolt, mint ahogy az Elnökség elfogadta volna a már szintén korábban elkészült RVSZ-t, de meg kellett várnunk, hogy elfogadják. Időben be lett adva mindenféle kérelem és engedély, ez is kiderült.
Megint jön a fikció: de mi van akkor, ha majd mégiscsak majd lesz valami.
És ennek a riportnak nem is lett volna apropója, ha nem az lenne, hogy a versenyzők folyamatosan telefonálgatnak, hogy most akkor mi van?
Igazából teljes mértékig megértem őket a tavalyi Budapest Rallye okán, hogy az emberekben benne van az a kényszerképzet, hogy itt elmaradhat a szezonnyitó.
Igaz, hogy tavaly a Budapest Rallye után másfél hónap alatt sikerült egy Eger Rallye-t már megrendeznünk, és nem is értem, hogy miből gondolják, hogy miért nem lehet egy majdnem hasonló versenyt megcsinálni, mint az októberi volt, de ettől függetlenül megértem a versenyzőket, nem haragszom rájuk. 
Biztos bennem is lennének kételyek, főleg akkor, ha vannak olyanok, akik azt akarják, hogy kételyek legyenek bennem.

lesz_eger_rallye_5

Sokan dolgoznak azért, hogy minden jól működjön, gondolok itt az RSB vezetőre, az Elnök úrra és az Elnökség néhány tagjára. De nagyon nehéz úgy dolgozni, hogy közben az Elnökségben van két tag, akik folyamatosan próbálják megakadályozni a munkát. Ezért jelent meg például egy nappal később a számozott kiírás, mint ahogy hivatalosan harminc napra meg kellett volna jelennie, mert nem volt még elfogadott RVSZ. Ezt kétszer próbálta az Elnökség megszavazni, de az előbb említett két tag sem az Ákos kinevezését, sem az RSB kinevezését, sem az RVSZ elfogadását nem volt hajlandó megszavazni. Végül az RVSZ-t megszavazták. Hiába volt az már kész decemberben, de így nehéz!
Kovács Józsit egy hónapja nem látták bent Elnökségi ülésen és on-line sem szavaz. Nem tudom, hogy mi a terve mint Elnökségi tag, vagy mit tett Ő a magyar Autósportért, vagy mit szeretne a továbbiakban tenni. Vagy definiálja a munka fogalmát! Mert így a tagság csak azt látja, hogy toporgunk egy helyben, mint a sz.ró galamb, de nem tudják, hogy miért. Minden kész van időben, minden menetrend szerint működne, ha nem gátolnák fentről ezt az egész dolgot.

Elmentem a Sportok Házába… Mondjuk nekem az is furcsa volt, hogy egy MNASz tag megkaphatja az ovális termet a tagság pénzéből. Elmentem és ott szembesültem azzal, hogy a téma az volt, hogy a szavazás előtt még hogyan lehetne a Berényire leadott szavazatokat átforgatni, mert különben itt nincs is miről beszélni tovább, mert akkor a Berényi Ákost ki fogják nevezni. Ez volt ennek a hakninak a témája.

Aztán megnéztem a második házibulit, amit élőben adtak az interneten. Abból nekem kiderült, hogy Pénzes Zsolt, aki másfél órán át beszélt, belemondta a kamerába, hogy az az egy megoldás van, ha elmarad az idei ralibajnokság és ezen kell dolgozni. Ezt hallgatták az emberek és senki nem mondott neki ellent! Akkor itt a baj nem kicsi.
Ha én bármit úgy csinálok, hogy az rendben legyen és működjön, de ilyen emberek vannak körülöttem és körülöttünk, akkor úgy nehéz lesz. Azt gondolom a tagság észre fogja venni, hogy ezeket kellene sürgősen eltávolítani a rally közeléből. Akár egyesével, akár összefogva!
Amíg ilyen emberek élő adásban ilyeneket mondanak, addig én, mint rendező nem tudok ezzel mit csinálni. Én, mint Adamovits Márk nem mondhatom azt, hogy nyíljon már fel a szemetek. Nem akarok az interneten szájkaratézni, vagy a facebookon. Ha nem látja be a tagság, hogy ez mekkora veszélyt hordoz magában, ogy egy ilyen kis kompániának semmi más célja nincs, csak hogy tönkretegyük a magyar ralibajnokságot, hogy majd aztán mi megjövünk fehér lovon és majd minden jó lesz. Azért az utóbbi tíz év tapasztalatából nehezen hinném el ezt, hogy így lenne.
Beszéljünk az Eger Rallye-ról!
Igen, beszéljünk! Én lettem megszólítva és azért válaszolnék erre. A Pryma Zoli ott ült a Pénzes mellett, amikor ő ezeket mondta és csak bólogatott.
Be vagyunk állítva, hogy itt mindenki hülye és semmihez sem értünk. Mindenkit el kell zavarni és majd jönnek ők.
Végighallgattam két ülést, ahogy mondtam: az egyiket élőben, a másikat az internet előtt. De se egy program, se egy program pont, amire azt mondhatnám, hogy megfontolás alá kellene venni, vagy valami szakmaiságot tartalmaz… Semmi, nulla!
Senki se lett megnevezve, akire azt mondhatnák, hogy majd ha ő megjön, akkor ő majd bemutatja nekünk, hogy hogyan tovább gyerekek és majd mögötte sorakozzunk föl.
Pusztán az egész arról szól, hogyan lehetne rombolni! Nincs tartalom, nincs újítani való szándék!
Bocsánat, ezt mindenképp el szerettem volna mondani!

 

Akkor végre beszéljünk a versenyről, engem leginkább ez érdekel! Miben lesz más, mint az előző, ami kevesebb, mint fél éve volt?
Lesz hivatalos teszt! A gumibeszállítók képviselőivel dolgozunk egy hivatalos teszt megszervezésén a csütörtöki napra. Ez előreláthatólag a Zabar-Domaháza szakaszon lesz megtartva. Jövő héten meg fog jelenni róla a hivatalos közlemény. Egész nap lehet majd fel-alá menni és próbálgatni a gumikat.

lesz_eger_rallye_1

Rajtceremónia a szokásos, ugye?
Igen! Péntek este reméljük, sokan ott lesznek a hagyományoknak megfelelően a Dobó téren!
Szombaton négy szakasz, három körben. Először megy a Rallye2, utána a Historic és őket követi az ORB / ORC mezőnye. Aztán este szombat este a Rallye2 már céldobogón.
 
Vasárnap pedig újdonság, hogy lesz MARB futam is.
Nem újdonság, hiszen amikor a Miskolcon már csináltunk ilyet. Ha emlékszel a Bükkszentlászló-Bükkszentkereszten ment hasonlóan a történet. Nagyon jól működött, senki nem várt senkire! Az időtervet úgy dolgoztuk ki, hogy tudjon működni.

Az ORB/ORC-nek ez a Borsodnádasd-Balaton már nagyon régen volt, remélem nem sokan emlékeznek rá, a MARB-osoknak ismerős, sokan szeretik ezt a pályát. Még ha rövid is ez a szakasz, de azt gondolom eléggé technikás ahhoz, hogy helye legyen az útvonallapunkban. Remélem mindenki jól fogja magát ott érezni. Nézők és versenyzők egyaránt.

lesz_eger_rallye_6

Pár lassítót betettünk a tavalyihoz képest az egyik szakaszra, túlságosan gyorsnak ítéltük meg, ezért kellett változtatnunk.
 
Szervizpark, egyéb dolgok?
A szerviz a megszokott helyen, a Piactéren. Reméljük, sokan megnézik ott is a versenyzőket, hiszen mindkét nap szinte folyamatosan zajlik majd ott az élet a három, majd a két mezőnynek köszönhetően.
Minden gyorsaságira tervezünk BÜFÉ-t a kiemelt nézői pontokra, de majd ezt például a Te ITINER-edben feltüntetjük, hogy pontosan hol lesznek.

lesz_eger_rallye_2

Lesz RallyeRádió, lesz RallyLive, pénteken jöttök Ti is a kis shoppotokkal a Dobó térre. Mit mondjak még?

lesz_eger_rallye_3

Az előrejelzések 12 fokot mondanak most, esőt nem. Reméljük így is marad és talán még egy picit melegebb is lesz.
A lényeg: mindenkit szeretettel várunk a szezonnyitó Eger Rallye-ra!

 

 

Ez a hír most jelenik meg 5530. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13 14 1516
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27282930
31 01 02 03040506

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k