HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
MARB futam Kisvaszaron
Interjú a rendezővel és részletes programajánló
2015-08-27
interjú és ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681118481
Napi oldal:
140076
Jelenleg:
1089
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

marb_futam_kisvaszaron_8

Az augusztus eleji STEFANI Baranya Kupával a honi rali bajnokságok visszatértek az aszfalt utakra. Több mint 100 nevező, több mint 100 km gyorsasági szakaszon mérette meg magát Komlón. Erről, és a soron következő, a legendás kisvaszari szakaszon tervezetett MARB versenyről kérdeztük Markó Tibor rendezőt. 
 
A verseny óta eltelt már pár nap, milyennek értékeled a STEFANI Baranya Kupát?
A versenyzői és szakmai visszajelzések alapján jól sikerült! De ez nem ennyire egyszerű. Kezdem az elején: az engedélyeztetés folyamatában ezúttal is hangsúlyos segítséget kaptunk az MNASZ elnökségének 2 tagjától, Oláh Gyárfás Elnök úrtól és Móczár Péter úrtól, amit ezúttal is nagyon köszönök a Rallye2 bajnokság és a Historic Rallye Bajnokság versenyzői, mint elsődleges „kedvezményezettek” nevében is! Az előkészítő munka során és a helyszínen is kiemelt hangsúlyt fektettünk arra, hogy a szabályok által előírtakon túl teljesítsünk, ne csak a kötelezőt, az elvárhatót. 

marb_futam_kisvaszaron_1
 
Újságírói szemmel ebből a leglátványosabb a belvárosi prológ volt, de talán a magas nevezői létszám is igazolta a törekvéseiteket.
Komló Város támogatásával ismét több ezer szurkoló előtt, a város főutcáján mutatkozhattak be a versenyen induló párosok, úgy gondolom egyértelmű közönségsikerrel. A nevezői létszám számomra is örömteli, még úgy is, hogy a versenynaptár szerencsétlen kialakítása (2 hét különbséggel 2 verseny – a szerk.) éreztette hatását. Az elmúlt „tizen-” év munkája, a versenyző centrikus törekvéseink és az idei évre meghirdetetett több, mint 100km gyorsasági szakasz együttesen volt hajtó erő e tekintetben. Versenyzői szemmel az is vonzó lehetett, hogy az étlapon a 9km-es szakasz mellett szerepelt egy 18km-es is.      

marb_futam_kisvaszaron_2
 
Sokat költöttetek az időjárásra is?
Idén sem maradt el a nehezítő tényező, hiszen szárazon kezdtünk, majd jött egy kis eső, de csak a szervizbe és a 2. gyors 2. felére, majd ismét felszáradt az aszfalt. Tervezni sem lehetett volna izgalmasabbra. Ezt a szolgáltatást az égiektől kaptuk ajándékba, térítésmentesen.

marb_futam_kisvaszaron_3
 
A rallylive-on adott nyilatkozataikban a versenyzők közül sokan kiemelték a vizet és a csokit is.
Akkor a foglalkozás elérte célját! A célunk ezzel sem volt más, mint hogy egy picit otthonosabbá, barátibbá tegyük számukra a versenyt. Tudom, tudjuk, hogy a versenyautóban van meleg és langyos vizük, ezért azt nem kunszt pluszban osztogatni, de hűtött, hideg vizet, azt igen. Ennek van értelme és eredménye is, ahogy te is említetted.

marb_futam_kisvaszaron_4
 
A célban, az egyik felügyelővel beszélgetve derült ki számomra az is, hogy itt minden annyiba kerül, mintha Rallye 1-et rendeznétek, holott ez a verseny a Rallye2 és a Historic bajnoki versenye.
A hatóságok, az engedélyező szervek előtt nincs különbség autóverseny és autóverseny között. Minden költség tétel ugyan annyiba kerül, mint egy Rallye 1-es versenyen. A komoly feladatot az adja, hogy a nevezési díj csupán negyedannyi, mint a nagy tesónál. A verseny előtt a Berényi Ákos vezette MNASZ RSB biztosított arról, hogy látják és ismerik ezt a szituációt, éppen ezért anyagi támogatással igyekeznek segíteni a versenyt. Nem titok, a rendezvénynek erre is szüksége van, pláne úgy, hogy igyekeztünk, és talán sikerült is szebbet, többet, jobbat nyújtanunk a versenyzőknek. 
 
…és a jól megérdemelt pihenés helyett egy legendával folytatódik a programotok: MARB futam Kisvaszaron.
Hét éves szünetet követően tér vissza a sprintes mezőny a legendás kisvaszari aszfaltcsíkra. A szakasz múltja és adottságai okán lett a verseny neve: a LEGENDA 2. Biztos vagyok benne, hogy ez a szakasz az egyik legnagyobb adrenalin-bomba a versenyzők számára, így most, a MARB futamon indulók sem számíthatnak másra, csak a fülükön kicsorduló adrenalinra.

thumb_marb_futam_kisvaszaron_9Talán emlékszel, ezen a szakaszon navigáltam életemben először...
Hát persze! Holczer Danival és a kék 306-ossal mentél...
nem ma volt... :)

marb_futam_kisvaszaron_5
 
Mit kínál a LEGENDA 2?
A pálya több mint 7km mindkét irányban, és erre is, ara is akad benne leküzdendő feladat gazdagon! A Mecsekpölöske elág – Kisvaszar iránnyal kezdünk és ez lesz 3x, míg a Kisvaszar – Mecsekpölöske útvonal 2x. Ez az öt szakasz és közel negyven gyorsasági kilométer vár a bátor nevezőkre.   
Őszintén! …kinek jó ez?
A MARB versenyzőknek kivétel nélkül, hiszen a verseny a MARB déli régiójának ötödik állomása! És Természetesen itt is rajthoz állhatnak a licencesek is! 
 
Akár tesztelhetnek is itt a Rallye 1, Rallye2 és Historic versenyzők.
Úgy van! Az októberi pécsi évadzárónak minden bizonnyal része lesz a kisvaszari gyorsasági is, így erre kitűnő felkészülési lehetőséget nyújt a LEGENDA 2!

marb_futam_kisvaszaron_6
 
Hogy alakul a program?
Szombaton déltől az átvételek, és a pályabejárás vár a résztvevőkre, illetve aki lecsúszott az előnevezési zárlatról, nevezhet a helyszínen is. Vasárnap pedig versenyzünk reggeltől estig.
 
Versenykiírás?
A tervezetet leadtuk, az MNASZ RSB dolgozik rajta, így remélem napokon belül meg lesz a hivatalosan is jóváhagyott verzió, amit természetesen azon nyomban publikálni is fogunk!
 
 
Ez a hír most jelenik meg 3406. alkalommal
Share |
2015.09.19-20.
Magyarország Amatőr Rallye Bajnoksága 2015
LEGENDA 2
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k