LCH Tavaszi LADA találkozó
Második helyen a túrában
Bedő Imre
2009-09-30
interjú • Grátz Kata - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
685042449
Napi oldal:
6602
Jelenleg:
695
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Óriási eséssel kezdte az évet Bedő Imi. Nem éppen a legegyszerűbb évkezdés, de az esés után felállt, és úgy tűnik nagyon jól tette, mert jelenleg az abszolút második helyen áll a bajnokságban.
Csak így tovább!

Az idén mind a hat versenyen rajthoz álltál, kérlek értékeld hogy sikerült eddig az év!
Eddig felemás volt ez az év. Volt, amikor segített a szerencse de sajnos nagyobb részt nem állt mellettünk! Az idei nyitó versenyt megelőzően sikerült egy óriásit esnünk a Mitsubishivel, így egyből újjáépítéssel kezdődött a szezon. Nem voltunk szerencsések az első versenyen sem, hiszen a folyamatos technikai gondok miatt végül ki kellett állnunk! Az esésből nem csak a technika épült fel nehezen, hanem én is, emiatt talán csak a Mecseken sikerült először az elvárásainkhoz mérten autózni! Mindezek ellenére a bajnokság hajrájában az abszolút 2. helyen állunk, aminek nagyon örülünk!

Navigátort is váltottál év közben.
Kik olvasták neked az itinert idén?

A szezon nagy részében Földesi Csabival versenyeztem, ez elmúlt két versenyen pedig Áfra Gábor ült be mellém.

Mennyiben befolyásolja az eredményességedet az, hogy mindig más navigál?
Természetesen mindig el kell telnie egy kis időnek mire egy új páros összeszokik, de ez jelentősen nem hátráltatott. Mindkettőjükkel jó versenyezni és remek munkát végeznek a jobb oldalon!

Mátra rali előtt teszteltetek.
Sikerült megfelelően beállítani az autót a versenyre?

Egy viszonylag fix beállítással versenyzünk, és ezen szoktunk az aktuális pályákhoz képest picit módosítani. A beállítások tökéletesre sikerültek, de mivel most csak egy széria motor került a Mitsubishi-be így egy picit gyengébb volt az autónk!

Minden verseny előtt teszteltek?
Igen, igyekszünk mindig egy tesztet beiktatni verseny előtt! Fontos, hiszen itt fény derülhet minden műszaki vagy emberi hiányosságra!

Mátra rali hogy sikerült? Milyenek voltak a gyorsok?
Kiváló aszfalton és viszonylag széles, jó vonalvezetésű pályákon versenyezhettünk!
Nekem új volt mindkét szakasz, így fontos volt a jó és pontos itiner. A jó időeredmények igazolták a pontos pályafelírást is, hisz a többiekéhez képest most gyengébb autóval is sikerült az első kör után az abszolút második helyen állnunk!
 
Az abszolút harmadik helyen végeztetek, Szabó Barna nem sokkal végzett előttetek. Meg vagy elégedve a végeredménnyel, vagy még volt benned és az autóban?
Sajnáltuk, hogy a hirtelen jött jégeső véget vetett a versenynek, szívesen folytattuk volna! Így végül 0,5 másodperccel maradtunk le a második helyről, de a bajnokságban újra a másodikak lettünk ennek az eredménynek köszönhetően!

Hat gyorsból, csak négyen tudtátok összemérni az erőtöket, ez előny vagy hátrány volt számodra?
Mi hátránynak éreztük.

Idén nem csak RTE versenyeken indultál. Azok hogy sikerültek?
Az idei tervek között szerepelt több Rallysprint is, de ezek közül eddig csak egyen tudtunk elindulni. Sajnos a mi csapatunkat is utolérte a válság! Hasznos lett volna számunkra több ilyen versenyen való részvétel, mert ezek remek lehetőséget adnak az edzésre, gyakorlásra.
A vigántpetendi versenyen lehetőségünk volt összemérni a tudásunkat a horvát bajnokkal. Sikerült gyorsról gyorsra jobb időket autóznunk nála, ami a legjobb dopping volt.

Már csak két verseny van vissza. Mind a kettőn elindulsz?
Csak a szezonzáró versenyen tudunk elindulni! Ennek részben anyagi oka van, részben pedig az, hogy a katalán VB futam egy időben lesz az Edelény Rallye-val. Földesi Csabival, Asinak fogunk segíteni majd a VB-n.

Jövőre vonatkozó tervek? Marad az RTE vagy feljebb lépsz?
Mindenképpen RTE! Jó itt versenyezni, jó a hangulat, a rendezők és a bírók is igyekeznek a versenyzők kedvében járni a rendezvényeken, amit az első osztályos versenyeken még csak nyomokban sem láthattunk!
Reméljük jövőre is sok néző választja majd az RTE versenyeit, hisz ők teszik a túrát még hangulatosabbá!

Ez a hír most jelenik meg 8119. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k