|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Az egyik oldalról láttunk jegyzőkönyveket, de természetesen vannak még olyanok, amiket nem láttunk és a másik félt is megilleti, hogy megismertethessék az álláspontukat:
Sasa! Meglehetősen nagy a felfordulás körülöttetek. Sajnos igazad van, ebben a hangulatban egy dologra nem tudunk figyelni, a versenyzésre. Szerettünk volna az idén látványos autózással jól szerepelni a bajnokságban, de vannak, akiknek útjában állunk és mindent elkövetnek, hogy meghiúsítsák terveinket. Mi ezt a rally iránti szeretetből, magunk és a szurkolóink szórakoztatására műveljük, így minket nem nyomasztanak szerződések az eredményeink felmutatására. Próbáljuk most már kivenni magunkat ebből a szappanoperából, amit a sértettség és az irigység motivál. Szeretnénk végre, ha mindenki tisztán látná a tényeket, végérvényesen! Mi ezek után már csak a sportteljesítményünkre szeretnénk koncentrálni, ezért kérlek a csapatvezetőnket kérdezd.
Megkérdeztük Ollé Csabát, az ASR Motorsport csapatvezetőjét Mondd el légy szíves a ti álláspontotokat ezzel az óvás sztorival kapcsolatban! Megszólítottak és meg is rágalmaztak benneteket, de az ártatlanság vélelme mindenkit megillet.
Kezdjük az elején:
Eger rally gépátvételén megjelent a Felügyelő Testület vezetője, oldalán a gépátvétel vezetőjével és bejelentette, hogy technikai óvást nyújtottak be ellenünk.
A technikai bizottság a helyszínen löket hosszat szeretett volna mérni, ami a szemre vételezés után azonnal kiderült, hogy fizikai lehetetlenség a motor helyzete miatt, hiszen nincs hely, a motor a tűzfalra van döntve. Ekkor döntött úgy a technikai bizottság, hogy a motort le kell plombálni. A plombálást azonnal elvégezték két helyen, összefűzték a szelepfedelet, a hengerfejtömítés kilógó részét és a motorblokkot egy speciális zsinórral és ellátták egy plombával. Megemelve az autót, a karteren levő csavarokat is összefűzték ezzel a zsinórral és ellátták plombával. A gépátvétel után a Felügyelő Testület összeült és a technikai ellenőrzésre kijelölte az időpontot. A helyszínt és a költségeinket nekünk kellett meghatározni. Helyszínnek a szegedi Ford Hoványt határoztuk meg a célszerszámok miatt, a költségeket nagyon minimálisra szorítottuk, hogy ne érjen vád bennünket az eltúlzott összegért. Ezt jóváhagyták. Sajnálatos módon a 2. helyről sikerült beesniük Sasáéknak :( Ezen a gyorsaságin egy tragikus baleset történt, ezért csak hajnal 1:00 órakor tudtuk kihozni az autót a rendőrségi helyszínelés miatt a pályáról. Kb 23.00h-kor telefonon azt közölte velünk a Technikai Bizottság, hogy nem várják meg az autót, kedden úgyis megnézik. Az idő rövidsége miatt hétfőn időpontot kértünk a húzató padra, mert sérült a fenéklemez, az oldalkeret, a tető és a csomagtér is. Szerdára meg is kaptuk a helyet a karosszériásnál. Sietni kellett, mivel a Miskolc rallye időpontja közeledett. Az előre kijelölt időpontban a technikai bizottság nem jelent meg, de mi a helyszínen voltunk.
Kérésükre kiszereltük a motort, mert a szerelési folyamat 6 óra. Nem szerették volna ott megvárni… Az óvás egyébként is a motorról szólt, illetve pont ezért nem lehetett Egerben megnézni, mert a kaszniban nem hozzáférhető, mindenféleképpen ki kell venni! Az óvó fél közben többször jelezte, hogy visszavonná az óvást, mert a felügyelő testület 500.000 Ft-ban állapította meg az óvás díját ( ebből a mi költségünk kb.300.000ft ) és az óvásban részt vevő felbujtók egy része közben kihátrált az anyagi teher alól. Korrekt... Mi ezek után már ragaszkodtunk a méréshez és Sasa nem járult hozzá, hogy visszavonják!!! A mérés lezajlott, ahogyan a képeken is látható: a motort a váltóval és minden sallanggal együtt szereltük ki, ezért is csodálkozunk a Technikai Bizottság képviselőinek látnoki képességein, aki a váltóházon keresztül megállapította a kuplung és a lendkerék korrodált állapotát. Azt gondolom a szuhai sár nyomai, még mosás után is jól látható mind a motoron mind a váltón. Egy fém tiszta felületen a korrózió 3 órán belül nyomot hagy 4 nappal a szemre vételezés előtt, plusz még a motorból kifolyt hűtőfolyadék és minden más. A szombati időjárásról és a felületes mosásról ne is beszéljünk… nevetséges. A technikai bizottság vezetője ott sem volt a mérésnél, az ott lévő ellenőrök nem jeleztek semmiféle észrevételt, hiszen még jegyzőkönyv is készült a helyszínen, igaz a mi erőszakosságunkra, mert ők azt sem akarták… ezért van rajta Hovány bélyegző! Három nappal később a technikai bizottság vezetője ki ad egy ennyire nevetséges jegyzőkönyvet, hogy ő mit gondol, nem is a tényeket, ha nem a rosszindulatú feltételezéseket jegyzőkönyvben le is írja… majd ez felkerül a net-re, ezzel manipulálja a tisztelt kívülállókat… ezt nem kell kommentálni! A felügyelő testület vezetője pedig salamoni döntést hoz, az óvást elutasítja, a költségeinket nem téríti meg, pedig erre szabály van… mindent meg lehet tenni a barátoknak… Mi jogi útra tereljük igazunkat, az MNASZ-nél etikai vizsgálatot kérünk, remélem nem mindenki korrupt és a szakmaiatlanságot végérvényesen meg kell szüntetni. Remélem, ha ezek az emberek maguktól nem mondanak le, el lesznek küldve, mert ártanak az autósportnak! Nem is beszélve a Miskolc Rally-n történtekről…
Sasáék versenytársai közül senki sem ma kezdte a versenyzést. Tudom, hogy nehéz elviselni, hogy közben felkerül közéjük egy potenciális ellenfél, akit fel kell írni a papírra, de ez legyen az ő lelki harcuk. Talán ennyi elég is… Köszönjük, hogy elmondhattuk a TÉNYEKET.
Ez a hír most jelenik meg 9846. alkalommal
címkék: Ollé Sasa, Thoth Zsolt
2015.03.27-29.
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.04.19-24.
részletes infóink 2024.04.28.
részletes infóink 2024.04.28.
részletes infóink 2024.05.01.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |