LCH Tavaszi LADA találkozó
Mi van Veled - Tajmel Tibi?
Elvették a jogsiját ezért az év elejét a rallycrossban képzelte el...
2020-03-24
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684997444
Napi oldal:
98108
Jelenleg:
1009
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

mi_van_veled_-_tajmel_tibi_1

Itt az Ördög, azaz Tajmel Tibi! Azt mondta az első mondatban a telefonban, hogy majd júniusban...

Tibi, mi lesz júniusban?
Jogsim! Fél évre berántották…

Mi történt?
Nyíregyházán, miután feldőltünk Mádon a piros lámpánál odaálltam Franci mellé megkérdezni, hogy van e testkábele, mert nem volt töltésünk. Mondta, hogy van és gyorsan félre is álltunk. Átugrottam a piroson, mert nem jött senki. Mögöttünk jött a rendőr… pontosabban, ő már megfordult, előtte szembe jött velünk, csak amikor meglátta, hogy géptető nélkül, betört szélvédővel közlekedünk, akkor kitört belőle a jóindulat és úgy érezte, hogy neki intézkednie kell. Elkezdett szirénázni… Vitatható, hogy én azért álltam félre, mert hallottam a szirénát, vagy azért szirénázott, mert átjöttem a piroson… Ha tudom, hogy ez lesz a vége, akkor ebbe még bele lehetett volna kötni… Volt tíz pontom, erre kaptam még nyolcat, úgyhogy nekem ez már 18… Fél év…

mi_van_veled_-_tajmel_tibi_2

Akkor majdnem hogy örülünk, hogy nincs verseny, de ugye nem??
Hát én nem! Főleg úgy, hogy ebből élek! És it nem a versenyzésre, hanem a jogsira gondolok!!
Próbáltam elintézni, hogy egy-két kategória maradjon, mert azért van benne pár… A, B, C, D, E… Sajnos az nem lehet, hogy a B-vel elkövetett szabálytalanságok mellett a D-vel, E-vel hagy dolgozzak… Kicsit rezeg a léc a vállalkozásomban is… Ha túlságosan törvénytisztelő lennék (az vagyok, tudod jól!), akkor most csak kocsikísérő lehetnék…
 
Tavaly azért egy jó év volt...
Jó társaságban telt az év. Örülnék, ha még szaporodna a csapat.
Meg én személy szerint nagyon szívesen mennék új, ismeretlen pályákon.

Nem nagyon tudok azonosulni azzal, ami az utóbbi években elhatalmasodott a magyar rallyba… Előre lemennek két héttel pályát járni…
Amikor egyértelművé vált, hogy én nem mehetek Egerben, de már lehetett tudni a pályákat és még nem lett lefújva a verseny, akkor az egyik hétvégén Anya befizetett minket egy wellness hétvégére Egerbe. Ha már ott voltunk, kinéztünk a pályákra… Tét nélkül… Hááát… nagyon sok ismerős autóval találkoztunk…

mi_van_veled_-_tajmel_tibi_3

Amúgy az autó? Nem kap elsőkerékhajtást, ugye?
Nagy fejlesztések nem várhatóak… Van egy E46M3 motor, azt szívesen beraknám, mert a kategóriában már csak szinte Gagarinnal vagyunk 36-os motorral. Azt terveztük, ha időnk engedi, betesszük… Ha bennragadunk a műhelyben, akkor berakjuk, de egyelőre még dolgozunk…

Ezek szerint Te már a júniusi versenyeket várod?
Akkor lesz jogsim, ahogy lesz verseny támadunk!

Volt valami turbós BMW-ről is szó korábban…
Igen, elkészült! A Kőházi Karcsi féle turbós E36. Kecskés Roliék állítottak a motoron és berakták a 32-es szűkítőt… Amit a mai napig nem értek, hogy miért azzal kell menni, miközben ugyanaz a súlyhatárunk, mint egy Mitsubishinek. Igaz, hogy csak két kerék hajt, nem négy, de azért nekünk 32-es szűkítő kell bele, és ezzel mehetünk a Mitsuk 34-es szűkítője ellen… Jó ki van találva a szabály…
 
De gondolkoztunk azon is, hogy azt most lehet, hogy bedobnánk a rallycrossba. Esztétikailag megérett rá… :) A bódé nem csinos, de rallycross autónak még akár szépnek is mondható… Akkor viszont nem kell szűkítő és jogsi sem… Zártpályás verseny! Ezért gondoltuk, hogy a jogsimentes hónapokban elkocsikázunk ott, de aztán ezt a világ máshogy alakította…

Reméljük, hogy júniusban már lesz minden!
Hát az nagyon jó lenne! És reméljük, hogy minél kisebb áldozatokkal átvészeljük ezt! Mindenkinek van elég veszélyeztetett korban lévő rokona, ismerőse. kívánom, hogy minél kevesebb rossz hír legyen!

 

Ez a hír most jelenik meg 6388. alkalommal
címkék: Tajmel Tibi
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k