|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Botka Rally Team 41. Rally Islas Canarias 2017 2017.05.07. – Las-Palmas de Gran Canaria, Kanári szigetek, Spanyolország Idei második Európa-bajnoki futamát kellett idő előtt befejeznie a Botka Rally Team párosának. A 41. Rally Islas Canarias aszfaltos pályáin az első nap hibátlanul működött a csapat versenyautója, a Citroën DS3 R5, de másnap reggel már a váltó hibája miatt nem tudtak az első szakaszra sem kijutni a fiúk. A pilóta elkeseredett. A tesztek és a shakedown, majd a rajtceremónia után a Botka Rally Team párosa úgy gondolta, nagyon nehéz lesz az első gyorsasági szakasz az EB idei második futamán a Kanári-szigeteken. „Úgy álltunk neki a versenynek, hogy mindenképp célba akarunk érni. Nem életre-halálra, stabilan, 70-80 százalékon autóztunk. Próbálgattam az autót, jók voltak a beállítások, jól éreztük magunkat. Az első körben nem hibáztunk. Nem mentünk túl gyorsan, és tényleg arra figyeltünk, hogy az autó minden rezdülését észrevegyük.” – mondta a pilóta. „A szervizben beszéltünk a mérnökkel, ajánlott egy-két dolgot. Stabilizátort cseréltünk, állítottunk még rajta. Minimálisan változtattunk, de ez is nagyon sokat jelentett. Tényleg tökéletes volt! Még sosem feküdt ennyire oda a kanyarokba! Szinte újra kellett tanulnom, teljesen más vezetési stílusban kellett vele menni, hiszen olyan jó volt vezetni...” Szerencsére kedvezett volt az időjárás is! A szervizparkban ugyan felhők gyülekeztek folyamatosan, de annyira magasan voltak a gyorsasági szakaszok, hogy szó szerint a felhők fölött, 1500 méteren autózott a mezőny. Itt az etapok is nagyon fárasztóak, kanyar-kanyar hátán. „Az első nap este úgy feküdtünk le, hogy végre - idén először - egy gondmentes napon vagyunk túl.” „Másnap reggel még átnéztük a pályabejáráson felvett belsőket, készültünk a napra.” – emlékszik vissza Dávid. – „Aztán amikor ki akartuk hozni az autót az éjszakai Parc Ferméből, akkor az első váltás után már nem működött többet a váltószerkezet. Az éjszakai szervizben még minden tökéletes volt, 30 perc alatt végeztek a srácok és reggelre valami mumus megrágta a gumigyűrűt és tönkretette a váltónkat… Tényleg ilyen csak egy rossz álomban van! Valahogy betoltuk a szervizbe az autó, de a reggeli negyed órás szervizelési lehetőségben esélyünk nem volt, hogy a váltót időre lecseréljük, a hibát kijavítsuk. Újra kiestünk…” Pedig komoly mezőny gyűlt össze a versenyen, ahol a helyiek nagyon domináltak, bár a futamot meglepetésre az orosz murvamenő, Alexey Lukyanuk nyerte. Sajnos a Botka Rally Team párosa ezúttal sem tudott áthaladni a céldobogón. Botka Dávid elkeseredett: „Még nem tudom, hogy mi lesz pontosan. Kettőből két futamon estünk ki… Ennek így nincs értelme. Ha kiesünk az első nap végén, ugyanannyiba kerül egy ilyen ’kirándulás’, mintha végigmegyünk a futamon. Amíg nem tudunk egy új autót szerezni, addig nem indulunk újra neki ilyen távoli futamnak…” Kövessen minket facebook oldalunkon!
Ez a hír most jelenik meg 2912. alkalommal
2017.05.04-06.
Spanyolország, Kanári szigetek részletes információinkhivatalos honlap Botka Rally Team facebook eredmények |
|
|||
h i r d e t é s
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.03.30-04.01.
részletes infóink 2024.03.28-31.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.04.12-14.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |