|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Szőcs Attila és Deák Róbert neve jó ideje ott szerepel a Mikulás Rallye-k nevezési listáján. A párost máshol nem láthattuk indulni, pedig az autóval bátran közlekednek Évek óta látunk Benneteket a Mikulás Rallye-n, de igazából nem tudunk Rólatok semmit… Miért lehet ez? Prózai a válasz: nem vagyunk, voltunk sosem a középpontban.
Tudjuk jól, hogy a rallysportot az anyagiak határozzák meg. Szeretnék sokkal többet menni, de ezek az anyagiak csak ennyit engednek meg. Évek óta erőlködünk, próbálkozunk, de ahogy mások, akik szeretnének többet menni, de nincs rá lehetőség, mi is ebben a cipőben járunk. Megmaradt ez az év végi egyszeri kikapcsolódás. Ami feszültség összegyűlik az emberben év közben, azt most próbálja kicsit oldani.
Persze jó lenne többet és máshol is menni. Dolgozunk rajta és remélem mások is látnak benne fantáziát!
Régóta jártok erre a futamra… Az első versenyünk 2009-ben volt. Akkor egy Honda Civiccel mentünk. Az volt életem első versenye és ott meg is nyertük a kategóriánkat.
Szokták mondani, hogy az első élmény mindig meghatározó, na, hát nekünk az volt!
Azóta is visszajárunk!
Mentetek máshol is. Volt pár szárnybontogatás. A Hargita Rally-n indultunk. Nemzetközi futam volt, gyönyörű murvás pályákon és ott a második helyen voltunk az első napon, aztán másnap kaptunk egy defektet és negyedikek lettünk, lemaradtunk a dobogóról. De maga a verseny szenzációs volt, nagyon nagy élményt adott.
Persze az is köthető a Mikulás Rallye-hoz, hiszen három éve volt, pont egy Mikulás Rallye előtt és akkor emlékszem, sokkal bátrabban tudtunk menni itt Veszprémben. Jó ki teszt volt :)
Most is túl vagytok már a teszten és az autón szemmel látható, hogy bátran mentél…
De szépen mondtad :)
Összetörtem, szinte az első kanyarban. Szerencsére csak külsérelmi nyomok és talán pont arra volt jó, hogy visszafogottabban vágjak neki a tesztnek és a nap végére már újra meg volt a tempó, de ehhez kellett ez a kis malőr is.
Láthatóan nagyon hiányzik nekünk a rendszeresség, szinte minden alkalommal újra kell tanulnom az autót, megtapasztalnom a határokat.
A Honda után egyből a Mitsubishi jött? Neem. Volt még egy év, amikor egy Ignissel mentünk, azzal másodikak lettünk. És utána jött a Mitsubishi. Elég nagy volt a váltás, ha úgy vesszük.
Nem szoktatok rosszul mozogni a Mitsuval sem! A nagy mosolygó Mikulás figurát már mindenki felismeri az autótokon… Más nem szokott rajta lenni… :) Amilyen autót kapunk, úgy megyünk vele :)
Feltesszük a neveket és a kabala figurát és talán arról megismerhetnek minket a nézők.
Pedig hidd el, szívesen raknánk fel más matricát is…
Az utóbbi időben Balázs Öcsi által felkészített autókkal mentek, ugye? Igen. Három versenyt mentünk már Öcsi valamelyik autójával és csak jókat tudunk mondani róla.
Nyilván a verseny sajátja, hogy ezek a pályák nem kímélik az autókat, nekünk is voltak műszaki problémáink, főként a saját hibámból, de a csapat mindent megtett azért, hogy jó szájízzel versenyezhessünk. Balázs Öcsi neve jól cseng, de mi meg is tapasztaltuk a maximális kiszolgálást. Most is maradunk nála. Öcsi és Kazinczky Levente nevét szeretném megemlíteni: rájuk mindig tudtunk számítani.
Buta kérdés lesz: ha nem számítana a pénz, akkor milyen autóval és melyik versenyen mennél legszívesebben? Huhh, ezzel most megleptél. Ennél sokkal racionálisabban gondolkozom és épp ezért erre nincs is meg egyből a válaszom. Nem szoktam ilyeneken gondolkozni, minek fájdítsam a szívem?! :)
Ha mindenképp válaszolnom kell rá, akkor az autó tekintetében is bajban vagyok hiszen két-három évente megújulnak a technikák is mindig vannak/lennének kedvenc autók, amiket az ember szívesen kipróbálna… Most egy R5-ös Skoda lenne az, amibe szívesen beleülnék. Biztos nagy élmény lehet vele menni, mindenki azt mondja… És egy hátsókerekest is kipróbálnék, azzal még nem mentem sosem.
Ha futamról kellene választani, akkor alapvetően a murvás versenyeket szeretjük, abból bármelyik jöhetne…
Akkor most ez jön! Hajrá a Mikulás Rallye-n! Ott találkozunk!
Köszönjük szépen!
Ez a hír most jelenik meg 2498. alkalommal
címkék: Szőcs Attila, Deák Róbert
|
|
|||
h i r d e t é s
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.03.30-04.01.
részletes infóink 2024.03.28-31.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.04.12-14.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |