Nagy Matyi ezzel a gumival jobban szereti
Váltottak és sokkal jobban érzi magát!
2018-04-11
belső felvétel • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
460133296
Napi oldal:
53247
Jelenleg:
435
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
a ötödik futam,
az argentin verseny után
1. Sebastian Ogier
Ford Fiesta WRC '17
100
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
90
3. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
72
4. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
54
5. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
45
6. Kris Meeke
Citroen C3 WRC
43
7. Esapekka Lappi
Toyota Yaris WRC
40
8. J-M.Latvala
Toyota Yaris WRC
31
9. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
26
teljes táblázat
European Rally Championship
a második futam,
a kanári verseny után
1.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
76
2.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
35
3. Ricardo Moura
Skoda Fabia R5
30
4. Nikolay Gryazin
Skoda Fabia R5
30
5. Fabian Kreim
Skoda Fabia R5
26
6.
Chris Ingram
Skoda Fabia R5
18
7.
J-A. Suarez
Hyundai i20 R5
17
8.
Laurent Pellier
Peugeot 208 R5
15
9.
Fredrik Ahlin
Skoda Fabia R5
12
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a harmadik futam,
a belga verseny után
1. J.Kristoffersson
Volkswagen Polo R
75
2. Sebastian Loeb
Peugeot 208
66
3. Petter Solberg
Volkswagen Polo R
65
4. Andreas Bakkerud
Audi S1
61
5. Timmy Hansen
Peugeot 208
59
6. Mattias Ekström
Audi S1
59
7. Niclas Grönholm
Hyundai i20
37
8. Janis Baumanis
Ford Fiesta
32
9. Guerlain Chicherit
Renault Megane RS
27
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2018
a második futam,
a miskolci verseny után
1.
Hadik András
Ford Fiesta R5
74
2.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
55
3. Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
36
4.
Bodolai László
Ford Fiesta R5
30
5.
Kazár Miklós
Skoda Fabia R5
26
6.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
22
7.
Ifj.Kiss László
Ford Fiesta R5
22
8.
Trencsényi József
Skoda Fabia R5
15
9.
Lovász Pál
Hyundai i20 R5
14
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2018
a második futam,
a miskolci verseny után
1.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
60
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
58
3.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
36
4.
Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
32
5.
Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
31
6. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
24
7. Berki Gábor
BMW M3
16
8.
Kocsomba Károly
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
13
9. Órai Balázs
Subaru Impreza WRC
11
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2018
az első futam,
az egri verseny után
1. Tim Gábor
Opel Adam R2
47
2.
Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2
36
3. Ráti Gergő
Ford Escort Mk2
28
4.
Uveges Sándor
Lada VFTS
23
5.
Boroznaki Tibor
Citroen C2 R2
21
6. Dudás Gergő
Lada 21074
18
7. Molnár Ferenc
Lada 21074
14
8.
Zsebe Gábor
Skoda Felicia KitCar
12
9. Határ Attila
Peugeot 306 S16
12
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2018
az második futam után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
44
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
41
3.
Söjtöri András
Toyota MR2
35
4.
Simon István
Fiat X1/9
35
5.
Kovács Tamás
Speedcar GT
32
6.
Schebek István
Lotus Elise
64
7.
Vizkeleti János
Lotus Elise
85
8.
Becsics Brankó
Mazda Mx-5
46
9.
Dicsa Tibor
Volkswagen Lupo
39
teljes táblázat

 nagy_matyi_ezzel_a_gumival_jobban_szereti_1

Nagy Matyi kihagyta a tavalyi szezont, egy betegséggel küzdött és sikerült felülkerekednie. Aztán a Mikulás Rallye-t és a Szilveszter Rallye-t szánták a visszarázódásra, hogy idén teljes szezont tudjanak versenyezni az N csoportos versenyautójukkal.

Matyi, mielőtt nekivágnánk az első futam értékelésének, beszéljünk a holtszezonról.
A Szilveszter Rallye után szétszedtük az autónkat és egy nagyrevízión esett át. Kapott új motort, új vezeték köteget, új féltengelyeket. Egy nagyobb ráncbeszedésen esett át.

Úgy néz ki, hogy az a korábban jelentkező elektromos problémánk is megoldódott azzal, hogy mindent kicseréltünk. Igaz, nem tudjuk a mai napig, hogy mi volt a baj… Sok apró hibát találtunk, de nagy hibát nem. De a lényeg, hogy nem volt gondunk az autóval!

Tudtatok tesztelni a futam előtt?
Igen! Hankook gumira váltottunk és Turán Friciék biztosítottak számunkra egy egész napos tesztlehetőséget még a verseny előtti szerdán.

Nagyon hasznos volt és nagyon jól sikerült a teszt! Nyugodtabb lett az autó és nekem nagyon tetszik a Hankook gumi. Azt nem tudom eldönteni, hogy mennyivel jobb vagy rosszabb a Pirellinél, nekem jobban bejön. És ez tényleg nem reklámszöveg, és tudom, sokan le is hülyéznek miatta, de az én vezetési stílusomnak jobban bejön ez! Én nem tudok annyira pontosan vezetni… Vagy nem szeretek :)

nagy_matyi_ezzel_a_gumival_jobban_szereti_3

És a verseny? Amikor megláttad a kiírást, akkor mit gondoltál a futamról?
Én kimondottan nem szeretem ezt a lassítótól lassítóig tartó gyorsasági versenyeket. De úgy általában az egri futam jó szokott lenni és most is az volt.

Egy jót meccseltetek az újdonsült N csoportos jövevénnyel, Szauer Gergővel!
Háát sajnos nem volt nagy meccs, mert a Gergő jól elvert minket. A többiekkel meccseltünk, igen.

Másnap tény és való, hogy közelebb kerültünk hozzá, de úgy tudom volt technikai gondjai is. Az első nap pedig jó sokat kaptunk tőle. Igaz, nekünk is volt gondunk az elején, amit megoldottunk. Utána már csak 5-6 másodperceket kaptunk, de a kilométerenkénti 1 msp sem tetszik még.

De az jó, ha van kivel vívni, nem?
Perszee! Nagyon bírom a Gergőt és örülök neki, hogy itt tud lenni új arcként és tényleg nagyon ügyes pilóta.

nagy_matyi_ezzel_a_gumival_jobban_szereti_2

Másodikak lettetek a futamon kategóriában, mégis a második napi jó eredményetekkel és a Power Stage győzelemmel több pontot értetek el, mint a verseny győztesei.

Úgy indultam neki az évnek, hogy szeretnék bajnok lenni. Kicsit fura ez a szituáció, ha valaki jól végigmegy, akkor el tud lépni, ha rumlija van, akkor sokat tud veszíteni. Én most ezzel jól jártam. Az biztos, hogy érdekessé teszi a helyzetet, hogy 4 összetevőből áll a versenyenként kapható pontok száma, így sokkal több mindenre oda kell figyelni. Mindenképp érdekes és ösztönző ez a pontrendszer.

A futamon végig jól éreztük magunkat! Jó volt versenyezni, jó volt végre éles OB futamon menni, amit tavaly ugye kihagytunk. Jót tett a csapatnak és személy szerint nekem is, hogy Bosch Petike is minket erősít, adott egy plusz motivációt. Mindenki tudta a dolgát, senki sem idegeskedett. És annak is örültem, hogy a gumik ilyen jól viselkedtek!

nagy_matyi_ezzel_a_gumival_jobban_szereti_4

Már megint gumizol? :)
Igen! Mert tényleg nagyon jó volt velük menni! Igazából a hátsó gumikkal meg tudtam volna csinálni az egész versenyt, pedig a puhák voltak fent.

Nekem nagyon tetszett a balatoni szakasz is! Mindenki mondta, hogy most miért kell olyan messzire menni egy szakaszért, de szerintem megérte! Igazi jó kis rallypálya volt az! Új gumikat raktam fel hátra és előre is a Power Stage-re, ami jó döntésnek bizonyult, meg tudtuk nyerni és feliratni magunknak a pontokat!

A nyugodtságomhoz hozzátett még az is, hogy kipróbáltuk: milyen lenne utcai benzinnel menni. És igazából ugyanott végeztünk vele, mintha a versenybenzinnel mentünk volna. Igazi N-es autóval mentünk!

Az abszolút helyezésünk nem tetszik!
Tavalyelőtt még sokkal lassabban mentek a srácok az R5-ös kocsikkal! Az nyilvánvaló, hogy egy R5-el el kell tudni verni egy N-s Mitsubishit, de azt reméltem, hogy majd be fogunk tudni az első tíz közé. 

Hogyan tovább?
Menni szeretnénk mindegyik futamon. Felkészülten akarunk odaállni és Miskolcon szeretném letörni Gergő szarvát!

 

Ez a hír most jelenik meg 1309. alkalommal
címkék: Nagy Matyi
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
14 15 16 17181920
2122 23 24252627
28 29 30 31 010203
04 05 06 07080910
11 12 13 14 151617
2018.05.25-27.

részletes infóink
2018.05.26.

hivatalos honlap

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k