|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
A 2019-es rally bajnokságok szezonkezdő versenye az Eger Rally ami a Pirelli kupáért elnevezést kapta (hasonlóan az előző évekhez), ám nem csak a verseny nevében volt hasonlóság, hanem abban is, hogy mindhárom bajnokságot ismét Pirelli abroncsokat használó páros nyerte.
Rallye1: Vincze Ferenc – Igor Bacigal
Rallye1-ORC: Gyarmati Ariel – Kocsis György
Rallye2: Tim Gábor – Tímár Tamás
Ezúton is gratulálunk a győzteseknek és köszönjük, hogy a Pirelli gumiabroncsait választották!
Az idei bajnokságokban is van néhány újdonság, amik kapcsolódnak a Pirelli márkához, amiben a résztvevők a Pirelli versenyabroncsait használják.
A Citroen legújabb a fejlesztése a C3 alapjaira épülő R5-ös versenyautó is bemutatkozott, Velenczei Ádám – Zsiros Gábor páros irányításával, akik a Citroen gyári támogatásával vesznek részt az idei bajnokságban. Nem titkolt céljuk, hogy a Pirelli abroncsok segítségével harcoljanak a bajnoki dobogó minél magasabb fokáért. A nyitófutamon óriási csatában az abszolút 5. helyezést sikerült elérniük. Idén is folytatódik a nagy sikerű Peugeot 208 R2 Kupa, ahol a résztvevők száma a tavalyi induló évhez képest jelentősen emelkedett, immár 9 résztvevővel találkozhatunk a kupa futamain. A tavalyi sikeres együttműködésünk itt is folytatódik, idén is a Pirelli abroncsokat választotta a kupa kiírója. Egerben hatalmas csatákat vívtak egymással a versenyzők, melyet végül a Csomós Miklós – Nagy Attila páros nyert. A Rallye2 bajnokság keretein belül újabb márka kupa indult útjára, mondhatni belépő kategóriaként KIA Platinum Cup néven. A sorozatban teljesen egyforma KIA Picanto versenyautókkal vesznek részt a versenyzők. A sorozat kiírója a Pirelli versenyabroncsait választotta! A sorozat egyedisége nem csak a ralipályákon csak elvétve látható KIA gépkocsik, hanem a két női páros Vogel Adrienn – Notheisz Ivett és Krajnyák Petra – Velezdi Eszter kettős is, akik ebben a sorrendben is végeztek az idei sorozat nyitó állomásán! A számok bűvöletében: Rallye1: 19 R5-ös versenyautó, melyből 15 Pirelli abroncsokon futott, RC3 és RC4 osztályokban 13 első kerekes autó, melyből 12 szintén Pirelli abroncsokon teljesítette a versenyt.
Rallye1-ORC: 41 induló, melyből 20 autó Pirelli abroncsokon száguldott.
Rallye2: közel 61 induló és ebből több mint 30-an Pirelli abroncsokon.
A számtalan siker mellett - melyeket versenyzőink Pirelli abroncsokon értek el - a hazai rally bajnokság nyitó versenyén debütált a Pirelli vadonatúj fejlesztése az RA jelű, aszfaltra való versenyabroncs. Az abroncs fejlesztésekor a nagyobb kanyarsebesség, jobb féktávolság, a kopási hajlam csökkentése volt az elsődleges cél. Az átalakított futófelületnek köszönhetően nagyobb lett az érintkezési felület, ezáltal állandóbb és stabilabb az abroncs teljesítménye. A verseny második napján, néhány versenyző élesben is tesztelhette az új generációs abroncsot, amiről mindannyian pozitívan nyilatkoztak a versenyt követően.
Balogh János RA5 abroncsokon nyerte meg a 14. gyorsasági szakaszt 0,2 másodperccel, a szintén RA5 abroncsokat használó Hadik Andrásék előtt. „Vártuk már, hogy elérhetővé váljanak a Pirelli legújabb abroncsai, hiszen az elmúlt években bevezetett újítások is pozitív változásokat hoztak. Már a gyorsasági szakaszra vezető etapon, az abroncsok melegítése közben is érezhető volt, hogy ez valami más. Sokkal hamarabb bemelegedtek az abroncsaink, és a fékezések alkalmával is érezhető volt, hogy az abroncsnak jelentősen javult az amúgy is kiemelkedően jó fékezési hatékonysága. Az első gyorsasági szakaszt követően navigátorommal Holczer Danival őszintén meglepődtünk mikor megláttuk az időeredményünket a felíró táblán. Az új abroncsnak köszönhető, hogy megnyertük a szakaszt, ez teljesen egyértelmű. Rövidebb féktávok, nagyobb kanyarsebesség, jobb kigyorsítás, így elsőre. Aztán majd a következő teszten, a miskolci verseny előtt még az autót is megpróbáljuk finomítani az új abroncshoz. Tudomásom szerint Hadik Andráséknak is tetszett az új abroncs!” - mondta Balogh János a verseny után.
Az új abroncs az egri versennyel egy időben Korzikán, a WRC futamán is bemutatkozott! A WRC2 értékelésében az első és a harmadik helyezett páros is Pirelli RA abroncsokat használt! Fabio Andolfi – Scattolin Simone páros az első helyen, míg a Kajetan Kajetanowicz – Szczepaniak Maciej páros a harmadik végzett.
Historic versenyzők ne feledjétek: a 2019-es évben egyedi, 20% kedvezménnyel vásárolhatjátok meg a Pirelli P7 Corsa Classic abroncsokat!!!
Találkozunk a Miskolc Rally-n, mely számunkra mondhatni hazai futam lesz, így bízunk benne, hogy hasonló sikerekkel zárjuk az április utolsó hétvégéjén szintén aszfalton megrendezésre kerülő verseny!
Ez a hír most jelenik meg 1432. alkalommal
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.04.19-24.
részletes infóink 2024.04.28.
részletes infóink 2024.04.28.
részletes infóink 2024.05.01.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |