HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Negyedikek az N-es autóval
Balogh Janiék jól szerepeltek Szombathelyen és jól állnak a bajnokságban is
2016-06-08
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681068400
Napi oldal:
89995
Jelenleg:
1579
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

negyedikek_az_n-es_autoval_2

Balogh Jani Holczer Danival az oldalán a tavalyi bajnoki cím után idén is vezeti a kategóriát. És ami talán még nagyobb fegyvertény: a szépszámú R5-ös armada ellenére három futam után az abszolút negyedik helyen állnak a bajnoki tabellán. Ehhez nagyban hozzájárult a szombathelyi dobogós helyezésük is!


A szombathelyi futam előtt beszéltünk arról, hogy át kell állni a murvára… Ez hogy sikerült?
Elkezdtem kielemezni, hogy mi történt az elmúlt években. Átnéztem, hogy mit csináltunk eddig murván, melyik abronccsal, milyen beállításokkal mentünk.
Nagyon sokat kellett elméleti síkon is foglalkozni ezzel az egésszel, hogy jól tudjon működni. Utána volt egy nyúlfarknyi időnk a pályabejárások közé beiktatva egy teszt formájában, ahol ezt ki is tudtuk próbálni.
Az első két kör tapogatózás volt. Nem akartam semmilyen bajt csinálni, hiszen gyakorlatilag fél éve nem ültünk autóba murván. Sikerült a régi érzéseket visszahozni és megjött a komfortérzet és el tudtunk kezdeni dolgozni.

negyedikek_az_n-es_autoval_3
 
A verseny is feszesnek indult. Tudtam, hogy a legapróbb hiba is durván meg tudja magát itt bosszulni és nagyhátrányba kerülhettünk volna, vagy akár a verseny feladására is kényszerülhettünk volna. Ezeket szem előtt tartottuk végig.
 
Az első nap engem kicsit megleptek a söptei gyorson a különbségek, amik a pálya folyamatos változásából adódtak. Ti számítottatok ekkora különbségekre?
Amikor már túl voltunk rajta, akkor mi is meglepődtünk. Előbb azt hittük, hogy milyen jó időt jöttünk az előttünk indulókhoz képest, hogy jól gumiztunk… De aztán jöttek a többiek… Onnantól kezdve rájöttünk arra, hogy nem jöttünk olyan jó időt, sőőt, kaptunk is. Kicsit be is feszültem, hiszen nem olyan vidám dolog ezzel az előkelő rajtszámmal a többiek mögött jönni.

negyedikek_az_n-es_autoval_5
 
Tudtam, hogy a második nap már sok esély nincs faragni a különbségekből. Tavaly is nagyon sűrűn voltunk, kicsit voltak a különbségek. Azt is tudtuk, hogy a második, harmadik Farkas erdőre már a többiek is meg fogják tanulni a pályát és ki tudják fésülni az első körben vétett hibáikat. Mi igyekszünk már az elején a legpontosabban menni és olyan jelentőseket már nem tudunk javulni. Annyit tudunk javulni, amit a pálya enged, vagy ami a pár kijavított hibában volt. Az alaptempónk hellyel-közzel adott már az első körtől. Ez látszott is: Az első gyorson jól lejöttünk, a másodikon jelentős hátrányt szedtünk össze és utána ezt hordtuk ki lábon. Kísértetiesen hasonlított ez a napunk is a tavalyi kezdőnaphoz. Ott nem tudtuk behozni a hátrányunkat és emiatt egy kicsit el is ment a kedvem a szombati naptól.

negyedikek_az_n-es_autoval_6
 
Szerencsére vasárnap úgy keltünk fel, hogy ezt kell végigcsinálni és majd meglátjuk, hogy mit dob a gép. Álmomban nem gondoltam volna, hogy ennyi drámát kell végigélnünk az első acsádi gyorsaságin… Robogás közben rossz érzés a versenyzőtársakat az árokban látni. Nincs idő olyankor ezzel foglalkozni. Az első kör végére harmadikok lettünk és akkor egy új verseny kezdődött el számunka. Egy kicsit vissza jött a kedvem és elkezdtünk iszkolni, próbálni megtartani ezt az eredményt. Osváth Peti oda-oda szurkált a kategóriában is… Talán az utolsó három gyorson lehetett érezni, hogy már ő sem akarja feszegetni, de addig kő keményen kaptuk hátulról a csapásokat, amiket vissza-vissza kellett verni.

negyedikek_az_n-es_autoval_7
 
Ezt az abszolút harmadik helyet aláírtad volna a verseny előtt, ugye?
Szó nélkül! Fejben nagyon elfáradtam, másfél-két nap kellett, mire magamhoz tértem a verseny után. Lehet, hogy sokkot kaptam?! :)
 
Negyedik helyen álltok a bajnokságban
Hármas rajtszámmal indulunk Veszprémben, ami azért annyira nem jó… Másképp kell közlekedni a pályán, taktikusan kell versenyezni. Legutóbb a Mikulás Rallye-n mentünk ezen a környéken, akkor keményebb a pálya. Hajmáskéren könnyű defektet összeszedni, az autó is sokat kap itt. Be kell osztani az autót. Bízom benne, hogy egy jó versenynek leszünk a részesei.

negyedikek_az_n-es_autoval_1

Ez a hír most jelenik meg 1989. alkalommal
Share |
Szombathely • rally ob
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k