LCH Tavaszi LADA találkozó
Nem a mérést, a módszert tagadtuk meg
Itt az interjú a kizárás és az eltiltás után...
2015-07-30
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684894253
Napi oldal:
126219
Jelenleg:
1077
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

nem_a_merest_a_modszert_tagadtuk_meg_3

Az Ollé-Tóth páros nagy csatában az abszolút harmadik helyen ért célba a 22.Veszprém Rallye-n. A céldobogó után a technikai ellenőrzésről jött a hír: a Ford Fiesta S2000 legénységét kizárták a versenyből, helyezésüket és az érte járó pontokat elvették, majd egy későbbi RSB határozat szerint az AS Rallyesport Europe versenyzőit a következő ORB futamról, a 41.Kassa Rallye-ról is eltiltották.
Ahogy a sajtóanyagukban is megjelent, itt, ebben az interjúban szeretnék elmondani az álláspontjukat az esettel kapcsolatban:

nem_a_merest_a_modszert_tagadtuk_meg_2
 
Sasa, nagyon látványosan autóztatok, mondhatom a nézői visszajelzésekből is.
Köszönjük, mi is nagyon sok pozitív visszajelzést kaptunk. Nagyon jól éreztük magunkat, és elégedettek vagyunk az eredménnyel. Igaz, szerettük volna megtartani a második helyet, amit végül Friciéknek sikerült megszerezni, akiknek ezúton is gratulálunk. Két defekt is hátráltatott minket, illetve volt egy bemozdulós korai rajtunk. Éreztem, jeleztem is Zsoltinak, ezért kaptunk 10 másodperc büntetést, de ettől függetlenül harcban szereztük meg a dobogó harmadik fokát.

nem_a_merest_a_modszert_tagadtuk_meg_1

Mi történt ezután?
Kijelöltek minket is technikai ellenőrzésre, ami teljesen normális dolog. Ismét lökethosszot akartak mérni. Ez is rendben van. De ezt Egerben már tisztáztuk egyszer, hogy helyhiány miatt ez a mérés ott, azonnal nem végezhető el.
A Fordban, kb 25 fokban van bedöntve a motor, gyakorlatilag a tűzfalon támaszkodik, képtelenség akár egy gyertyakulcsot is behelyezni. Pont emiatt történt anno az ominózus „blombázás” is. Mi felajánlottuk, hogy kivesszük a motort, vagy kértük, hogy plombázzák le újra, vagy jelöljék meg valamilyen módszerrel, ahogyan jónak látják. Ettől a TB elzárkózott.
Erre újabb ötlettel álltak elő: vegyük le a hengerfejet! Mondanom sem kell, ha egy gyertyát nem lehet a Fordban kicserélni, akkor a hengerfej sem szedhető le, ameddig a motor az autóban van.
A „hitelesített” esztergált vaspálcáról, és a schublerről ne beszéljek! A motorunkat ezután ki kellene küldeni az M Sporthoz, ahova hónapokkal előbb be kell jelentkezni, és egy ilyen mutatvány költségeit, ami közel 15 000 font, nem szeretnénk feleslegesen mi állni. Ezért úgy vették, és kommunikálták, hogy megtagadtuk a hengerfej levételét. Az, hogy valaki jól, vagy rosszul aludjon, nekünk nem ér meg ennyi pénzt! 

nem_a_merest_a_modszert_tagadtuk_meg_4



Szeretném hangsúlyozni, ami a csúsztatott kommunikáció miatt furcsán jön le az Olvasónak, mi nem a lökethossz mérését tagadtuk meg, hanem a módszert! Ez a folyamat jelentős anyagi kár okozása nélkül is elvégezhető, megfelelő körülmények között, melynek biztosítását mi fölajánlottuk, de azt a TB nem fogadta el.
Ezután az RSB-hez fordultunk, ahol a meghallgatásunkon érdekes mód, már mindenki másként emlékezett az egri procedúrára is, amire azt mondták, hogy ez nem hiányzik a sportnak!
Hát persze hogy nem... Megértjük!
Csak azt nem értem, hogy mi ez a kiemelt figyelem, ami minket kísér az idei évben? Nem verjük hülyére a mezőnyt, néha-néha betalálunk egy-két második, harmadik, negyedik idővel. Az autó pont a helyén megy! Miért nem fókuszálnak olyan autókra, amik gyanúsan verik a nagyobb kategóriás paripákat is?

Megnézzük a videókat, és elégedettek vagyunk a teljesítményünkkel, minden nagyképűség nélkül. Mi nagyon élvezzük, a nézők is, és az, hogy ez mire elég, mindig az adott körülményektől függ. Megmondjuk őszintén, nagyon csalódottak lennénk, ha egy 2.4-es motorral ilyen gyengén muzsikálnánk, hogy nem vagyunk torony magasan az élen…

nem_a_merest_a_modszert_tagadtuk_meg_5
Az RSB ülésen egyébként továbbra is azt akarták letolni a torkunkon, hogy mi megtagadtuk a mérést!
Szeretném még egyszer elmondani, nem a mérést tagadtuk meg, hanem a módszert! Miért is kell megbontani egy motort, ami anélkül is megvizsgálható? Ha mi ezt megtesszük, és bebizonyosodik, hogy a feltételezésük nem valós, amit szinte már tényként kezelnek, akkor ott állunk egy bontott motorral, 15 000 font mínusszal, és még azt sem mondják "bocccs"!

Kassára kaptunk egy ORB-s eltiltást, illetve elvették a veszprémi pontjainkat. Ettől függetlenül mi harmadiknak érezzük magunkat.

Mit is mondhatnék, ez egy nehéz ügy. Sok mindenkiben felmerül sok kérdés, bízom benne hogy ez előbb utóbb tisztázódik. Azért reméljük, látunk még titeket a hazai pályákon versenyezni!
Nem tudjuk mi lesz a végkifejlet, a határozat ellen fellebbeztünk. Mi nagyon élvezzük, amit csinálunk, a nézőknek is tetszik, reméljük lassan véget ér ez a szappanopera.
 
nem_a_merest_a_modszert_tagadtuk_meg_6
Ez a hír most jelenik meg 6420. alkalommal
Share |
2015-07-11
Veszprém • rally ob
2015.07.10-12.
Országos Rallye Bajnokság 2015
22.Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k