Nem megyünk feltartott kézzel
Kőváry B!arna interjú
2010-03-20
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
504095775
Napi oldal:
9127
Jelenleg:
277
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam

World Rally Championship 2020
a második futam,
Rallye Sweden után
1. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
42
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
42
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
37
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
30
5. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
24
6.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
20
7. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
11
8. Sebastian Loeb
Hyundai i20 Coupe WRC
8
9. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris WRC
6
teljes táblázat
European Rally Championship
végeredmény
1. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
141
2. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
132
3.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
116
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
75
5. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
52
6. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5 Evo
39
6. Nasser Al-Attiyah
Volkswagen Polo GTi R5
39
9. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
végeredmény
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
211
2. A. Bakkerud
Audi S1
211
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
199
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
186
5. T.Timerzyanov
Hyundai i20
142
6. Janis Baumanis
Ford Fiesta
137
7. Anton Marklund
Renault Megane RS
119
8. Liam Doran
Audi S1
114
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
109
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
175
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
125
3. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
125
4.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
114
5.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
61
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
59
8. Bodolai László
Skoda Fabia R5
43
9. Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
végeredmény
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
164
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
148
3. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
129
4.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
105
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
86
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
78
7. Berki Gábor
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
32
8. Tajmel Tibor
BMW
30,5
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
végeredmény
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
67
2.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
47
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
4.
Márta János
Peugeot 208 R2
30
5.
Hibján József
Peugeot 208 R2
22
6.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
20,5
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
19
8.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
11,5
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
1,5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Rácz Tibor
Lada 21011
30
4. Gyenes András
Lada 2101
28,5
5. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
6.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
7. Hoffer Zsolt
Opel Kadett GSi
20
8. Csoma András
Ford Escort RS2000
17,5
9.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
17
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
151
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
121
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
104
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
87
6.
Pintér Máté
BMW
58
7.
Pap Csaba
Arcobaleno
56
8.
Pintér László
BMW
47
9.
Kovács Tamás
Trabant / 750 GSX-R
38
teljes táblázat

Kőváry B!arna bajnokként érkezik Egerbe.
És a bajnokot akarja mindenki legyőzni...

Mit vársz Egertől?
A kategória erősödik, Pálinkásék is megérkeztek, így mindenképpen nagy küzdelmet. Úgy tűnik, hogy Janzer Gyuri sajnos nem indul Egerben. Jönnek is mennek is a kategóriában.

Az idei bajnokságban az A7 megint erős lesz, de meg kell próbálnunk helytállni, és jól mondja Zsolti azt, hogy a Bajnoki cím csak akkor ér igazán valamit, ha azt meg is tudjuk védeni. Mi erre gőzerővel készülünk, és talán mostanra már a hátteret is sikerült összerakni, ami manapság nem egyszerű. Nagyon komoly támogatói csomag van mögöttünk: versenysport felszerelés, gumi, autóalkatrész, olaj, energiaital és munkaruha támogatónk is van, minden oldalról le vagyunk védve. Nagyon sokat kellett ezért dolgoznunk, de megyünk előre, és várjuk már nagyon az Eger Rallye-t. Az autó készen van, a fiúk már összeépítették, és idén a sárga színre szavaztunk, így valami új nevet is kell majd adnom neki. Videón már néztük az egri pályákat, szeretnénk nagyon komoly itinert készíteni. Tavaly ilyenkor még Szabival mentem, nem a Zsoltival, visszanézve azokat a gyorsokat, és azokat a belsőfelvételeket, látszik a különbség az év eleji és az év végi versenyzés között.

Miután az autó jó 30-40 lóerővel erősebb és 120 kilóval könnyebb, biztos, hogy egy új dimenzió lesz számunkra. A Hondások nagyon fenik a fogukat és úgy gondolják, hogy a rizskazánok megzabálják a csigazabálókat, de ezt nem fogjuk hagyni!

Két Clio R3 is indul a Takács Motorsport színeiben, Mészáros Lacikáék és mi.

Idén nem lesz prológ, és ezt sokan hiányolják, főleg a nézők.
Neked hiányozni fog?
Van olyan helyzet, amikor nem árt, ha elmarad a prológ, és vannak olyanok akik szerint felesleges autókínzás, de szerintem nem rossz dolog. Jó bemelegítés ez a versenyzőknek, illetve a potenciális támogatók felé is egy pozitív lépés, ha beültetheted őket az autóba félig-meddig éles helyzetben. Az autósport népszerűsítése miatt fontos lenne, de az Eger Rallye, Dobó téren megrendezésre kerülő rajtceremóniája kárpótol minket az elmaradt prológért.

Amikor van prológ...

Klasszikus egri gyorsok…
Az első gyorson sok minden kiderül majd! Ki, hol helyezkedik el a ranglétrán, kinek sikerült jobban a téli felkészülés. A pályák ugyanazok, mint tavaly. Szuha nagyon jó rali-pálya, azon sok minden el fog dőlni. A széles két-nyomsávos úton, pedig meg kell találni azokat az ideális íveket, ahol pontosan, precízen tud szaladni az autó, a felhordások ellenére is. Elvileg nekünk most jó rajtszámot kell kapnunk, így az első körben talán lesz még némi esélyünk arra, hogy megtaláljuk az ideális nyomot, és szert tegyünk némi előnyre. Utána pedig szaladni kell a mezőnnyel. Nem árulok el azzal nagy titkot, ha elmondom, mi most a hosszabb áttéttelt építettük a versenyautóba, mert tavaly nagyon hamar leforogta a végsebességét, és a Hondák ellen az kevésnek bizonyult. Megpróbálunk ezzel is gyorsítani. Plusz lóerőnk és plusz nyomatékunk van, szerintem így egy nyerő választás lesz ez.

Kedvenc gyorsod?
Szuha a kedvencünk! Az erdőben, a vékony úton, a saras dobálós részen nagyon jó versenyezni, de az első gyorsaságit, az Egerszalók - Verpelétet is szeretem. Remélem egyenletesen gyorsak tudunk lenni, de tavaly Mecsek Rallye-n bebizonyítottuk azt is, hogy fel tudunk állni, ha úgy alakulnak a dolgok.

Ez a hír most jelenik meg 7430. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
Rally TV - AutoGrill Klub
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
10 11 12 13141516
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 01
02 03 04 05 060708
09 10 11 12131415

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k