|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Hozott nekünk egy Porschét a tavalyi szezonban! Sosem fogjuk elfelejteni Rafael Tamásnak, hogy láthatunk ilyen fenevadat a magyar bajnokságban. Igaz, a korábbi BMW-i is hagytak nyomott, ha nem is azért, mint a Porsche... :) Az első évet értékeltük Rafival: Kezdjük a legfontosabbal: nyugtass meg! Ugye készül a Porsche?! Meg lehet nyugodni, készül, egy kicsit elhúzódott a munka, de most már egyenesben vagyunk! Természetesen a Berenyiracing lesz idén is aki felkészíti az autót, tavaly is meg voltunk velük elégedve teljes mértékben, profi csapat!!
Milyen volt a tavalyi éved ezzel a fenevaddal? Egerben elsőre mentetek abszolút 11. időt is… Felemásra sikerült az év, semmit nem tudtunk, egy ilyen autóról, sem technikailag, sem a viselkedéséről... Nem tudtuk, hova lehet tenni sem magunkat, sem a kocsit,és nyilván a 11. hely nem tűnik rossznak elsőre... Sajnos Egerben voltak még problémáink bőven, de összességében nem volt annyira égő...
Miskolcon már a kéziféket is húzogattad… Igen, Miskolcon próbáltam látványosabban közlekedni, hiszen ezek az utak nem kedveztek az autónak, de kellettek a kilométerek...
A szombathelyi murvát kihagytátok… Megértem… Persze... Idén úgy néz ki, hogy indulunk a murvás versenyeken is, hogy mivel, az legyen meglepetés...
Nem a veszprémi tankpályára való a kocsi, de a közös Ózd-Salgó futamon elindultatok, de a számodra hazai pályákra nem jutottatok el… :( Nagyon jó verseny volt, bár nekünk nem sokáig tartott!Azt gondolom, hogy itt meg tudtuk mutatni, hogy miért is erre a kocsira esett a választás, 6. helyről estünk ki, és a Tarján közeli pályákon lett volna reális esélyünk javulni, igazán oda lett volna jó a kocsi! Nagyon készültünk, volt új gumink, minden, ami kell a jó eredményhez, azt gondolom fel voltunk jól készülve, egy kiugró eredményhez!
Ez most nem jött össze... felborultunk... nem tudom miért, nem mentem gyorsan, egyszerűen nem tudom mi történt, háromszor elmentünk ott ugyan úgy, 3. ra felborult... ez van... Sajnálom, mert nem volt benne a tempónkban... A barátaink bíztak bennünk, hogy tudok szakaszt nyerni vasárnap, ez az álom még várat magára... Ebben a mezőnyben, azt gondolom ez nem kis kihívás... pokoli gyors az eleje bárki bármit is mond... Kimaradt az utolsó két futam. Hiányoznak azok a kilométerek? Igen! Nagyon hiányzik a kilométer... Ez a titka mindennek...
Hogy érzed, megérte váltani? Ha a rajongókat kérdezzük, borítékolhatjuk a választ: szenzációs élmény látni az autót… És vezetni? A váltás jó döntés volt, bár nagyon szerettem a BMW-t is, de ez más világ... pont olyan, mint gondoltam nagyon lehet szeretni! Berényi Laci ment vele, azt mondta félelmetes, hát olyan... óriási élmény vezetni, és azt is jó látni mennyi embernek tetszik!! Idén szeretnék többet menni mint tavaly, de majd kiderül, hogy mennyi időm lesz a család és a munka mellett, hiszen ez azért nekem csak egy hobbi...
Ez a hír most jelenik meg 2849. alkalommal
címkék: Rafael Tamás, Porsche
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.04.19-24.
részletes infóink 2024.04.28.
részletes infóink 2024.04.28.
részletes infóink 2024.05.01.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |